MyT by Toyota| Descopera noua aplicatie

MyT- Servicii Conectate

Lucrurile se pun în mișcare când te conectezi.

Indiferent dacă ești în interiorul sau în afara vehiculului, poți deține controlul complet asupra mașinii tale Toyota cu ajutorul MyT, o serie complet nouă de servicii conectate disponibile prin aplicația MyT pentru smartphone și MyT Multimedia de pe tabloul de bord - concepută pentru a face experiența la volan mai sigură și mai distractivă.
 

Aplicatia MyT

Deține controlul asupra mașinii tale Toyota cu ajutorul smartphone-ului.


Cu ajutorul aplicației MyT de pe smartphone, poți să comunici cu mașina ta, indiferent unde te afli. Planifică-ți călătoriile de acasă, găsește-ți mașina, optimizează-ți condusul, primește analiza cu privire la șofer și notificări cu privire la serviciile de întreținere.

/
Trimite la mașină

Cel mai simplu mod pentru a-ți planifica o călătorie
Planifică o călătorie din confortul casei tale sau din mers cu aplicația MyT, apoi trimite locația direct la sistemul satnav al modelului tău Toyota, pentru un început bun în călătoria ta.

/
Navighează de la mașină la casă

Navigație simplă de la ușa mașinii la ușa casei
Transferă indicațiile de orientare către destinație de la sistemul satnav al Toyota pe telefonul mobil, pentru acele perioade în care trebuie să completezi ultima parte a călătoriei pe jos.

/
Datele Calatoriei

Preia controlul călătoriilor tale
Aplicația MyT acționează ca un registru de date auto, permițându-ți să preiei datele de conducere anterioare, inclusiv viteza, accelerația și kilometrajul, pentru o analiză convenabilă a afacerilor (posibilități de analiză a călătoriilor parcului tău auto) și a stilului general de conducere.

/
Memento-uri Service

Nu mai rata nici o programare la service.
MyT te ajută să îți menții Toyota în performanță la maximum cu notificările privind reviziile bazate pe kilometrajul real al vehiculului tău, astfel încât să nu mai pierzi niciodată un serviciu.

 

Descarca de mai jos aplicatia MyT pentru sistemul tau de operare.

MyT Multimedia

Sistem multimedia intuitiv si navigatie incorpoata


MyT Multimedia cuprinde Navigație în timp real, Alertă radar, stații de combustibil, precum și POI (Punct de interes). De asemenea, MyT Multimedia include asistență pentru Apple CarPlay și Android Auto, care îți permit să te conectezi, să asculți muzică și să utilizezi aplicațiile preferate de pe smartphone pe tabloul de bord.
 

Informații despre trafic în timp real

Calculează-ți traseul pe baza traficului în timp real.
Fii informat în orice moment cu privire la starea traficului pe drumul spre destinație. Sistemul de navigație integrat în vehicul se va adapta la evenimente și va propune rute alternative, în funcție de preferințele tale.  

POI car
Puncte de interes

Indiferent de interesele tale, găsește-le mai rapid cu ajutorul POI.
Cu ajutorul sistemului nostru POI intuitiv, susținut de Google, vei putea găsi întotdeauna informații actualizate cu privire la ce este disponibil în apropiere.  

MyT App
Alertă radar

Alerte radar bazate pe comunitate
Nu vei mai fi surprins niciodată de o cameră radar. Cu ajutorul tehnologiei noastre, Cyclops, vei ști întotdeauna când te apropii de o cameră radar și vei putea ajuta comunitatea declarând o nouă cameră radar.  

MyT App
Stații de combustibil

Realimentarea cu combustibil nu a fost niciodată mai ușoară.
Găsește stațiile de combustibil în funcție de preferințele tale - indiferent dacă este vorba despre preț sau despre o anumită companie la care deții un card de combustibil. Poți alege să faci plinul la destinație, pe traseu sau în locul cel mai apropiat de locația ta curentă.  

MyT App
Google Street View

Află ce cauți înainte de a ajunge acolo
Cu ajutorul Google Street View, poți avea o imagine de 360 de grade a destinației tale finale, așa încât să poți vizualiza locația și să o identifici mai ușor.  

MyT App
Parcarea

Găsește o parcare în apropiere, la destinație sau pe traseu.
Alege în funcție de preț, de compania căreia îi aparține parcarea sau de distanța față de locația ta curentă.  

MyT App
Meteo

Fii cu un pas înaintea evenimentelor meteo
Verifică starea meteo actuală și prognoza meteo pentru destinație pe baza orei de sosire. Poți chiar seta locațiile tale preferate, astfel încât să fii întotdeauna informat cu privire la condițiile meteo de acolo.  

MyT App
Integrare smartphone

Cu ajutor din partea Apple CarPlay și Android Auto
Rămâi conectat atâta timp cât te afli în mașina ta Toyota, cu Apple CarPlay și Android Auto. Poți să îți conectezi smartphone-ul, să asculți muzică și să utilizezi aplicațiile preferate de pe smartphone pe tabloul de bord.  

Intrebari Frecvente

Nu a fost niciodată mai plăcut să conduci o Toyota, iar cu ajutorul Serviciilor conectate MyT experiența devine și mai atractivă, astfel încât te vei simți întotdeauna confortabil și vei deține controlul, indiferent unde călătorești.

Tehnologia nu trebuie să fie intimidantă. Avem răspunsurile pentru toate întrebările tale referitoare la Serviciile conectate MyT.

Cu ajutorul Serviciilor conectate MyT, autovehiculul tău comunică perfect cu lumea exterioară. Poți conduce mai eficient și inteligent. Am realizat acest lucru cât mai simplu și mai intuitiv posibil, dar suntem siguri că încă mai ai întrebări. Suntem bucuroși să răspundem.

MyT Servicii de conectivitate

Ce sunt serviciile de conectivitate MyT?

Serviciile conectate MyT cuprind aplicația MyT și MyT Multimedia. Fiecare serviciu are propriile sale funcții unice, create să te ajute să călătorești în siguranță și să te simți bine, indiferent dacă te afli în mașină sau în afara ei.

Aplicația MyT îți permite să comunici cu mașina ta, indiferent unde te afli. Poți să planifici călătorii, să îți localizezi mașina parcată și să găsești informații referitoare la momentul în care trebuie efectuate acțiunile de întreținere ale mașinii. Opțiunea Hybrid Coaching îți analizează călătoria și îți spune cum poți crește eficiența combustibilului când îți conduci autovehiculul hibrid.

MyT Multimedia îți permite să îți conectezi smartphone-ul (compatibil cu iOS & Android) la mașină*. Aplicațiile tale preferate, precum Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps și Waze, pot fi utilizate în mașina ta și controlate cu ajutorul asistentului vocal Siri și OK Google. De asemenea, MyT Multimedia îți oferă acces la informații utile, cum ar fi alerte în timp real cu privire la trafic și radare fixe și îți permite să cauți puncte de interes în navigație. *pentru modelele compatibile

De ce sa imi creez un cont MyT?

Cu ajutorul unui cont MyT, îți poți gestiona sistemul multimedia și poți primi informații utile în mașina ta, cu ajutorul aplicației MyT și al Portalului pentru clienți My Toyota.

Care este diferenta dintre contul MyT si contul My Toyota Portal?

Aceleași date de autentificare îți oferă acces la aplicația MyT și la Portalul pentru clienți My Toyota  

Aplicația MyT îți permite să utilizezi următoarele Servicii conectate MyT:     

• Gaseste masina mea 
• Trimite la masina
• De la masina la acasa 
• Hybrid Coaching      
• Date Condus        
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service  

Portalul pentru clienți My Toyota îți oferă informații detaliate cu privire la autovehiculul tău și îți permite să achiziționezi și să gestionezi servicii. În portal sunt disponibile următoarele servicii:

• Istoricul de cumparare a masinii, detalii despre comanda sau detalii despre propietatea asupra masinii.
• Trimite la masina
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service
• Informatii despre model
• Manualul utilizatorului
• Update harti  
• Setari profil

Pot utiliza Serviciile conectate MyT într-o altă Toyota?

Utilizarea Serviciilor conectate ale aplicației MyT este limitată la proprietarul unei mașini, dar numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) poate fi adăugat mai multor conturi.

MyT Multimedia poate fi utilizată de oricine conduce mașina respectivă.

Ceilalți membri ai familiei pot să utilizeze Serviciile conectate MyT?

Utilizarea Serviciilor conectate ale aplicației MyT este limitată la proprietarul unei mașini, dar numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) poate fi adăugat mai multor conturi.

MyT Multimedia poate fi utilizată de oricine conduce mașina respectivă.

Detin un model care ar trebui sa aiba Serviciile de conectivitate MyT activate, dar nu cred ca sunt. Ce trebuie facut?

Serviciile conectate MyT cuprind aplicația MyT și MyT Multimedia. Fiecare serviciu are propriile sale funcții unice și trebuie activat separat.

Dacă nu ești sigur dacă Serviciile conectate ale aplicației MyT sunt activate, mergi în aplicația MyT. Fă clic pe pictograma volan din colțul din dreapta sus al ecranului de pornire. Mergi la „Setări” și alege fila „Mașină”. Dacă vezi mesajul „Activare servicii conectate”, aceasta înseamnă că nu sunt activate. Va trebui să faci o vizită la retailer pentru a activa Serviciile conectate ale aplicației MyT.

O metodă rapidă de a verifica dacă Serviciile conectate ale aplicației MyT sunt activate este de a verifica dacă informațiile referitoare la ultima călătorie sunt afișate în ecranul de pornire al aplicației.

Pentru a activa Serviciile conectate de navigație online MyT Multimedia, conectează-ți smartphone-ul la mașină, prin Bluetooth sau wi-fi tethering, apoi fă clic pe fila „Setare”. De acolo, fă clic pe fila „Online”, apoi pe fila „Toyota Online” și alege un cont existent. Introdu datele de autentificare MyT. Introducerea datelor va iniția cei 3 ani de serviciu gratuit. Poți verifica data de expirare a abonamentului tău MyT Multimedia în Portalul pentru clienți My Toyota.

Dacă nu ai un cont existent, poți crea unui direct în mașină, alegând opțiunea „Cont nou”..

Cum imi schimb parola MyT?

Îți poți schimba parola în aplicația MyT. De pe pictograma volan din colțul din dreapta sus al ecranului de pornire, fă clic pe meniul „Setări”. Alege schimbarea parolei și completează parola actuală și parola nouă. Apoi confirmă noua parolă și salvează.

În cazul în care ți-ai uitat parola, poți solicita una nouă în ecranul de autentificare, introducându-ți adresa de e-mail.

MyT App

Ce platforme acceptă aplicația MyT?

Aplicația MyT este acceptată pe dispozitivele iOS și Android.

Sunt Serviciile de Conectivitate My disponibile pentru modelul meu?

Serviciile conectate MyT sunt disponibile cu următoarele modele Toyota:

• Noua RAV4 (de la producția din noiembrie 2018 în continuare)
• Noua Corolla H/B și Touring Sports (de la producția din ianuarie 2019 în continuare)
• Noua Camry (de la producția din ianuarie 2019 în continuare)
• Noua C-HR (de la producția din octombrie 2019 în continuare).

Cat costa aceste servicii?

Serviciile conectate MyT sunt incluse în achiziția oricărui autovehicul Toyota compatibil cu Serviciile conectate MyT, pentru o perioadă de zece ani.

Este posibila crearea de conturi multiple?

Nu. Serviciile conectate ale aplicației MyT sunt legate de numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) și de proprietarul mașinii. Poate exista un singur cont pentru accesarea serviciilor conectate.

Cat timp raman active serviciile MyT?

Serviciile conectate ale aplicației MyT vor funcționa timp de 10 ani. Toyota va acoperi costul datelor utilizate pentru a oferi servicii conectate timp de 10 ani, dar aplicația MyT va funcționa chiar și fără servicii conectate.

Ce se întâmplă dacă achiziționez o Toyota second-hand? Sunt disponibile Serviciile conectate MyT?

În cazul în care achiziționezi o Toyota second-hand, care dispune de Serviciile conectate ale aplicației MyT, vizitează retailerul pentru a confirma faptul că ești proprietarul mașinii. După aceea, vei putea activa serviciile conectate ale aplicației MyT.

Unde pot găsi numărul versiunii al aplicației MyT instalate în telefonul meu?

To a verifica numărul versiunii pe:

       iPhone: deschide „Setări”, mergi la „General” și „Utilizare”. Din secțiunea „Stocare”, alege Aplicația MyT pentru a vedea numărul versiunii.

           Android: deschide „Setări” și atinge „Notificări & aplicație”. Mergi la lista de aplicații instalate pe dispozitiv. Din ecranul cu lista aplicațiilor, selectează Aplicația MyT pentru a vizualiza detaliile cu privire la numărul versiunii.

Îți recomandăm să pornești actualizările automate pentru Aplicația MyT. Adăugăm opțiuni noi în permanență.

Cum pot descărca aplicația MyT?

Mergi la iOS App Store sau Google Play Store și caută „Toyota MyT App”. Apoi descarcă aplicația, complet gratuit.

Cum pot crea un cont?

Creează un cont direct în aplicația MyT și completează informațiile personale solicitate.

După aceea, va trebui să îți activezi prin intermediul e-mailului de activare pe care îl vei primi, înainte de a putea utiliza toate opțiunile din aplicația MyT. De asemenea, pentru a utiliza serviciile conectate, dealerul tău trebuie să te înregistreze ca proprietar al mașinii.

Cum activez Serviciile conectate ale aplicației MyT pentru mașina mea?

Din ecranul de pornire, fă clic pe pictograma volan din colțul din dreapta sus. Mergi la „Setări” și alege fila „Mașină”.
Fă clic pe „Activare servicii conectate”.

• Dacă primești un mesaj care spune „se conectează”, vei putea să folosești serviciile conectate după ce efectuezi 2 călătorii cu mașina, la o viteză mai mare de 10 km/h.
• Dacă primești un mesaj care spune „te rugăm să contactezi dealerul Toyota ca să te poată ajuta să finalizezi procesul”, va trebui să faci o vizită la dealer pentru a verifica proprietatea mașinii.
Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

De ce primesc mesajul „Vizitează retailerul” în aplicația MyT?

Dacă primești mesajul „Vizitează retailerul” în aplicația MyT când încerci să activezi Serviciile conectate MyT, aceasta înseamnă că în momentul comenzii adresa ta de e-mail nu este configurată ca adresa de e-mail a proprietarului mașinii. Va trebui să faci o vizită la dealer pentru a confirma proprietatea.

Aplicația MyT indică faptul că ar trebui să aștept efectuarea activării, chiar și după ce am fost de acord cu toate regulile de confidențialitate.

Pentru a finaliza activarea, va trebui să efectuezi 2 călătorii cu o viteză mai mare de 10 km/h. După aceea, Serviciile conectate ale aplicației MyT vor fi activate și vizibile în aplicație.

Când pot accesa Serviciile conectate ale aplicației MyT?

Le poți accesa în orice moment. Datele cu privire la mașină sunt trimise către aplicație când motorul este oprit. Vei putea vizualiza detaliile referitoare la ultima călătorie după ce motorul este oprit. Este necesară acoperirea datelor mobile pentru a trimite date, așadar aceasta nu poate funcționa fără conectare.

Nu îmi pot găsi toate călătoriile în aplicația MyT. Unde le pot găsi?

Mergi la panoul „Servicii” și alege „Analiză de călătorie”. Selectează fila „Toate călătoriile” pentru a vizualiza călătoriile anterioare și apoi fă clic pe o călătorie pentru a accesa analiza de călătorie aferentă. De asemenea, poți găsi detaliile cu privire la ultima călătorie în panoul de bord „Pagină de pornire”.

Opțiunea Share to Car nu funcționează. Destinațiile nu sunt transferate în sistemul meu de navigație. Cum îl pot seta?

Trebuie să îți introduci datele de autentificare MyT în unitatea multimedia a mașinii. Apoi va trebui să realizezi legi multimedia de numărul identificare a vehiculului (seria de șasiu). Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

După aceea, trebuie să conectezi Bluetooth, să conectezi mașina la internet. Opțiunea Share to Car va funcționa acum. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Mașina mea nu este prevăzută cu un sistem de navigație. Pot utiliza opțiunea Share to Car și în acest caz?

Opțiunea Share to Car necesită un sistem de navigație pentru a funcționa.

Cum funcționează Car to Door?

Opțiunea Car to Door este disponibilă în ecranul de pornire al aplicației MyT. Opțiunea este disponibilă în navigația integrată a mașinii, când ai parcat într-un loc diferit de destinația finală a călătoriei.

Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Cum funcționează Modul Confidențialitate?

Modul Confidențialitate este disponibil pagina „Setări” a aplicației MyT. Îl poți porni sau opri tu însuți. Când pornești Modul Confidențialitate, dezactivezi funcția GPS și nu vom mai putea să monitorizăm locația mașinii. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Ce ar trebui să fac dacă îmi vând Toyota?

Elimină mașina din contul tău MyT. Nu îți anula contul, deoarece mașinile Toyota pe care le vei putea deține în viitor pot fi adăugate la cont. Nu uita să informezi noul proprietar al mașinii că aceasta este prevăzută cu Serviciile conectate ale aplicației MyT.

Cum pot dezactiva Serviciile conectate ale aplicației MyT?

Dacă vrei să oprești temporar Serviciile conectate ale aplicației MyT, poți porni Modul Confidențialitate pentru a dezactiva funcția GPS.

Dacă vrei să oprești definitiv Serviciile conectate ale aplicației MyT, din aplicația MyT mergi la pictograma volan. Alege „Setări”, apoi mergi la fila „Mașină”. De acolo poți dezactiva definitiv Serviciile conectate ale aplicației MyT.

Ce se întâmplă dacă elimin seria de șasiu a mașinii din contul meu MyT? Se întrerupe funcționarea serviciilor?

Serviciile conectate ale aplicației MyT se vor întrerupe dacă numărul de identificare a vehiculului (seria de șasiu) este eliminat din contul tău.

Pot primi date cum ar fi nivelul de combustibil rămas în rezervor? Sau dacă ușile sunt încuiate?

Acest serviciu nu este încă disponibil, dar lucrăm în mod constant pentru a adăuga mai multe servicii conectate în aplicația MyT. Vom actualiza aplicația în mod regulat, așadar asigură-te că aplicația ta este actualizată. Cel mai simplu mod de a realiza acest lucru este de a activa actualizările automate în app store.

MyT Multimedia

Ce este MyT Multimedia si ce ofera?

MyT Multimedia include mai multe servicii de navigație online, oferind informații utile în timp real, cum ar fi informațiile privind traficul și alertele radar.

Aceste opțiuni necesită funcționarea internetului. Trebuie să îți conectezi dispozitivul mobil (prin wi-fi sau Bluetooth tethering) sau orice dispozitiv wi-fi/rețea la mașină.   

Orice Toyota nouă este furnizată cu 3 ani de actualizări gratuite ale hărților pentru sistemul de navigație, precum și cu alte servicii precum:

• Trafic in timp real
• Coyote (verifica disponibilitatea) sau Cyclops
• Google Streetview (verifica disponibilitatea)
• Puncte de interes
• Combustibil
• parcari
• Meteo


Pentru informații suplimentare, accesează ghidurile noastre de instrucțiuni cu privire la modul de activare a serviciilor conectate de navigație online și la modul de utilizare a acestora. Se vor introduce linkurile cu privire la cum se activează serviciile conectate de navigație online și cum se utilizează serviciile conectate de navigație online

MyT Multimedia include și integrarea smartphone. Aceasta îți permite să îți conectezi smartphone-ul (compatibil cu iOS & Android) la mașină. Aplicațiile tale preferate, precum Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps și Waze, pot fi utilizate în mașina ta și controlate cu ajutorul asistentului vocal Siri și OK Google.

Anumite modele (Noua C-HR, Yaris și AYGO, în funcție de categorii/opțiunea aleasă (localizare NMSC pentru compatibilitatea categoriei), noua Supra*) sunt compatibile cu Apple CarPlay și Android Auto.
* Compatibilă doar cu Apple CarPlay

De ce am nevoie de conexiune internet pentru serviciile conectate de navigație online MyT Multimedia? Cum diferă acestea de navigația normală?

Sistemele de navigație integrate primesc date de la un semnal de satelit GPS. MyT Multimedia necesită o conexiune online pentru a primi datele necesare pentru Trafic în timp real, Coyote (dacă este disponibil), Google Streetview (dacă este disponibil), Meteo, Combustibil și Parcare și POI online.

Mașina mea este compatibilă cu MyT Multimedia?

Toate modelele Toyota aflate acum în vânzare includ serviciile de navigație online. Cu toate acestea, AYGO și Supra au propriul set de servicii conectate.

Integrarea smartphone este disponibilă pe anumite categorii din generația actuală Aygo, anumite categorii din generația actuală Yaris, noile modele Supra (funcționează doar cu Apple CarPlay) și C-HR începând cu producția din octombrie 2019 (localizare NMSC pentru compatibilitatea categoriei). Verifică la retailer dacă integrarea smartphone este disponibilă."

Cât costă MyT Multimedia?

Primii 3 ani de servicii de navigație online MyT Multimedia sunt gratuiți. După aceea, poți achiziționa un abonament. Pachetul nostru Map Care include toate actualizările hărților și serviciile online aferente, iar pachetul nostru Service include opțiunile de servicii online. Poți achiziționa un abonament în e-Store. Verifică e-Store pentru ultimele tarife.

Ce se întâmplă după încheierea celor 3 ani de gratuitate MyT Multimedia? Veți trimite o notificare?

Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei de 3 ani.
În e-Store, îți poți reînnoi pachetul Map Care pentru 1 sau 3 ani. La reînnoirea pachetului Service, poți alege între 1, 2 sau 3 ani. Verifică e-Store pentru tarife."

Ce este e-Store și unde îl pot găsi?

Poți accesa e-Store prin sistemul multimedia al mașinii sau în portalul My Toyota.
În portalul pentru clienți e-Store, accesat din portalul My Toyota, poți achiziționa serviciile oferite de MyT Multimedia. De asemenea, poți verifica starea abonamentelor tale actuale în e-Store. În e-Store, mergi la fila „Achiziționat” pentru a vedea ce abonamente sunt active și perioada rămasă din acestea.

Dacă accesezi aplicația e-Store din sistemul multimedia al mașinii, poți descărca servicii precum Coyote (achiziționate anterior în portal). Poți găsi e-Store dacă mergi la secțiunea „Meniu”, apoi la aplicații și selectezi „În mașină”."

Cum pot achiziționa servicii de la MyT Multimedia?

Poți achiziționa servicii din portalul pentru clienți My Toyota. Pentru a afla ce servicii ai deja, fă clic pe „Achiziționat”.

Am achiziționat o Toyota second-hand. Serviciile conectate de navigație online MyT Multimedia sunt deja activate. Trebuie să le reactivez?

Poți utiliza această opțiune în mod direct, trebuie doar să conectezi Bluetooth pentru a activa serviciile conectate de navigație online. Cu toate acestea, noi recomandăm să îți introduci datele de autentificare MyT / My Toyota pentru a asocia multimedia cu contul tău. După aceea, vei putea achiziționa servicii sau Map Care din portal și utiliza Share to Car din aplicația MyT.

Cum să îmi creez un cont MyT Multimedia?

Același cont este utilizat pentru aplicația MyT și pentru portalul My Toyota. Dacă nu ai un cont, îți recomandăm să descarci aplicația și să creezi unul de acolo.
De asemenea, poți crea un cont prin intermediul multimedia (va trebui să accepți termenii de utilizare în termen de 14 zile pe portalul My Toyota).

Cum activez MyT Multimedia și cum activez Serviciile conectate de navigație online?

Îl poți activa prin sistemul multimedia al mașinii. Reține că mașina ta trebuie conectată la internet prin Bluetooth tethering, wi-fi tethering sau chiar prin utilizarea wi-fi de acasă (dacă mașina este parcată în raza acestuia), deoarece serviciile oferite de MyT Multimedia se bazează pe internet. Pentru o explicație pas cu pas, te rugăm să citești ghidul.
Odată conectat, vor începe cei 3 ani de servicii conectate de navigație online gratuite. Dacă nu urmezi această procedură, nu vei putea beneficia de aceste servicii.

Cum pot seta o conexiune wi-fi prin wi-fi tethering în mașină?

Nu toate modelele Toyota sunt compatibile cu wi-fi tethering, dar toate modelele noi sunt compatibile cu Bluetooth tethering.

Mergi la meniul sistemului multimedia și apasă „Setare”, apoi „wi-fi” și apoi „Pornire wi-fi”. Selectează rețeaua, introdu parola și selectează „OK”. Când procedura este finalizată cu succes, vei primi un mesaj care te va anunța că sistemul de navigație a fost conectat cu succes la hotspot.
Mai jos poți găsi un ghid detaliat.

Cum pot conecta Bluetooth?

Mergi la meniul sistemului multimedia și selectează „Setare”. Apoi selectează „Conexiune Bluetooth” și urmează pașii pentru a seta conexiunea la rețea. După aceea, pe smartphone, va trebui să activezi Bluetooth tethering. Mai jos poți găsi un ghid detaliat.

Cum funcționează Apple CarPlay sau Android Auto?

Apple CarPlay poate fi activat prin introducerea dispozitivului iOS în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Car Play”.

Android Auto poate fi activat prin descărcarea aplicației Android Auto. După aceea, introdu dispozitivul Android în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Android Auto".

Pot utiliza Google Maps, Waze sau Spotify în mașină?

Da, cu condiția să dispui de conexiune online prin smartphone. Vei avea nevoie și de un cablu pentru a conecta smartphone-ul la mașină. Dacă ai un telefon cu android, va trebui să instalezi aplicați Android Auto. Aplicația va fi apoi disponibilă prin meniul „Android Auto/ Apple Car Play” din ecranul infotainment.   

Noua Toyota C-HR, generația actuală de Yaris (anumite categorii), generația actuală de AYGO (anumite categorii) și Supra (oferă doar Apple car play) oferă integrare smartphone.

Cum pot activa Share to Car din aplicația MyT?

Cu ajutorul opțiunii Share to Car, te poți pregăti pentru călătorie în avans, căutând direcțiile pe telefonul mobil și apoi transmițându-le la mașină. Vei avea nevoie de o mașină cu opțiuni de navigație integrate și de un cont MyT cu mașina înregistrată în contul tău. Pentru a activa această opțiune, va trebui să asociezi mașina la contul tău MyT.      

  Poți face acest lucru în două moduri:   

• În mașină, cu Bluetooth sau wi-fi tethering activ, fă clic pe „Setare” în multimedia. Mergi la pe fila „Online” și selectează „Toyota online” și apoi „Ieșire cont”. Introdu datele de autentificare MyT. După aceea va trebui să mergi la portalul pentru clienți MyT. Vei primi mesajul „am identificat un nou ID de dispozitiv”. Confirmă și totul este setat.
• De asemenea, poți activa opțiunea Share to Car direct din aplicație, mergând la meniul mașinii, selectând pictograma volan, mergând la „Setări” și apoi la fila „Mașină” pentru a selecta opțiunea de înregistrare a unui dispozitiv multimedia. Urmează instrucțiunile din aplicație și reține că trebuie să fii în mașină pentru a finaliza procedura de asociere.

 Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.

Cum actualizez software-ul și hărțile? Acest lucru se realizează automat?

Actualizările hărților pe cale aeriană sunt posibile cu ajutorul sistemelor multimedia 2019, activate în e-Store pentru cele mai recente modele compatibile. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.  
De asemenea, îți poți actualiza sistemul manual, descărcând actualizările din e-Store din portalul My Toyota, punându-le pe un stick USB și conectându-l la mașină.

Care este cea mai bună metodă de planificare a unei călătorii?

Poți utiliza opțiunea Share to Car din aplicația MyT pentru a-ți planifica ruta. Mai întâi, mergi la fila „Servicii”, alege „Share to Car”, fă clic pe destinația dorită, introdu adresa și poți programa o călătorie cu 9 opriri și o destinație finală prin clic pe butonul „+”. Apoi apasă pe „trimitere la mașină”.

Odată ajuns în mașină, asigură-te că dispui de conexiune wi-fi. Cea mai simplă metodă este de a conecta Bluetooth la smartphone. După ce conexiunea internet este stabilită în mașină, poți descărca călătoria. mergi la destinații preferate din unitatea multimedia și vei găsi călătoria pre-planificată

Pentru noua RAV4, noua Corolla, noua Camry și noua C-HR, călătoria poate fi găsită în meniul Favorite. Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni cu privire la distribuirea și identificarea călătoriilor Share to Car.

Când începe perioada mea de 3 ani de MyT Multimedia gratuită?

Perioada de 3 ani începe atunci când îți introduci datele de autentificare MyT în unitatea infotainment.

Cum pot verifica data de expirare a abonamentelor mele la serviciile Map Care și MyT Multimedia?

Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani. Cu 15 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani vei primi același mesaj zilnic. După încheierea perioadei de 3 ani, va apărea un mesaj de fiecare dată când încerci să utilizezi aplicația.

Mai multe despre Serviciile Toyota

Toyota prezinta: Driven - Povestea Energy Observer Toyota prezinta: Driven - Povestea Energy Observer Urmarim echipa Energy Observer care face urmatorul popas in Venetia, un oras care a devenit un simbol in lupta impotriva schimbarilor climatice. Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Misiunea Toyota: ne dorim ca oamenii să își împlinească visele, susținându-i pe cei care vor sa participe la Jocurile Olimpice și Paralimpice Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Misiunea Toyota: ne dorim ca oamenii să își împlinească visele, susținându-i pe cei care vor sa participe la Jocurile Olimpice și Paralimpice Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Misiunea Toyota: ne dorim ca oamenii să își împlinească visele, susținându-i pe cei care vor sa participe la Jocurile Olimpice și Paralimpice
Setarile tale de cookie-uri

Site-urile Toyota folosesc cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta mai sigura, pentru a imbunatati performanta, pentru a activa functionalitatea site-ului si a personaliza conținutul.

Prin acceptarea politicii noastre de cookie-uri, esti de acord sa ne permiti sa colectam informatii pe site-ul Toyota. 

Afla mai multe despre Politica cookie sau schimba preferintele in pagina Setari cookie-uri.