1. Proprietari
  2. Piese si accesorii originale
  3. Roti de iarna

Roti de iarna Toyota

De Ce Sa Folosesti Anvelope De Iarna?

Anvelopele de iarna Toyota sunt proiectate pentru a asigura o aderenta superioara pe drumurile umede, inzapezite si inghetate. Modelul lor special de pe partea de rulare si compozitia pneurilor asigura o deplasare sigura atunci cand temperaturile scad sub 7° C, reducand distantele de franare pentru o experienta de condus mai sigura.

ROTI DE IARNA
winter tyres car
16.5 M DISTANTA DE OPRIRE
ROTI DE VARA
summer tyre cars
34.2 M DISTANTA DE OPRIRE
*Afisarea distantei de franare pe zapada de la viteza de 40 km / h.
Replay

Care sunt avantajele rotilor de iarna?

Anvelopele de iarna Toyota au un continut de cauciuc natural mai ridicat decat anvelopele de vara, asa ca isi pastreaza consistenta ideala la temperaturi scazute, imbunatatind conditiile de condus si oferindu-ti o deplasare fara griji. Modelele speciale ale benzii de rulare sunt proiectate pentru a indeparta apa si noroiul de sub anvelopa, reducand riscul de acvaplanare si distantele de franare. De asemenea canelurile mici de pe partea de rulare ofera o aderenta superioara pe suprafete inzapezite si inghetate.

Cand ar trebui sa treceti la anvelopele de iarna?

 

Sub 7º

Datorita modelelului special al benzii de rulare si compusilor din cauciuc natural, anvelopele de iarna asigura aderenta superioara si distante de franare reduse la temperaturi de sub 7° C.

 

Zapada

Anvelopele de iarna au o multime de caneluri mici de pe partea de rulare care ofera o aderenta superioara pe suprafete inzapezite si inghetate.

 

Gheata

Combinatia de compusi din cauciuc natural si modelele speciale ale benzii de rulare asigura anvelopelor de iarna o aderenta mai buna si distante de franare reduse pe drumuri cu gheata.

Cum compar diferitele roti de iarna?

Din 2012, este obligatoriu ca anvelopele vehiculelor sa poarte o eticheta standardizata atunci cand sunt vandute in UE. Acest lucru face mai usoara compararea aderentei, a consumului de combustibil si a performantelor de zgomot ale anvelopelor de la diferiti producatori.

Intelegerea etichetarii UE a anvelopelor

Eficienta consumului de combustibil

Frictiunea creata de o anvelopa pe masura ce ruleaza de-a lungul unui drum se numeste 'rezistenta la rostogolire'. Cu cat rezistenta la rulare este mai mare, cu atat motorul foloseste mai mult combustibil si produce emisii. Anvelopele de gradul A ofera cea mai mica rezistenta si sunt cele mai bune pentru consumul de combustibil.

Aderenta carosabil ud

Aceasta evaluare reflecta distanta absoluta de oprire a unei anvelope la franarea de la 80 km / h in conditii de carosabil umed. Diferenta dintre fiecare dintre note, A fiind cea mai buna si G cea mai slaba, este de aproximativ 3 pana la 6 metri.

Zgomot

Masurarea data este zgomotul produs de anvelopa pe masura ce ruleaza de-a lungul unui drum in conditii de testare. Este zgomotul produs extern in decibeli, o singura unda neagra indicand cel mai putin zgomotos si trei fiind zgomotul maxim permis.

INTREBARI FRECVENTE

Nu este recomandat. Pentru a face fata conditiilor de inghet, anvelopele de iarna sunt fabricate din cauciuc mai moale si mai flexibil decat compusul gasit in anvelopele de vara. Ca urmare, in conditii mai calde, anvelopele de iarna se uzeaza mai usor, maresc consumul de combustibil al vehiculului si prelungesc distantele de franare.

Trebuie sa depozitezi intotdeauna anvelopele de iarna intr-un mediu racoros, uscat si intunecat. Daca depozitezi anvelope fara jante, asigura-te ca sunt in pozitie verticala, in timp ce anvelopele cu jante montate ar trebui intotdeauna asezate pe plat - evitand contactul cu grasime, benzina si ulei. Unii dealeri Toyota ofera un serviciu de depozitare al anvelopelor, contacteaza distribuitorul local pentru a afla mai multe.

In functie de kilometrajul anual, anvelopele de iarna sunt proiectate sa dureze intre unu si cinci ani daca sunt depozitate corespunzator atunci cand nu sunt in folosinta. Atat reactiile fizice, cat si cele chimice determina imbatranirea anvelopelor, iar acest lucru se poate intampla cu anvelopele care sunt rareori sau niciodata folosite. O anvelopa de iarna care a fost depozitata corect ar trebui sa indeplineasca in continuare specificatiile si sa functioneze ca o anvelopa noua.

Performanta zgomotului unei anvelope de iarna poate fi identificata pe eticheta UE a anvelopelor aplicata tuturor anvelopelor de iarna noi din 2012. Evaluarea zgomotului se explica printr-o masurare in decibeli si printr-un grafic negru cu unda sonora.

Progresele tehnologiei anvelopelor au imbunatatit performanta anvelopelor de iarna pana la punctul in care anvelopele cu crampoane sunt necesare doar in cele mai extreme conditii.

Anvelope de iarna

Anvelopele moderne de iarna sunt fabricate dintr-un compus care ramane la o flexibiltate ideala a materialului la temperaturi scazute. Sunt adaptabile la diferite conditii de condus pe timp rece, inclusiv zapada, gheata si suprafete umede sau uscate. Acest lucru le face o alegere buna din toamna pana in primavara.

Anvelope cu crampoane

Majoritatea anvelopelor cu crampoane au stifturi metalice incorporate in partea lor de rulare. Acestea sunt ideale pe o suprafata acoperita de gheata pentru a asigura aderenta necesara rularii. Sunt utilizate in mod obisnuit in regiunile in care temperatura ramane in jurul nivelului de inghet sau sub acesta pentru perioade lungi din iarna.

Indiferent de tipul de anvelopa pe care il montezi, aminteste-ti ca, pe timp de iarna, sunt necesare abilitati de condus superioare celor necesare vara. Lasa spatiu suplimentar pentru incetinire si oprire, vireaza cu grija si redu intotdeauna viteza.