1. Despre Toyota
  2. About us
  3. Toyota Quality
  4. De la concept la client
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

De la concept la client

Calitate in fiecare etapa
Idealurile noastre si mandria noastra in ceea ce priveste productia vor continua sa asigure ca, in fiecare etapa, de la proiectare, dezvoltare si productie pana la utilizarea de catre clienti, vehiculele noastre vor fi de cea mai inalta calitate, durabilitate si performanta ecologica.
  • Proiectam calitate


    Asigurarea celei mai inalte calitati a autovehiculelor noastre incepe chiar cu procesul initial de proiectare. Etapa de dezvoltare a unui nou produs sau a unei noi piese este un moment crucial pentru identificarea si rezolvarea oricaror probleme. Masurile luate intr-un stadiu incipient pot preveni problemele mai grave si mai greu de rezolvat care apar mai aproape de productie.

  • Testarea riguroasa


    Pentru a intelege cum vor functiona autovehiculele noastre in mainile clientilor, efectuam cercetari si teste amanuntite, atat in laborator, cat si pe drumuri reale. Fiecare model nou este supus unor teste riguroase, folosind modele computerizate, teste de laborator si mii de kilometri condusi in lumea reala, in conditii extreme. Datele pe care le colectam sunt analizate pentru a ne asigura ca atunci cand clientii conduc autovehiculul, performanta este remarcabila.

  • De 40 de ori in jurul lumii

    Testari in conditii reale pe mii de kilometri pe drumuri publice

  • > 100°C diferenta

    Testare in conditii extreme

  • Confirmare 100% 

    Toate datele colectate sunt analizate pentru a asigura o performanta perfecta

Testul european de durabilitate

Testul european de durabilitate reprezinta o evaluare riguroasa a modului in care noile noastre modele functioneaza in climatele contrastante si pe suprafetele de drum de calitate diferita existente pe continent. Fiecare autovehicul nou va acoperi mai mult de 100.000 km de condus, inclusiv teste arctice in nordul Suediei, conducere pe drumuri accidentate in Rusia si calatoria lina si rapida pe autostrada in Germania. Datele generate sunt analizate pentru a detecta orice probleme si pentru a permite imbunatatiri sau corectii, inainte ca autovehiculul sa fie pus in vanzare.

  • Calitatea dezvoltarii


    Masurile luate intr-un stadiu incipient al unui nou produs pot preveni problemele mai grave si mai greu de rezolvat care apar mai aproape de productie. Folosim o metodologie numita „Revizuirea designului pe baza modului de esec” (DRBFM) ca tehnica de prevenire PROACTIVA. Designerii se concentreaza asupra domeniilor de schimbare, identifica eventualele domenii cu probleme si aplica cunostintele dobandite din proiectele anterioare. Apoi lucreaza la generarea de solutii de proiectare care sunt revizuite de experti si specialisti. Tinerii nostri ingineri beneficiaza de pregatire de specialitate in metodologia DRBFM pentru a dezvolta competentele tehnice avansate pentru a face fata provocarilor viitoare de proiectare.

  • Maxim 48 de ore

    48h dupa raportul dealerului pentru probleme legate de siguranta.

  • 100% rapoarte communicate

    100% din rapoartele clientilor de pe piata sunt analizate.

  • 100% satisfactia clientului

    Satisfactia completa a clientilor in orice etapa: calitatea muncii, calitatea produselor, calitatea vanzarilor si a serviciilor

  • Calitate asigurata la fiecare vehicul

    Investim in oameni, formare si moduri de lucru pentru a ne asigura ca fiecare autovehicul pe care il producem este de cea mai inalta calitate. Si ca respecta standardele inalte pe care le stabilim si pe care ne straduim sa le depasim. Fiecare persoana de pe linia de productie are responsabilitatea de a asigura calitatea in fiecare etapa. O astfel de implicare personala in activitate culmineaza cu verificarile de asigurarea calitatii care se efectueaza inainte ca orice autovehicul sa iasa din fabrica.

  • Forta de munca calificata

    Oferim formare completa tuturor angajatilor nostri. Aceasta variaza de la ucenicii pentru tinerii care isi incep cariera, pana la oportunitati regulate de dezvoltare a competentelor pentru forta de munca stabilita. Experienta si cunostintele sunt impartasite intre generatii, sustinand angajamentul fata de calitate. Forta de munca care efectueaza miile de verificari atat de importante pentru noi este mandra de ceea ce face pentru a se asigura ca fiecare client va fi incantat de siguranta si calitatea vehiculului sau.

  • Imbunatatirea prin ascultare

    Angajamentul nostru pentru calitate nu se incheie in momentul in care predam autovehiculul clientului. Prin rechemarile autovehiculelor si prin campaniile noastre de servicii pentru clienti si de satisfactie a clientilor, ne asiguram ca problemele de calitate sunt recunoscute si abordate cand si unde este necesar. Intotdeauna ascultam ce au de spus clientii nostri si folosim opiniile si experientele lor pentru a face imbunatatiri. Feedback si date suplimentare sunt colectate de la dealerii si furnizorii nostri. De asemenea, monitorizam indeaproape opiniile clientilor colectate de terti, cum ar fi ziare, reviste si publicatii online.