Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

MyToyota- SERVICII CONECTATE

Noua aplicatie MyToyota ofera un set de servicii conectate pentru masina ta Toyota. Concepute pentru a face viata mai usoara. Oriunde ai merge, folosind aplicatia de pe smartphone, poti comunica cu masina pentru a planifica calatoriile de acasa, pentru a optimiza conducerea, pentru a regla temperatura masinii de la distanta si multe altele. Aplicatia MyToyota este conceputa pentru viitor, cand va servi drept punct principal de contact intre sofer si vehicul.
  • app store 
  • google play store

Lucrurile se pun in miscare cand te conectezi


Indiferent dacă ești în interiorul sau în afara vehiculului, poți deține controlul complet asupra mașinii tale Toyota cu ajutorul MyToyota, o serie complet nouă de servicii conectate disponibile prin aplicația MyToyota pentru smartphone și MyToyota Multimedia de pe tabloul de bord - concepută pentru a face experiența la volan mai sigură și mai distractivă.

Experienta imbunatatita

Noua aplicatie MyToyota este mai usor de navigat ca niciodata. Cu o interfata de utilizator imbunatatita, ai optiunea de a iti personaliza ecranul de pornire si de a primi informatii utile, cum ar fi kilometrajul vehiculului sau nivelul de combustibil. Noua aplicatie iti ofera, de asemenea, control complet asupra notificarilor pe care le primesti, astfel incat sa fii mereu la curent cu Toyota.
Confort la indemana

Coaching hibrid

Afla cum sa profiti la maximum de vehiculul tau Toyota Hybrid, sa conduci mai lin in modul EV si sa reduci consumul de combustibil.

Controlul aerului conditionat de la distanta

Porneste aerul conditionat din confortul casei sau de oriunde altundeva.

Starea vehiculului

Verifica starea vehiculului tau si primeste avertismente daca ai uitat sa incui masina Toyota.

Blocare/deblocare de la distanta

Poti incuia de la distanta usile descuiate sau acorda acces altora la vehiculul dvs.

Destinatiile mele

Planifica si partajeaza calatoriile fara probleme de la telefon la vehicul si salveaza destinatiile preferate.

Reamintire programare service

Nu rata niciodata o vizita importanta la reprezentanta ta Toyota.

Asigurare hibrida completa

Protejeaza-ti Toyota si economiseste la primele de reinnoire a asigurarii.

Analiza modului de condus

Vizualizeaza datele calatoriei anterioare si primeste indrumari pentru a iti optimiza stilul de condus.

Martori de avertizare

Ramai la curent cu privire la orice avertismente de pe masina ta Toyota.

Gaseste-mi masina

Localizeaza rapid masina ta Toyota parcata, oriunde te-ai afla.

Coaching EV

Afla cum poti profita la maximum de vehiculul electric prin sfaturi de instruire despre cum sa conduci mai lin si mai eficient, astfel incat sa poti extinde si mai mult autonomia vehiculului.

Managementul bateriei EV

Urmareste starea bateriei vehiculului tau electric.

Asigurare bazata pe utilizare

Asigurare auto mai inteligenta si mai corecta, bazata pe stilul tau personal de condus, care recompenseaza conducerea mai lina si mai sigura cu economii suplimentare la primele de reinnoire a asigurarii.

Programator de incarcare

Bucura-te de confortul suprem de a gestiona de la distanta programul de incarcare al vehiculului electric sau Plug-In Hybrid.

Incarcare publica

Face incarcarea vehiculului electric sau Plug-In Hybrid cat mai convenabila posibil. Verifica starea bateriei, gaseste punctele de incarcare disponibile si programeaza incarcarea vehiculului tau.

Lumini de avarie

Gaseste-ti masina intr-o clipita in parcarile aglomerate.

Programare service online

Rezerva online serviciile si reparatiile vehiculului la retailerul tau Toyota preferat.
*Disponibilitatea sistemelor T-Mate poate diferi in functie de tara, model si clasa vehiculului. Te rugam sa consulti distribuitorul local Toyota si manualul de utilizare pentru informatii suplimentare.
  • Detine controlul asupra masinii tale Toyota cu ajutorul smartphone-ului

    Cu ajutorul aplicației MyToyota de pe smartphone, poți să comunici cu mașina ta, indiferent unde te afli. Planifică-ți călătoriile de acasă, găsește-ți mașina, optimizează-ți condusul, primește analiza cu privire la șofer și notificări cu privire la serviciile de întreținere.

  •  

    Hybrid Coaching

    Fii cel mai bun sofer de Hybrid si economiseste combustibil..

    Prin aplicatia MyToyota, functia Hybrid coaching iti ofera sfaturi contextualizate pentru a-ti imbunatati stilul de condus, bazate pe cele mai recente calatorii. Astfel, poti profita la maxim de modul electric "EV" pentru a diminua consumul de combustibil si a minimiza impactul asupra mediului.

  • Descarca aplicatia MyToyota

    app store

    google play store

Cum functioneaza MyToyota?

Afla mai multe despre cum functioneaza MyToyota.

FAQS

Nu a fost niciodată mai plăcut să conduci o Toyota, iar cu ajutorul Serviciilor conectate MyToyota experiența devine și mai atractivă, astfel încât te vei simți întotdeauna confortabil și vei deține controlul, indiferent unde călătorești.

Tehnologia nu trebuie să fie intimidantă. Avem răspunsurile pentru toate întrebările tale referitoare la Serviciile conectate MyToyota.

Cu ajutorul Serviciilor conectate MyToyota, autovehiculul tău comunică perfect cu lumea exterioară. Poți conduce mai eficient și inteligent. Am realizat acest lucru cât mai simplu și mai intuitiv posibil, dar suntem siguri că încă mai ai întrebări. Suntem bucuroși să răspundem.

MyToyota Servicii de Conectivitate

Serviciile conectate MyToyota cuprind aplicația MyToyota și MyToyota Multimedia. Fiecare serviciu are propriile sale funcții unice, create să te ajute să călătorești în siguranță și să te simți bine, indiferent dacă te afli în mașină sau în afara ei.

Aplicația MyToyota îți permite să comunici cu mașina ta, indiferent unde te afli. Poți să planifici călătorii, să îți localizezi mașina parcată și să găsești informații referitoare la momentul în care trebuie efectuate acțiunile de întreținere ale mașinii. Opțiunea Hybrid Coaching îți analizează călătoria și îți spune cum poți crește eficiența combustibilului când îți conduci autovehiculul hibrid.

MyToyota Multimedia îți permite să îți conectezi smartphone-ul (compatibil cu iOS & Android) la mașină*. Aplicațiile tale preferate, precum Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps și Waze, pot fi utilizate în mașina ta și controlate cu ajutorul asistentului vocal Siri și OK Google. De asemenea, MyToyota Multimedia îți oferă acces la informații utile, cum ar fi alerte în timp real cu privire la trafic și radare fixe și îți permite să cauți puncte de interes în navigație. *pentru modelele compatibile

Cu ajutorul unui cont MyToyota, îți poți gestiona sistemul multimedia și poți primi informații utile în mașina ta, cu ajutorul aplicației MyToyota și al Portalului pentru clienți MyToyota.

Aceleași date de autentificare îți oferă acces la aplicația MyToyota și la Portalul pentru clienți MyToyota


Aplicația MyToyota îți permite să utilizezi următoarele Servicii conectate MyToyota:     

• Gaseste masina mea 
• Trimite la masina
• De la masina la acasa 
• Hybrid Coaching      
• Date Condus        
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service  

Portalul pentru clienți MyToyota îți oferă informații detaliate cu privire la autovehiculul tău și îți permite să achiziționezi și să gestionezi servicii. În portal sunt disponibile următoarele servicii:

• Istoricul de cumparare a masinii, detalii despre comanda sau detalii despre propietatea asupra masinii.
• Trimite la masina
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service
• Informatii despre model
• Manualul utilizatorului
• Update harti  
• Setari profil

Utilizarea Serviciilor conectate ale aplicației MyToyota este limitată la proprietarul unei mașini, dar numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) poate fi adăugat mai multor conturi.

MyToyota Multimedia poate fi utilizată de oricine conduce mașina respectivă.

Utilizarea Serviciilor conectate ale aplicației MyToyota este limitată la proprietarul unei mașini, dar numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) poate fi adăugat mai multor conturi.

MyToyota Multimedia poate fi utilizată de oricine conduce mașina respectivă.

Serviciile conectate MyToyota cuprind aplicația MyToyota și MyToyota Multimedia. Fiecare serviciu are propriile sale funcții unice și trebuie activat separat.

Dacă nu ești sigur dacă Serviciile conectate ale aplicației MyToyota sunt activate, mergi în aplicația MyToyota. Fă clic pe pictograma volan din colțul din dreapta sus al ecranului de pornire. Mergi la „Setări” și alege fila „Mașină”. Dacă vezi mesajul „Activare servicii conectate”, aceasta înseamnă că nu sunt activate. Va trebui să faci o vizită la retailer pentru a activa Serviciile conectate ale aplicației MyToyota.

O metodă rapidă de a verifica dacă Serviciile conectate ale aplicației MyToyota sunt activate este de a verifica dacă informațiile referitoare la ultima călătorie sunt afișate în ecranul de pornire al aplicației.

Pentru a activa Serviciile conectate de navigație online MyToyota Multimedia, conectează-ți smartphone-ul la mașină, prin Bluetooth sau wi-fi tethering, apoi fă clic pe fila „Setare”. De acolo, fă clic pe fila „Online”, apoi pe fila „Toyota Online” și alege un cont existent. Introdu datele de autentificare MyToyota. Introducerea datelor va iniția cei 3 ani de serviciu gratuit. Poți verifica data de expirare a abonamentului tău MyToyota Multimedia în Portalul pentru clienți.

Dacă nu ai un cont existent, poți crea unui direct în mașină, alegând opțiunea „Cont nou”..

Îți poți schimba parola în aplicația MyToyota. De pe pictograma volan din colțul din dreapta sus al ecranului de pornire, fă clic pe meniul „Setări”. Alege schimbarea parolei și completează parola actuală și parola nouă. Apoi confirmă noua parolă și salvează.

În cazul în care ți-ai uitat parola, poți solicita una nouă în ecranul de autentificare, introducându-ți adresa de e-mail.

MyToyota APP

Aplicația MyToyota este acceptată pe dispozitivele iOS și Android.

Serviciile conectate MyToyota sunt disponibile cu următoarele modele Toyota:

• Noua RAV4 (de la producția din noiembrie 2018 în continuare)
• Noua Corolla H/B și Touring Sports (de la producția din ianuarie 2019 în continuare)
• Noua Camry (de la producția din ianuarie 2019 în continuare)
• Noua C-HR (de la producția din octombrie 2019 în continuare).

Serviciile conectate MyToyota sunt incluse în achiziția oricărui autovehicul Toyota compatibil cu Serviciile conectate MyToyota, pentru o perioadă de zece ani.

Nu. Serviciile conectate ale aplicației MyToyota sunt legate de numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) și de proprietarul mașinii. Poate exista un singur cont pentru accesarea serviciilor conectate.

Serviciile conectate ale aplicației MyToyota vor funcționa timp de 10 ani. Toyota va acoperi costul datelor utilizate pentru a oferi servicii conectate timp de 10 ani, dar aplicația MyToyota va funcționa chiar și fără servicii conectate.

În cazul în care achiziționezi o Toyota second-hand, care dispune de Serviciile conectate ale aplicației MyToyota, vizitează retailerul pentru a confirma faptul că ești proprietarul mașinii. După aceea, vei putea activa serviciile conectate ale aplicației MyToyota.

To a verifica numărul versiunii pe:

       iPhone: deschide „Setări”, mergi la „General” și „Utilizare”. Din secțiunea „Stocare”, alege Aplicația MyToyota pentru a vedea numărul versiunii.

           Android: deschide „Setări” și atinge „Notificări & aplicație”. Mergi la lista de aplicații instalate pe dispozitiv. Din ecranul cu lista aplicațiilor, selectează Aplicația MyToyota pentru a vizualiza detaliile cu privire la numărul versiunii.

Îți recomandăm să pornești actualizările automate pentru Aplicația MyToyota. Adăugăm opțiuni noi în permanență.

Mergi la iOS App Store sau Google Play Store și caută „Toyota MyToyota App”. Apoi descarcă aplicația, complet gratuit.

Creează un cont direct în aplicația MyToyota și completează informațiile personale solicitate.

După aceea, va trebui să îți activezi prin intermediul e-mailului de activare pe care îl vei primi, înainte de a putea utiliza toate opțiunile din aplicația MyToyota. De asemenea, pentru a utiliza serviciile conectate, dealerul tău trebuie să te înregistreze ca proprietar al mașinii.

Din ecranul de pornire, fă clic pe pictograma volan din colțul din dreapta sus. Mergi la „Setări” și alege fila „Mașină”.
Fă clic pe „Activare servicii conectate”.

• Dacă primești un mesaj care spune „se conectează”, vei putea să folosești serviciile conectate după ce efectuezi 2 călătorii cu mașina, la o viteză mai mare de 10 km/h.
• Dacă primești un mesaj care spune „te rugăm să contactezi dealerul Toyota ca să te poată ajuta să finalizezi procesul”, va trebui să faci o vizită la dealer pentru a verifica proprietatea mașinii.
Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Dacă primești mesajul „Vizitează retailerul” în aplicația MyToyota când încerci să activezi Serviciile conectate MyToyota, aceasta înseamnă că în momentul comenzii adresa ta de e-mail nu este configurată ca adresa de e-mail a proprietarului mașinii. Va trebui să faci o vizită la dealer pentru a confirma proprietatea.

Pentru a finaliza activarea, va trebui să efectuezi 2 călătorii cu o viteză mai mare de 10 km/h. După aceea, Serviciile conectate ale aplicației MyToyota vor fi activate și vizibile în aplicație.

Le poți accesa în orice moment. Datele cu privire la mașină sunt trimise către aplicație când motorul este oprit. Vei putea vizualiza detaliile referitoare la ultima călătorie după ce motorul este oprit. Este necesară acoperirea datelor mobile pentru a trimite date, așadar aceasta nu poate funcționa fără conectare.

Mergi la panoul „Servicii” și alege „Analiză de călătorie”. Selectează fila „Toate călătoriile” pentru a vizualiza călătoriile anterioare și apoi fă clic pe o călătorie pentru a accesa analiza de călătorie aferentă. De asemenea, poți găsi detaliile cu privire la ultima călătorie în panoul de bord „Pagină de pornire”.

Trebuie să îți introduci datele de autentificare MyToyota în unitatea multimedia a mașinii. Apoi va trebui să realizezi legi multimedia de numărul identificare a vehiculului (seria de șasiu). Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

După aceea, trebuie să conectezi Bluetooth, să conectezi mașina la internet. Opțiunea Share to Car va funcționa acum. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Opțiunea Share to Car necesită un sistem de navigație pentru a funcționa.

Opțiunea Car to Door este disponibilă în ecranul de pornire al aplicației MyToyota. Opțiunea este disponibilă în navigația integrată a mașinii, când ai parcat într-un loc diferit de destinația finală a călătoriei.

Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Modul Confidențialitate este disponibil pagina „Setări” a aplicației MyToyota. Îl poți porni sau opri tu însuți. Când pornești Modul Confidențialitate, dezactivezi funcția GPS și nu vom mai putea să monitorizăm locația mașinii. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Elimină mașina din contul tău MyToyota. Nu îți anula contul, deoarece mașinile Toyota pe care le vei putea deține în viitor pot fi adăugate la cont. Nu uita să informezi noul proprietar al mașinii că aceasta este prevăzută cu Serviciile conectate ale aplicației MyToyota.

Dacă vrei să oprești temporar Serviciile conectate ale aplicației MyToyota, poți porni Modul Confidențialitate pentru a dezactiva funcția GPS.

Dacă vrei să oprești definitiv Serviciile conectate ale aplicației MyToyota, din aplicația MyToyota mergi la pictograma volan. Alege „Setări”, apoi mergi la fila „Mașină”. De acolo poți dezactiva definitiv Serviciile conectate ale aplicației MyToyota.

Serviciile conectate ale aplicației MyToyota se vor întrerupe dacă numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) este eliminat din contul tău.

Acest serviciu nu este încă disponibil, dar lucrăm în mod constant pentru a adăuga mai multe servicii conectate în aplicația MyToyota. Vom actualiza aplicația în mod regulat, așadar asigură-te că aplicația ta este actualizată. Cel mai simplu mod de a realiza acest lucru este de a activa actualizările automate în app store.

MyToyota Multimedia App

MyToyota Multimedia include mai multe servicii de navigație online, oferind informații utile în timp real, cum ar fi informațiile privind traficul și alertele radar.

Aceste opțiuni necesită funcționarea internetului. Trebuie să îți conectezi dispozitivul mobil (prin wi-fi sau Bluetooth tethering) sau orice dispozitiv wi-fi/rețea la mașină.   

Orice Toyota nouă este furnizată cu 3 ani de actualizări gratuite ale hărților pentru sistemul de navigație, precum și cu alte servicii precum:

• Trafic in timp real
• Coyote (verifica disponibilitatea) sau Cyclops
• Google Streetview (verifica disponibilitatea)
• Puncte de interes
• Combustibil
• parcari
• Meteo


Pentru informații suplimentare, accesează ghidurile noastre de instrucțiuni cu privire la modul de activare a serviciilor conectate de navigație online și la modul de utilizare a acestora. Se vor introduce linkurile cu privire la cum se activează serviciile conectate de navigație online și cum se utilizează serviciile conectate de navigație online

MyToyota Multimedia include și integrarea smartphone. Aceasta îți permite să îți conectezi smartphone-ul (compatibil cu iOS & Android) la mașină. Aplicațiile tale preferate, precum Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps și Waze, pot fi utilizate în mașina ta și controlate cu ajutorul asistentului vocal Siri și OK Google.

Anumite modele (Noua C-HR, Yaris și AYGO, în funcție de categorii/opțiunea aleasă (localizare NMSC pentru compatibilitatea categoriei), noua Supra*) sunt compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto.
* Compatibilă doar cu Apple CarPlay

Sistemele de navigație integrate primesc date de la un semnal de satelit GPS. MyToyota Multimedia necesită o conexiune online pentru a primi datele necesare pentru Trafic în timp real, Coyote (dacă este disponibil), Google Streetview (dacă este disponibil), Meteo, Combustibil și Parcare și POI online.

Toate modelele Toyota aflate acum în vânzare includ serviciile de navigație online. Cu toate acestea, AYGO și Supra au propriul set de servicii conectate.

Integrarea smartphone este disponibilă pe anumite categorii din generația actuală Aygo, anumite categorii din generația actuală Yaris, noile modele Supra (funcționează doar cu Apple CarPlay) și C-HR începând cu producția din octombrie 2019 (localizare NMSC pentru compatibilitatea categoriei). Verifică la retailer dacă integrarea smartphone este disponibilă."

Primii 3 ani de servicii de navigație online MyToyota Multimedia sunt gratuiți. După aceea, poți achiziționa un abonament. Pachetul nostru Map Care include toate actualizările hărților și serviciile online aferente, iar pachetul nostru Service include opțiunile de servicii online. Poți achiziționa un abonament în e-Store. Verifică e-Store pentru ultimele tarife.

Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei de 3 ani.
În e-Store, îți poți reînnoi pachetul Map Care pentru 1 sau 3 ani. La reînnoirea pachetului Service, poți alege între 1, 2 sau 3 ani. Verifică e-Store pentru tarife."

Poți accesa e-Store prin sistemul multimedia al mașinii sau în portalul MyToyota.
În portalul pentru clienți e-Store, accesat din portalul de clienti, poți achiziționa serviciile oferite de MyToyota Multimedia. De asemenea, poți verifica starea abonamentelor tale actuale în e-Store. În e-Store, mergi la fila „Achiziționat” pentru a vedea ce abonamente sunt active și perioada rămasă din acestea.

Dacă accesezi aplicația e-Store din sistemul multimedia al mașinii, poți descărca servicii precum Coyote (achiziționate anterior în portal). Poți găsi e-Store dacă mergi la secțiunea „Meniu”, apoi la aplicații și selectezi „În mașină”."

Poți achiziționa servicii din portalul pentru clienți MyToyota. Pentru a afla ce servicii ai deja, fă clic pe „Achiziționat”.

Poți utiliza această opțiune în mod direct, trebuie doar să conectezi Bluetooth pentru a activa serviciile conectate de navigație online. Cu toate acestea, noi recomandăm să îți introduci datele de autentificare MyToyota pentru a asocia multimedia cu contul tău. După aceea, vei putea achiziționa servicii sau Map Care din portal și utiliza Share to Car din aplicația MyToyota.

Același cont este utilizat pentru aplicația MyToyota și pentru portalul de clienti. Dacă nu ai un cont, îți recomandăm să descarci aplicația și să creezi unul de acolo.
De asemenea, poți crea un cont prin intermediul multimedia (va trebui să accepți termenii de utilizare în termen de 14 zile pe portalul MyToyota).

Îl poți activa prin sistemul multimedia al mașinii. Reține că mașina ta trebuie conectată la internet prin Bluetooth tethering, wi-fi tethering sau chiar prin utilizarea wi-fi de acasă (dacă mașina este parcată în raza acestuia), deoarece serviciile oferite de MyToyota Multimedia se bazează pe internet. Pentru o explicație pas cu pas, te rugăm să citești ghidul.
Odată conectat, vor începe cei 3 ani de servicii conectate de navigație online gratuite. Dacă nu urmezi această procedură, nu vei putea beneficia de aceste servicii.

Nu toate modelele Toyota sunt compatibile cu wi-fi tethering, dar toate modelele noi sunt compatibile cu Bluetooth tethering.

Mergi la meniul sistemului multimedia și apasă „Setare”, apoi „wi-fi” și apoi „Pornire wi-fi”. Selectează rețeaua, introdu parola și selectează „OK”. Când procedura este finalizată cu succes, vei primi un mesaj care te va anunța că sistemul de navigație a fost conectat cu succes la hotspot.
Mai jos poți găsi un ghid detaliat.

Mergi la meniul sistemului multimedia și selectează „Setare”. Apoi selectează „Conexiune Bluetooth” și urmează pașii pentru a seta conexiunea la rețea. După aceea, pe smartphone, va trebui să activezi Bluetooth tethering. Mai jos poți găsi un ghid detaliat.

Apple CarPlay poate fi activat prin introducerea dispozitivului iOS în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Car Play”.

Android Auto poate fi activat prin descărcarea aplicației Android Auto. După aceea, introdu dispozitivul Android în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Android Auto".

Da, cu condiția să dispui de conexiune online prin smartphone. Vei avea nevoie și de un cablu pentru a conecta smartphone-ul la mașină. Dacă ai un telefon cu android, va trebui să instalezi aplicați Android Auto. Aplicația va fi apoi disponibilă prin meniul „Android Auto/ Apple Car Play” din ecranul infotainment.   

Noua Toyota C-HR, generația actuală de Yaris (anumite categorii), generația actuală de AYGO (anumite categorii) și Supra (oferă doar Apple car play) oferă integrare smartphone.

Cu ajutorul opțiunii Share to Car, te poți pregăti pentru călătorie în avans, căutând direcțiile pe telefonul mobil și apoi transmițându-le la mașină. Vei avea nevoie de o mașină cu opțiuni de navigație integrate și de un cont MyT cu mașina înregistrată în contul tău. Pentru a activa această opțiune, va trebui să asociezi mașina la contul tău MyToyota.      

  Poți face acest lucru în două moduri:   

• În mașină, cu Bluetooth sau wi-fi tethering activ, fă clic pe „Setare” în multimedia. Mergi la pe fila „Online” și selectează „Toyota online” și apoi „Ieșire cont”. Introdu datele de autentificare MyToyota. După aceea va trebui să mergi la portalul pentru clienți MyToyota. Vei primi mesajul „am identificat un nou ID de dispozitiv”. Confirmă și totul este setat.
• De asemenea, poți activa opțiunea Share to Car direct din aplicație, mergând la meniul mașinii, selectând pictograma volan, mergând la „Setări” și apoi la fila „Mașină” pentru a selecta opțiunea de înregistrare a unui dispozitiv multimedia. Urmează instrucțiunile din aplicație și reține că trebuie să fii în mașină pentru a finaliza procedura de asociere.

 Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Actualizările hărților pe cale aeriană sunt posibile cu ajutorul sistemelor multimedia 2019, activate în e-Store pentru cele mai recente modele compatibile. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.  
De asemenea, îți poți actualiza sistemul manual, descărcând actualizările din e-Store din portalul MyToyota, punându-le pe un stick USB și conectându-l la mașină.

Poți utiliza opțiunea Share to Car din aplicația MyToyota pentru a-ți planifica ruta. Mai întâi, mergi la fila „Servicii”, alege „Share to Car”, fă clic pe destinația dorită, introdu adresa și poți programa o călătorie cu 9 opriri și o destinație finală prin clic pe butonul „+”. Apoi apasă pe „trimitere la mașină”.

Odată ajuns în mașină, asigură-te că dispui de conexiune wi-fi. Cea mai simplă metodă este de a conecta Bluetooth la smartphone. După ce conexiunea internet este stabilită în mașină, poți descărca călătoria. mergi la destinații preferate din unitatea multimedia și vei găsi călătoria pre-planificată

Pentru noua RAV4, noua Corolla, noua Camry și noua Toyota C-HR, călătoria poate fi găsită în meniul Favorite. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni cu privire la distribuirea și identificarea călătoriilor Share to Car.

Perioada de 3 ani începe atunci când îți introduci datele de autentificare MyToyota în unitatea infotainment.

Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani. Cu 15 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani vei primi același mesaj zilnic. După încheierea perioadei de 3 ani, va apărea un mesaj de fiecare dată când încerci să utilizezi aplicația.

Serviciile inteligente MyToyota

Aceste autovehicule sunt echipate cu dispozitive speciale (cum ar fi TAS600, MM21) care permit conectarea unuia sau mai multor servicii inteligente (cum ar fi navigație cu tehnologie cloud, asistent vocal etc.) la vehicul și la utilizator.

Serviciile inteligente MyToyota cuprind aplicațiile MyToyota și MyToyota Multimedia. Fiecare suită găzduiește propriul set de caracteristici, ceea ce sporește siguranța conducătorului auto și sosirea în timp util la destinație.

Aplicația MyToyota vă permite să comunicați cu mașina dvs., indiferent unde v-ați afla. În funcție de autovehiculul cu conectare inteligentă pe care îl aveți, vă puteți bucura de una sau de mai multe dintre aceste caracteristici: căutare parcare stradală sau în spații special amenajate, identificare stație de alimentare, navigare în timp ce sunteți informat(ă) în timp real privind evenimentele care au loc pe drum sau comenzi vocale către autovehiculul dvs.

Serviciile inteligente ale aplicației MyToyota vor funcționa timp de 4 ani. Toyota va acoperi costul serviciilor de date utilizate pentru furnizarea de servicii inteligente timp de 4 ani. Aplicația MyToyota va funcționa chiar și fără servicii inteligente sau servicii de conectivitate.

Vă puteți bucura de aceste servicii pentru autovehiculele cu conectare inteligentă prin intermediul aplicației MyToyota, prin intermediul contului personal, accesându-l de pe website. Cu MyToyota scanați cu ușurință codul QR generat pe unitatea centrală sau îl puteți introduce manual în aplicație.

Vă puteți bucura de aceste servicii pentru autovehiculele cu conectare inteligentă prin intermediul aplicației MyToyota, prin intermediul contului personal, accesându-l de pe website. Cu MyToyota scanați cu ușurință codul QR generat pe unitatea centrală sau îl puteți introduce manual în aplicație.

Serviciile inteligente ale aplicației MyToyota vor funcționa timp de 4 ani. Toyota va acoperi costul serviciilor de date utilizate pentru furnizarea de servicii inteligente timp de 4 ani. Aplicația MyToyota va funcționa chiar și fără servicii inteligente sau servicii de conectivitate.

Serviciile inteligente MyToyota cuprind aplicațiile MyToyota și MyToyota Multimedia. Fiecare suită găzduiește propriul set de caracteristici, ceea ce sporește siguranța conducătorului auto și sosirea în timp util la destinație.

Aplicația MyToyota vă permite să comunicați cu mașina dvs., indiferent unde v-ați afla. În funcție de autovehiculul cu conectare inteligentă pe care îl aveți, vă puteți bucura de una sau de mai multe dintre aceste caracteristici: căutare parcare stradală sau în spații special amenajate, identificare stație de alimentare, navigare în timp ce sunteți informat(ă) în timp real privind evenimentele care au loc pe drum sau comenzi vocale către autovehiculul dvs.

Aceste autovehicule sunt echipate cu dispozitive speciale (cum ar fi TAS600, MM21) care permit conectarea unuia sau mai multor servicii inteligente (cum ar fi navigație cu tehnologie cloud, asistent vocal etc.) la vehicul și la utilizator.