1. Despre Toyota
  2. Toyota in Europa
  3. National Marketing & Sales Companies
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Companii nationale de marketing si vanzari

Companiile nationale de marketing si vanzari si retailerii sprijina clientii nostri pe tot parcursul calatoriei lor Toyota
Masinile si serviciile noastre sunt vandute in intreaga Europa, dar modul in care le comercializam si ne conectam cu clientii nostri este diferit in fiecare tara. Companiile noastre nationale de marketing si vanzari si retailerii interactioneaza cu oamenii intr-un mod potrivit pentru fiecare piata.
  • Companii nationale de marketing si vanzari

    Diversitatea tarilor care alcatuiesc Europa reprezinta o provocare pentru orice afacere care activeaza in intreaga regiune. Companiile noastre nationale de marketing si vanzari (NMSC) trebuie sa tina cont de numeroasele variatii culturale, lingvistice si de modul de a face afaceri, asigurandu-se in acelasi timp ca oferim clientilor nostri servicii la standarde inalte si constante. Cele 28 de companii europene NMSC au numeroase responsabilitati la nivel national, inclusiv strategia de produs si de marketing, asistenta tehnica, relatiile cu clientii, precum si dezvoltarea si sustinerea retelelor noastre de retaileri.

  • 28

    NMSCs

  • 53

    Tari

  • >2400

    Retaileri Toyota

  • >360

    Retaileri Lexus

  • O retea extinsa de retaileri

    Cele 2.800 de magazine reprezinta primul punct de contact pentru majoritatea clientilor nostri. Acestea ofera vanzari de vehicule noi si second-hand si piese de schimb, servicii de revizie si reparatii. Certificatul de pe peretii retailerilor nostri este dovada ca fiecare dealer Toyota a indeplinit toate cele 86 de standarde obligatorii stricte. Certificatul arata angajamentul acestora de a afisa consecventa si transparenta pe parcursul intregii calatorii a unui client cu vehiculul sau Toyota. Rezultatul este linistea sufleteasca - stiind ca fiecare Toyota va primi cel mai bun tratament, in acord cu filozofia noastra globala de grija fata de mediu.


  • O experienta de retail captivanta pentru clienti

    Retailerii au un rol cheie in viitorul nostru ca si companie de mobilitate, oferindu-le clientilor o experienta captivanta a marcii. Zonele dedicate din cadrul noului mediu de retail prezinta intreaga noastra gama de produse si servicii, de la vehicule Toyota noi si second-hand, produse Toyota Gazoo Racing, vehicule electrificate marca bZ, servicii post-vanzare si service, pana la KINTO Mobility Services. In centrul pentru clienti, acestia interactioneaza cu marca atat digital, cat si cu expertii retailerilor. Punctele de contact digitale interactive ofera clientilor o experienta personalizata in magazin, permitandu-le sa exploreze produsele noastre de mobilitate.


  • Un angajament ferm de a-si reduce amprenta asupra mediului

    Fiind unul dintre cei mai importanti producatori auto din lume, ne luam in serios responsabilitatea de a contribui la protejarea mediului inconjurator. Retailerii nostri impartasesc aceasta responsabilitate. De exemplu, ei se asigura ca apele reziduale - o sursa de poluare in timpul service-ului vehiculelor - sunt colectate si tratate. Reguli similare se aplica uleiului, vopselei, bateriilor si anvelopelor. De asemenea, acestia repara sistemele de aer conditionat ale unei masini folosind echipamente de recuperare/reciclare, pentru a evita ca agentii frigorifici sa dauneze mediului si in special stratului de ozon.


  • Tehnicieni care sunt instruiti si recalificati

    Masinile noastre sunt performante. Pentru a lucra la ele este nevoie de competente specializate, pe care tehnicienii nostri le au, deoarece fiecare tehnician care lucreaza la un dealer Toyota este absolvent al Academiei Toyota. Ei sunt extrem de bine pregatiti si inteleg masinile Toyota in intregime. In plus, acestia participa in mod regulat la cursuri de perfectionare pentru a fi la curent cu ultimele modele si evolutii. Intrucat isi petrec viata profesionala intretinand si reparand automobile Toyota, se poate spune cu siguranta ca nimeni nu cunoaste o masina Toyota ca un tehnician Toyota!


  • Cunostinte de lucru aprofundate despre vehiculele electrificate

    Pentru a lucra cu vehiculele noastre electrificate sunt necesare competente speciale. Tehnicienii nostri testeaza intregul sistem al vehiculului, intocmind un raport scris care ofera toate informatiile de care un client are nevoie pentru a intelege starea de functionare a vehiculului sau. Este modalitatea ideala de a ne asigura ca totul functioneaza ca la carte, la niveluri optime de performanta. Interesant este ca verificarea starii unui vehicul electric nu implica salopete murdare, maini uleioase si o cheie! In schimb, presupune conectarea unui computer performant care efectueaza singur o mare parte din teste.

  • Pasiune pentru siguranta

    Inainte ca un dealer sa efectueze orice lucrare la cererea unui client, se efectueaza o inspectie gratuita a starii masinii. Obiectivul este de a ne asigura ca fiecare vehicul Toyota functioneaza la cel mai inalt nivel de excelenta tehnica si siguranta. Dupa finalizarea inspectiei, clientul primeste un raport scris si o explicatie care cuprinde starea parbrizului, a lamelelor si a mecanismului stergatoarelor, a covoraselor, a pneurilor, a caroseriei si a luminilor.


  • Dorinta de a repara bine de prima data

    Toyota crede in repararea corecta a oricarei probleme din prima incercare. Nu este neaparat modul cel mai usor de a face lucrurile, cel putin nu pe termen scurt. Dar la Toyota nu exista loc pentru gandirea pe termen scurt. Daca exista o problema cu un vehicul Toyota, vrem sa-i dam de capat. Acest lucru inseamna investigarea amanuntita a oricarei defectiuni pentru a intelege problema si a identifica solutia corecta. Nu suntem interesati de solutii rapide care nu dureaza. In schimb, vom gasi o solutie pe termen lung, astfel incat fiecare client sa se poata bucura cu incredere de masina sa, fara defectiuni.

  • Angajamentul de a folosi numai piese originale Toyota

    In cazul in care inspectia dezvaluie ca o masina are nevoie de piese de schimb - de exemplu, pentru a trece testul de inspectie tehnica obligatoriu - atunci un dealer Toyota va folosi numai piese Toyota originale. Cu alte cuvinte, nu vor face compromisuri in privinta calitatii sau durabilitatii. Astfel, clientii pot sta linistiti, stiind ca piesele utilizate au fost proiectate si fabricate special pentru Toyota lor.

Te-ar putea interesa si