Treci la continutul principal (Press Enter)
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

* O incarcare de la 10% la 80% poate fi realizata in aproximativ 28 de minute cu o incarcare de 150 kW C.C., pe baza unei temperaturi exterioare de 25°C.

** Ciclu combinat. Date preliminare, in curs de omologare

*** Ciclu urban. Date preliminare, in curs de omologare

- Aceste cifre privind autonomia sunt estimari bazate pe cifrele oficiale de omologare intr-un mediu controlat (WLTP).

- Aceste cifre sunt furnizate exclusiv in scopuri comparative.

- Compara-le doar cu alte masini testate prin aceleasi proceduri tehnice.

- Valoarea reala a autonomiei electrice a autovehiculului tau va fi diferita de aceste valori calculate, deoarece mai multi factori influenteaza autonomia electrica a unui autovehicul. Astfel de factori includ: clasa selectata, echipamentele optionale si accesoriile montate, stilul de condus, viteza, conditiile de drum, traficul, starea autovehiculului, tipul anvelopelor (de vara/de iarna) si presiunea acestora, incarcatura autovehiculului, numarul de pasageri, temperatura exterioara, temperatura bateriei etc.

- Pentru mai multe informatii despre WLTP, acceseaza [link] sau contacteaza centrul local Toyota. Pentru informatii suplimentare privind WLTP, acceseaza linkul urmator: https://www.toyota.ro/discover-toyota/environment/wltp

Arata excelent, functioneaza si mai bine

Proiectat sa ofere performanta cu zero emisii, pastrand in acelasi timp caracterul practic si calitatea durabila, noul Hilux BEV combina un design robust si agil care confera acestui pick-up iconic un look nou si puternic. Sistemul de propulsie integral electric ofera o autonomie WLTP de pana la 380 km*, timpi de incarcare de top in segment si durabilitatea exceptionala la care te-ai astepta de la un Hilux.
 
*Ciclu urban. Date preliminare, in curs de omologare.

Integral electric, in stilul Hilux

Bateria de 59,2 kWh a modelului Hilux BEV este montata in structura rigida formata din caroserie si sasiu a autovehiculului, protejand-o impotriva deteriorarii si coborand centrul de greutate pentru manevrabilitate si stabilitate optima. Unitatile compacte de propulsie eAxle fata si spate furnizeaza cuplu si tractiune impresionante, in timp ce suspensia avansata a modelului Hilux BEV face fata cu usurinta terenului accidentat si greutatilor variabile ale incarcaturii.

Control total, plin de incredere

Proiectat pentru confort pe durata intregii zile si control complet, habitaclul dispune de sistem multimedia intuitiv, un selector ergonomic shift-by-wire si numeroase spatii practice de depozitare. Comenzile pentru rularea in off-road sunt grupate ergonomic pentru acces facil la tehnologiile de teren ale modelului Hilux, inclusiv selectorul Multi-teren. Cele cinci moduri – Rock, Sand, Mud, Dirt si Mogul – optimizeaza performanta in diverse conditii. Hilux BEV se adapteaza automat, oferind o experienta off-road fara efort.

Puterea electrica: raspunsuri la intrebarile tale

Cifra de autonomie WLTP este o estimare bazata pe reglementarile WLTP (procedura armonizata la nivel mondial pentru testarea vehiculelor usoare). Acestea reprezinta un standard global pe care Toyota il respecta cu strictete. Autonomia reala poate diferi de valoarea WLTP atunci cand factori esentiali, cum ar fi viteza, suprafata carosabilului, comportamentul la volan si temperatura ambianta, sunt diferite fata de cele specificate in ciclul de testare WLTP. Consulta calculatorul de autonomie pentru a estima distanta reala in functie de conditii specifice, cum ar fi temperatura, dimensiunea rotilor, modul de condus si setarile aerului conditionat.

Selectarea modului de condus Eco va creste eficienta si va maximiza autonomia de utilizare, la fel ca si activarea modului Auto Eco pentru incalzitor. Opreste aerul conditionat atunci cand nu este necesar si nu uita ca incalzirea din scaune si din volan reprezinta o modalitate mai eficienta din punct de vedere energetic de a mentine un nivel de confort al temperaturii decat sa pornesti incalzirea. Este, de asemenea, o idee buna sa pregatesti temperatura din cabina in timp ce masina este inca la incarcat – poti face acest lucru folosind aplicatia MyToyota sau afisajul multimedia al autovehiculului. Asigura-te ca presiunea anvelopelor este reglata corect. Presiunea scazuta in anvelope va reduce autonomia de utilizare. Anvelopele de iarna consuma, la randul lor, mai multa electricitate pe drum uscat decat cele de vara. Transportul de greutati inutile va creste consumul de energie, asa ca asigura-te ca elimini obiectele in exces din masina. In cele din urma, incearca sa-ti modifici comportamentul la volan. Conducand la o viteza constanta, moderata, ori de cate ori este posibil, evitand accelerarile si franarile inutile, vei parcurge o distanta mai mare cu o singura incarcare. Daca trebuie sa modifici viteza, fa acest lucru lin, pentru a reduce consumul de energie.

Autovehiculele noastre electrice cu baterie au aceeasi calitate, durabilitate si fiabilitate ca orice alt model Toyota, iar bateriile lor au fost create sa dureze. Bateria modelului Toyota Hilux BEV este protejata de garantie impotriva degradarii sub 70% din capacitatea initiala pentru o perioada de pana la opt ani sau 160.000 km, oricare dintre situatii survine prima. Este acoperita impotriva defectelor functionale timp de 5 ani sau 100.000 km. Pentru linistea ta, verificarile regulate ale starii vehiculului electric pot extinde aceasta garantie pana la 10 ani sau 1 milion de kilometri, oricare dintre situatii survine prima.

O masina electrica cu baterie (BEV) nu are motor cu ardere interna si functioneaza exclusiv pe electricitate, bateria alimentand unul sau mai multe motoare electrice. Modelele hybrid combina motorul traditional cu un sistem de propulsie electrica – de obicei o baterie autoincarcabila si un motor electric. Intr-o masina hibrida, motorul cu combustie, motorul electric si bateria lucreaza impreuna. Motorul electric sporeste performanta si functioneaza si ca generator pentru a transforma surplusul de energie in sarcina electrica, reducand consumul de combustibil.

Autonomia reala a autovehiculului tau depinde de mai multi factori, cum ar fi temperatura exterioara, stilul de condus si utilizarea aerului conditionat