1. Despre Toyota
  2. Sustenabilitate
  3. Lantul de aprovizionare durabil
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Lant de aprovizionare durabil

Colaborare stransa cu partenerii de afaceri
Toyota desfasoara afaceri deschise si echitabile si se angajeaza in initiative de sustenabilitate printr-o colaborare stransa cu partenerii de afaceri pentru a creste calitatea in ceea ce priveste siguranta si satisfactia clientilor.
  • Lant de aprovizionare

    La Toyota colaboram indeaproape cu furnizorii nostri in timpul productiei. Ca parte a acestor eforturi, am implementat la nivel global Politici de baza in materie de achizitii, in conformitate cu spiritul de beneficii reciproce bazate pe incredere reciproca. Pentru a raspunde interesului tot mai mare fata de lantul nostru de aprovizionare, purtam dialoguri cu furnizorii. Inainte de a efectua tranzactii comerciale, incheiem contracte care precizeaza in mod clar conformitatea legala, respectarea drepturilor omului si aspectele legate de mediu. Elaboram Orientari privind achizitiile durabile, le impartasim furnizorilor nostri si le solicitam acestora sa isi implementeze activitatile pe baza acestora. 

  • Etica in afaceri si drepturile omului

    Cautarea „fericirii altcuiva decat a noastra” a facut intotdeauna parte din Principiile de baza ale Toyota. Misiunea noastra a devenit acum „producerea fericirii pentru toti”. In 2021, Toyota si-a anuntat Politica privind drepturile omului. Aceasta se refera la si respecta Principiile directoare ale Natiunilor Unite privind afacerile si drepturile omului (UNGP) si promoveaza activitatile legate de drepturile omului pe baza UNGP. Aceasta politica este politica de cel mai inalt nivel referitoare la drepturile omului in cadrul Toyota. Fiecare angajat Toyota se straduieste sa o respecte pe deplin. La Toyota Motor Europe, acest aspect este inclus in Codul nostru de conduita.

  • Linii telefonice de sesizare a neregulilor

    TME solicita partenerilor sai de afaceri sa raporteze prompt si cu buna credinta catre TME fapte sau suspiciuni privind acte de coruptie/mita reale sau suspecte comise de angajati, subcontractanti, consultanti etc. ai partenerilor de afaceri, ai TME sau ai oricarei entitati Toyota. Orice sesizare trebuie facuta catre ofiterul de conformitate al TME Karel.De.Wilde@toyota-europe.com sau catre linia telefonica de sesizare a TME (operata de un furnizor extern si disponibila 24/7, 365 de zile pe an, in 7 limbi, prin telefon sau online). Partenerii de afaceri pot sesiza o problema in mod anonim. 

Incurajam sesizarea oricarei ingrijorari, intr-un mediu sigur si confidential. Punem la dispozitie mai multe modalitati prin care poti raporta orice preocupare:

i. Prin intermediul liniei noastre de asistenta telefonica pentru sesizari:

       1.  Prin telefon: Telephone Numbers - Safecall

       2. Online: Report An Incident & Update - Safecall

ii. Prin contactarea ofiterului nostru de conformitate: karel.de.wilde@toyota-europe.com 

  • Drive Sustainability

    TME participa la Drive Sustainability, o initiativa a 11 companii de top din lantul de aprovizionare a industriei auto. Colaboram pentru a promova o abordare comuna si pentru a mobiliza o voce comuna pe teme de sustenabilitate in cadrul lantului de aprovizionare. In 2020 am lansat o strategie pentru a aborda patru provocari de sustenabilitate impreuna cu furnizorii nostri: Neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon, Materii prime durabile, Bunastarea fortei de munca si Lantul valoric circular. In aceste domenii, incercam sa sustinem si sa dezvoltam standarde comune, sa aplicam instrumente comune de conformitate si sa oferim cursuri de formare si e-learning pentru a-i ajuta pe furnizori sa isi imbunatateasca performanta in materie de sustenabilitate.

Te-ar putea interesa si