1. Despre Toyota
  2. Sustenabilitate
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Sustenabilitatea la Toyota

In centrul a tot ceea ce facem
In cadrul Toyota, ne consideram mai mult decat o companie care ofera solutii complete de mobilitate. Suntem cetateni ai lumii si, prin urmare, avem o responsabilitate fata de planeta: sa lasam lucrurile mai bune decat le gasim.
  • Sustenabilitate la Toyota

    Sustenabilitatea are un rol fundamental in modul in care ne desfasuram activitatea. Contribuim la durabilitatea Pamantului si la dezvoltarea societatii prin activitati de afaceri in cooperare cu societatea globala. Toyota incearca sa se asigure ca politicile publice, nevoile societatii, dezvoltarea tehnologiei si nevoile consumatorilor sunt aliniate cat mai mult posibil. Dorinta de a face viitorul mai luminos si de a face lucruri pentru altcineva decat pentru noi insine sunt principiile care stau la baza filozofiei noastre. Acest lucru sprijina eforturile noastre constante de a atinge scopurile Obiectivelor de Dezvoltare Durabila ale Natiunilor Unite pentru a ne asigura ca „nimeni nu va fi lasat in urma”.

  • Provocarea de mediu Toyota 2050

    Avem datoria de a conserva resursele si de a ne gestiona amprenta ecologica pentru generatiile viitoare. Am desfasurat initiative de mediu inca din anii 1960. In 1992 am creat Carta Toyota pentru Pamant, iar in 2015 am formulat initiativele noastre globale pe termen lung ca fiind Provocarea de mediu Toyota 2050. Ne angajam sa reducem emisiile de CO2 si sa atingem neutralitatea emisiilor de carbon la nivel global pana in 2050, pentru vehiculele si operatiunile noastre. In Europa, ne angajam sa atingem neutralitatea totala a emisiilor de carbon pana in 2040. Angajamentul nostru se extinde si mai mult, prin imbunatatirea utilizarii apei, promovarea tehnologiilor de reciclare si de scoatere din uz si crearea unei societati in armonie cu natura. 

  • Abordarea „centrata pe om”

    Inca de la infiintarea sa, valoarea fundamentala a Toyota a fost intotdeauna aceea de a contribui la societate in moduri semnificative, cautand modalitati mai usoare de a face lucrurile. Acest lucru provine din motivatia fondatorului companiei de a crea un razboi de tesut automat pentru a usura povara muncii mamei sale. Toyota aplica in continuare aceasta filozofie „centrata pe om”. In centrul acesteia se afla conceptul potrivit caruia tehnologia ar trebui sa contribuie la fericirea si sanatatea oamenilor. Suntem hotarati sa promovam si sa dezvoltam locuri de munca de calitate, un mediu de lucru divers si incluziv si sa imbunatatim societatea prin inovare durabila. 

Te-ar putea interesa si