Treci la continutul principal (Press Enter)
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente despre aplicatia MyTOYOTA

  1. Toate modelele

Poti folosi smartphone-ul ca o cheie pentru a accesa si conduce autovehiculul. Anumite modele de autovehicule sunt echipate cu functia Cheie digitala inteligenta (consulta retailerul local autorizat pentru mai multe informatii), care iti permite sa inregistrezi functia prin Bluetooth-ul smartphone-ului folosind aplicatia MyToyota.

 

Un smartphone configurat pentru Cheia digitala inteligenta, cu Bluetooth activat si aplicatia MyToyota deschisa sau ruland in fundal, este recunoscut si conectat la autovehicul atunci cand se afla in apropiere. Astfel, poti debloca, porni si bloca autovehiculul de la distanta cu smartphone-ul sau doar atingand manerul usii.

 

Nota: Tine la tine Cheia inteligenta/Cheia fizica sau Cardul cheie ca rezerva pentru accesul la autovehicul.

Cheia digitala inteligenta necesita o perioada de proba activa sau un abonament activ la Toyota Smart Digital Key.

Inregistreaza un cont prin aplicatia MyToyota pentru a incepe configurarea Cheii tale digitale*. Asigura-te ca ai activata conectivitatea standard impreuna cu perioada de proba sau abonamentul pentru Cheia digitala inteligenta. 

 

Urmeaza pasii din aplicatia MyToyota pentru a configura Cheia digitala inteligenta pe smartphone-ul si autovehiculul tau. Testeaza functiile de deblocare, pornire si blocare pentru a confirma ca procesul de configurare a fost realizat cu succes.

 

Poti verifica caracteristicile si capabilitatile autovehiculului tau direct din aplicatia MyToyota sau poti consulta retailerul local autorizat pentru mai multe informatii.

Pentru a incepe configurarea Cheii digitale, asigura-te ca ai cheia fizica si acces la autovehicul.

 

1)   In aplicatia MyToyota, asigura-te ca ai activa o perioada de proba sau un abonament platit pentru Cheia digitala inteligenta si ca ai conectivitatea standard functionala.

2)   Apasa pe „Set Up My Digital Key” pe ecranul principal al aplicatiei MyToyota.

3)   Activeaza Bluetooth si verificarea biometrica pe smartphone-ul tau. Acest pas va fi omis daca Bluetooth si verificarea biometrica au fost activate anterior.

4)   Confirma numarul smartphone-ului introducand codul din 6 cifre primit prin SMS. Acest pas va fi omis daca numarul smartphone-ului a fost confirmat anterior.

5)   Inainte de a trece la pasul urmator, activeaza o singura conexiune de date, Wi Fi sau mobila

6)   Permite smartphone-ului sa descarce Cheia digitala 

7)   Consulta informatiile despre procesul de asociere furnizate in aplicatia MyToyota

8)   Cu autovehiculul pornit, asaza cheia fizica deasupra butonului „Start” pana auzi doua bipuri

9)   Permite aplicatiei Toyota sa acceseze Bluetooth-ul si apasa „Pair”

10) Permite finalizarea conexiunii

11) Dupa configurarea cu succes, va aparea mesajul „Digital Key setup complete”

 

Consulta materialul „How to” pentru informatii mai detaliate.

Asigura-te ca ai activa o perioada de proba sau un abonament platit pentru Cheia digitala inteligenta.

 

1)  Apasa pe „Digital Key Settings” pe ecranul principal al aplicatiei MyToyota. Poti partaja pana la 4 chei digitale folosind aplicatia Toyota.

2)  Apasa pe „Share Digital Key”

3)  Introdu prenumele, numele si numarul de telefon al noului utilizator sau adauga-le din contactele smartphone-ului

4)  Apasa pe „Share” si confirma „Share Key”

 

Vei primi o notificare privind raspunsul la invitatia pentru cheia digitala. Poti elimina oricand accesul la cheia digitala partajata.

 

Consulta materialul „How to” pentru informatii mai detaliate.

Poti partaja pana la 4 chei digitale (in plus fata de accesul proprietarului) folosind aplicatia MyToyota.

Vei primi o invitatie pentru cheia digitala partajata sub forma unui SMS, cu un link catre aplicatia MyToyota. 

 

1)  Apasa pe linkul din SMS 

2)  Aplicatia MyToyota se va deschide si iti va cere sa accepti sau sa refuzi  invitatia pentru cheia digitala* apasand pe „Accept” sau pe „Decline”

3)  Apasa pe „Accept” pentru a primi cheia digitala partajata

4)  Activeaza Bluetooth si verificarea biometrica pe smartphone-ul tau. Acest pas va fi omis daca Bluetooth si verificarea biometrica au fost activate anterior.

5)  Confirma numarul smartphone-ului introducand codul din 6 cifre primit prin SMS. Acest pas va fi omis daca numarul smartphone-ului a fost confirmat anterior.

6)  Inainte de a trece la pasul urmator, activeaza o singura conexiune de date, Wi Fi sau mobila

7)  Permite smartphone-ului sa descarce Cheia digitala 

8)  Dupa configurarea cu succes, va aparea mesajul „Digital Key setup is complete”

 

*NOTA: Utilizatorii noi ai aplicatiei MyToyota trebuie sa finalizeze procesul de inregistrare pentru a crea un cont inainte de a accepta o invitatie pentru Cheia digitala.

Contacteaza centrul local de asistenta pentru clienti.

Cheia digitala inteligenta ofera doua metode de deblocare/blocare:

 

i)  Deblocare/blocare la distanta --> Disponibila cand smartphone-ul se afla in raza de 10 m

Apasa pe pictogramele „deblocare” sau „blocare” de pe pagina principala a aplicatiei MyToyota

 

ii)  Deblocare/blocare pasiva* --> Disponibila cand smartphone-ul se afla in raza de 3 m

Atinge manerul portierei pentru a debloca si bloca autovehiculul

 

*NOTA: Blocarea autovehiculului nu este posibila daca telefonul ramane in interior; un semnal acustic te va avertiza despre acest lucru.

Daca vrei sa lasi intentionat telefonul in autovehicul si Cheia digitala inteligenta este activa, asigura-te ca ai cheia fizica la tine si ca ai deconectat Bluetooth-ul smartphone-ului inainte de a bloca autovehiculul.

Odata ce cheia digitala este conectata la smartphone-ul tau, aceasta nu poate fi utilizata de altcineva si nici modificata. Sistemul autovehiculului se asigura ca cheia este strict asociata telefonului tau si nu poate fi furata sau interceptata.

 

Tehnologia de comunicare BLE utilizata pentru Cheia digitala inteligenta este mai moderna si, prin urmare, mai rezistenta la atacurile hotilor decat cheile fizice clasice:

 - Comunicare criptata pentru o conexiune sigura.

 - Chei unice utilizate pentru protejarea fiecarui schimb de comunicare.

Daca autovehiculul tau este echipat cu Cheia digitala inteligenta, functia va fi disponibila ca serviciu in aplicatia MyToyota/Lexus Link+. 

 

Retine ca disponibilitatea functiei poate varia in functie de modelul autovehiculului, linia de echipare si disponibilitatea pe piata. Pentru informatii suplimentare, contacteaza dealerul local Toyota/Lexus.

Cheia digitala inteligenta are 3 intervale de detectare a proximitatii:

 

1) Deblocarea/blocarea la distanta este disponibila cand Cheia digitala inteligenta este detectata in raza de 10 m

2) Deblocarea/blocarea pasiva* este disponibila cand Cheia digitala inteligenta este detectata in raza de 3 m  

3) Pornirea motorului este disponibila cand Cheia digitala inteligenta este detectata in interiorul autovehiculului

 

*NOTA: Este necesar sa atingi manerul portierei pentru a debloca si bloca autovehiculul.

Cheia digitala inteligenta este compatibila cu: 

 

1) Dispozitive iOS cu versiunea 15.0 sau mai recenta.

2) Dispozitive Android cu versiunea 12 sau mai recenta 

 

Cheia digitala inteligenta NU este compatibila cu:

 

1) Dispozitive ale marcii Huawei (Huawei a lansat propriul sistem de operare HarmonyOS in iunie 2021).

2) Dispozitive fara autentificare biometrica puternica: 

   - Samsung Galaxy (A.10, 20 si 30)

   - LG K. (20, 30 si 40)

   - Moto E. (6 si 7)

   - Nokia (1.3 si 2.3)

Cheia digitala inteligenta utilizeaza conectivitatea Bluetooth cu aplicatia MyToyota ruland in fundal si aflandu-se in apropierea autovehiculului pentru acces. In schimb, Remote Control prin aplicatia MyToyota iti permite sa blochezi sau sa deblochezi autovehiculul de la distanta prin intermediul internetului, insa necesita o cheie fizica pentru a putea porni la drum.

Nu*, un smartphone configurat pentru Cheia digitala inteligenta, cu Bluetooth activat si aplicatia MyToyota deschisa sau ruland in fundal, este recunoscut si conectat la autovehicul atunci cand se afla in apropiere. Astfel, poti debloca, porni si bloca autovehiculul in timp ce smartphone-ul ramane in buzunar sau in geanta.

 

*NOTA: Din motive de securitate, este necesara verificarea biometrica la fiecare 48 de ore.

 

Poti efectua verificarea biometrica autentificandu-te in aplicatia MyToyota.

Daca verificarea biometrica nu este efectuata dupa 48 de ore, functiile Cheii digitale inteligente vor fi blocate. Pentru a le debloca, trebuie doar sa efectuezi verificarea biometrica.

Instaleaza aplicatia MyToyota pe noul smartphone si autentifica-te cu contul tau existent.

Vei observa ca pe pagina principala a aplicatiei MyToyota, butonul „Digital Key Settings” este acum inlocuit cu „Set Up My Digital Key”.

Apasa pe „Set Up My Digital Key” si urmeaza aceiasi pasi pe care i-ai parcurs la configurarea initiala a Cheii digitale inteligente.

 

NOTA: Pentru a transfera Cheia digitala inteligenta pe un smartphone nou, nu poti dezactiva Cheia digitala inteligenta de pe smartphone-ul anterior, iar perioada de proba sau abonamentul Cheii digitale inteligente trebuie sa fie activ.

i) Elimina accesul unui sofer invitat* de catre proprietarul Cheii digitale inteligente:

 

1)  Apasa pe „Digital Key Settings” pe ecranul principal al aplicatiei MyToyota. 

2)  Gliseaza spre stanga peste numele soferului invitat pe care vrei sa-l elimini si apasa pe pictograma cosului de gunoi

3)  Confirma „Remove”

 

Tu si soferul invitat veti primi o notificare privind eliminarea Cheii digitale.

 

*NOTA: Daca soferul invitat conduce in momentul eliminarii accesului, autovehiculul nu se va opri. Eliminarea accesului soferului invitat devine efectiva dupa oprirea autovehiculului.

 

ii) Elimina accesul soferului invitat de catre soferul invitat al Cheii digitale inteligente:

 

1)  Apasa pe „Digital Key Settings” pe ecranul principal al aplicatiei MyToyota. 

2)  Apasa pe „Remove Digital Key” si confirma „Remove”

Tu si proprietarul veti primi o notificare privind eliminarea Cheii digitale.

 

Consulta materialul „How to” pentru informatii mai detaliate.

Pentru a incepe dezactivarea Cheii digitale, asigura-te ca ai cheia fizica si acces la autovehicul.

 

1)  Apasa pe „Digital Key Settings” pe ecranul principal al aplicatiei MyToyota. 

2)  Apasa pe „Deactivate Digital Key” si confirma „Deactivate”

3)  Consulta informatiile despre procesul de dezactivare furnizate in aplicatia MyToyota

4)  Dupa dezactivarea cu succes, va aparea mesajul „Digital Key Deactivated”

 

Consulta materialul „How to” pentru informatii mai detaliate.

Solicitarea dreptului asupra autovehiculului, ca sofer invitat al Cheii digitale inteligente, va dezactiva Cheia digitala inteligenta si va elimina toate cheile digitale (proprietar si partajate)!!     

 

Daca faci acest lucru din greseala sau intentionat, trebuie sa urmezi procesul de configurare pentru a reactiva Cheia digitala inteligenta.

Functiile Cheii digitale inteligente nu vor functiona daca bateria telefonului este descarcata.

Functiile de blocare si deblocare ale Cheii digitale inteligente functioneaza daca autovehiculul tau este echipat cu un imobilizator aftermarket.

 

Functia de pornire a motorului a Cheii digitale inteligente nu functioneaza daca autovehiculul tau este echipat cu un imobilizator aftermarket.

 

Daca vrei sa folosesti Cheia digitala inteligenta impreuna cu imobilizatorul aftermarket, asigura-te ca ai la tine transponderul imobilizatorului.

Dupa configurarea Cheii digitale inteligente, o poti sterge din sistemul multimedia al autovehiculului

 

1) Pe ecranul principal Multimedia, mergi la pictograma de setari, apoi deruleaza in jos si apasa pe „Info & security”.​

De aici, vei putea vedea in setarile Digital Key daca cheia digitala este activa.

2) Apasa pe „Remove digital Keys”, aceasta va initia procesul de eliminare.

3) Trebuie sa confirmi intentia de a elimina cheia digitala inteligenta si sa plasezi cheia ta inteligenta pe butonul Start.

4) Dupa dezactivarea cu succes, va aparea mesajul „Digital Key Deactivated”.

 

Consulta materialul „How to” pentru informatii mai detaliate.

Daca simti ca Digital Key nu este detectata suficient de bine cand esti in afara sau in interiorul autovehiculului, poti personaliza raza de detectare a cheii. ​

 

1) Apasa pe „Digital Key Settings” pe ecranul principal al aplicatiei MyToyota.

2) Apasa pe „Customise Range”

 

Cheia digitala are deja setari din fabrica potrivite pentru majoritatea soferilor. Modul in care porti smartphone-ul poate influenta detectarea – Il tii in buzunarul din spate? Intr-o geanta? Sau pur si simplu in mana?​

 

3) Alege unul dintre cele trei niveluri de sensibilitate in functie de preferintele tale personale si apasa pe „Save”.​

4) Va aparea un mesaj care confirma actualizarea sensibilitatii.

 

Consulta materialul „How to” pentru informatii mai detaliate.

Este posibil ca Smart Digital Key sa nu fie in raza de actiune, semnalul sa fie prea slab pentru a permite blocarea/deblocarea la distanta sau Bluetooth-ul smartphone-ului tau sa fie dezactivat. 

1. Acceseaza setarile smartphone-ului tau si verifica daca Bluetooth-ul este activat.

2. Scoate smartphone-ul din buzunar sau din geanta si atinge manerul portierei pentru a bloca sau debloca autovehiculul.

Cheia digitala inteligenta nu este in raza de actiune sau semnalul este prea slab pentru a permite blocarea/deblocarea la distanta. Plaseaza smartphone-ul pe consola centrala sau pe incarcatorul wireless.

Cheia digitala inteligenta poate functiona si fara acoperire de retea. Totusi, ar trebui sa te autentifici in aplicatie inainte de a merge intr-o zona cu semnal slab (pentru a te asigura ca aplicatia ruleaza in fundal)

Nu, cheia digitala inteligenta nu va functiona eficient daca aplicatia este instalata in spatiul privat. Asigura-te ca, atunci cand utilizezi serviciul Smart Digital Key, aplicatia MyToyota nu este instalata in spatiul privat.

Daca achizitionezi o Toyota second-hand care accepta Servicii de Conectivitate, poti activa aceste servicii direct din aplicatia MyToyota, cu conditia sa poti demonstra accesul fizic la autovehicul (prin procesul de verificare a kilometrajului sau scanarea codului QR). Viziteaza retailerul pentru a schimba proprietarul autovehiculului pe numele tau, astfel incat sa te bucuri de toate functionalitatile aplicatiei.

Pentru a adauga un autovehicul, fie apesi pe „Add Vehicle” pe pagina principala, fie, daca ai deja un autovehicul, apesi pe pictograma My Garage din dreapta sus si apoi pe butonul „add”. Pentru a sterge un autovehicul, mergi la My Garage, deruleaza in jos si apasa pe „Remove Vehicle”. 

In aplicatia MyToyota, selecteaza mai intai autovehiculul din My Garage, apoi apasa pe Connected Services Center. Apoi urmeaza pasii pentru a activa Serviciile de Conectivitate disponibile pentru autovehiculul tau.

 

In cazul in care unul sau mai multe autovehicule conectate din My Garage nu au fost inca activate, vei vedea un ecran de intampinare pentru activarea Serviciilor de Conectivitate de fiecare data cand te conectezi la aplicatie. Daca sari peste acest pas, poti activa serviciile ulterior, urmand pasii de mai sus. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni. 

 

Nota: in cadrul procesului de activare, va trebui sa accepti Termenii de utilizare si sa confirmi Notificarea privind confidentialitatea.

Daca vrei sa opresti definitiv Serviciile de Conectivitate in aplicatia MyToyota, selecteaza mai intai autovehiculul dorit din My Garage, apoi apasa pe Connected Services Center. Urmeaza pasii pentru a dezactiva serviciile.

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni

Poti verifica abonamentele tale active si inactive accesand My Garage si selectand sectiunea Connected Services Center.

Poti gestiona Termenii de utilizare din sectiunea Data Privacy Portal din contul tau.

Poti consulta Notificarea privind confidentialitatea in sectiunea Data Privacy Portal din contul tau.

Aplicatia MyToyota iti permite sa controlezi autovehiculul tau oriunde te-ai afla. Este usor de utilizat si iti ofera caracteristici unice care duc experienta ta dincolo de condus. Poti sa planifici calatorii, sa iti localizezi masina parcata, sa afli cand trebuie efectuata revizia, sa verifici datele autovehiculului si sa primesti notificari importante despre masina ta, precum si sa controlezi la distanta sistemul de climatizare, portierele si luminile de avarie ale autovehiculului.

Randul de 5 pictograme, de la stanga la dreapta, reprezinta urmatoarele sectiuni:  Vehicle - Map - Notifications - Account - Support (Autovehicul - Harta - Notificari - Cont - Asistenta) 

Poti accesa Serviciile de Conectivitate in orice moment. Datele autovehiculului sunt trimise catre aplicatie cand motorul este oprit. Vei putea vedea detaliile ultimei calatorii dupa ce motorul a fost oprit. Este necesara acoperirea datelor mobile pentru a trimite date, deci este posibil sa nu functioneze daca parchezi autovehiculul in subteran.

Serviciile de Conectivitate includ aplicatia MyToyota de pe dispozitivul tau mobil si sistemul Multimedia din autovehicul. Fiecare serviciu are propriile sale functii unice, create sa te ajute sa calatoresti in siguranta si sa te simti bine, atat in interiorul cat si in afara masinii.

 

Aplicatia MyToyota iti permite sa comunici cu autovehiculul tau, oriunde te-ai afla. Poti sa planifici calatorii, sa iti localizezi masina parcata, sa afli cand trebuie efectuata revizia, sa verifici datele autovehiculului si sa primesti notificari importante, precum si sa controlezi la distanta sistemul de climatizare, usile si luminile de avarie ale autovehiculului.

 

Multimedia iti permite sa conectezi smartphone-ul (compatibil cu iOS si Android) la autovehiculul tau*. Aplicatiile tale preferate, precum Spotify, WhatsApp, Audible, Google Maps si Waze, pot fi utilizate in autovehiculul tau si controlate prin intermediul asistentului vocal Siri sau OK Google. Multimedia iti ofera, de asemenea, acces la informatii utile, cum ar fi alerte in timp real despre trafic si radare fixe si iti permite sa cauti puncte de interes in sistemul de navigatie.

 

*pentru anumite modele

Aplicatia MyToyota iti permite sa fii mereu conectat la autovehiculul tau, in timp ce Portalul pentru clienti/Site-ul personal iti ofera posibilitatea de a genera rapoarte mai detaliate, de a descarca manuale de utilizare si de a activa alte functii multimedia (actualizari harti, pachet Wi Fi etc.)

 

Unele functii sunt disponibile atat in aplicatia MyToyota, cat si in Portalul pentru clienti/Site-ul personal (site web), folosind aceleasi date de autentificare, de exemplu programarea online a reviziei sau istoricul reviziilor.

Pentru mai multe detalii despre disponibilitatea functiilor in functie de model, contacteaza un Dealer Autorizat sau verifica informatiile de pe site-ul local Toyota/Lexus.

Acceseaza iOS App Store sau Google Play Store si cauta aplicatia MyToyota. Apoi descarca aplicatia, complet gratuit.

Serviciile de Conectivitate includ Servicii standard si Servicii la distanta. Serviciile standard includ o gama larga de functii digitale concepute pentru a-ti asigura siguranta, confidentialitatea si confortul in timpul deplasarilor. Ramai informat despre locatia masinii tale, nivelul bateriei, comportamentul si istoricul de condus, martorii de avertizare si multe altele. Distribuie locatia autovehiculului tau cu prietenii si cei dragi din reteaua ta. Serviciile la distanta iti permit sa accesezi autovehiculul la distanta pentru a regla diverse setari si a-l adapta nevoilor tale. Ai acces la toate elementele esentiale pentru a-ti optimiza experienta la volan.

Fii mereu cu un pas inainte in timpul calatoriilor, beneficiind de o gama larga de functii care te ajuta sa ajungi la timp la destinatie. Fii mereu la curent cu evenimentele rutiere si gaseste cu usurinta benzinarii si locuri de parcare disponibile (la strada si nu numai). Condu fara griji cu sistemul de navigatie care se actualizeaza prin internet.

Asigurarea pe baza utilizarii ia in considerare stilul tau de condus si ofera soferului un scor bazat pe aceste obiceiuri. Soferul este apoi recompensat pentru un stil de condus mai sigur si mai lin, beneficiind de economii la reinnoirea primei de asigurare. Este o modalitate distractiva de a deveni un sofer mai bun si de a economisi bani. Pentru mai multe informatii despre UBI: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/usage-based-insurance

Asigurarea Full Hybrid te incurajeaza sa folosesti cat mai eficient autovehiculul tau hibrid si te recompenseaza pentru condusul sigur in modul electric, oferindu-ti economii la reinnoirea primei de asigurare. Pentru mai multe informatii despre FHI, consulta: https://www.toyota-europe.com/finance-insurance/full-hybrid-insurance

Tu decizi ce date partajezi cu Toyota. Poti controla acest lucru oricand in Data Privacy Portal si iti poti retrage consimtamantul cand doresti.

Cu un retailer desemnat in aplicatie, vei avea o experienta mai buna pentru functii precum Programarea online pentru service si Martori de avertizare.

Odata activat, Modul de confidentialitate se va aplica tuturor serviciilor bazate pe geolocalizare, Asigurarii Full Hybrid, Asigurarii pe baza utilizarii, Find My Car si analizei stilului de condus. Cand Modul de confidentialitate este activ, aceste servicii vor fi indisponibile sau calitatea si acuratetea lor pot fi afectate.

 

Modul de confidentialitate este disponibil in aplicatia MyToyota, in sectiunea My Garage. Din pagina principala, in partea de sus, apasa pe My Garage, apoi pe Privacy Mode. Acolo poti activa sau dezactiva Modul de confidentialitate.

 

Daca autovehiculul tau este echipat cu sistemul Smart Connect, vei putea vedea starea modului de confidentialitate doar prin aplicatie. Activarea sau dezactivarea acestuia trebuie facuta prin sistemul multimedia al autovehiculului.

 

Starea modului de confidentialitate (activ sau inactiv) ramane asa cum ai setat-o pana cand decizi sa o modifici. Poti verifica starea actuala a modului de confidentialitate prin contul tau din aplicatia MyToyota sau din Portalul pentru clienti.

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni.

Cu un cont MyToyota, iti poti gestiona sistemul multimedia si poti primi informatii utile despre masina ta prin aplicatia MyToyota si prin Portalul/Site-ul Personal.

Aplicatia MyToyota este asociata seriei de sasiu (VIN) si proprietarului autovehiculului, deci vei fi singurul care poate utiliza Serviciile de Conectivitate pentru acel autovehicul.

Da, Serviciile de Conectivitate pot fi adaugate in mai multe conturi, dar pot fi activate si active doar intr-un singur cont la un moment dat.

Serviciile de Conectivitate includ aplicatia MyToyota si Multimedia. Fiecare serviciu are propriile sale functii unice si trebuie activat separat.

 

O metoda rapida de a verifica daca Serviciile de Conectivitate sunt activate este de a verifica daca informatiile referitoare la ultima calatorie sunt afisate in ecranul de pornire al aplicatiei.

 

Daca nu esti sigur daca Serviciile de Conectivitate sunt activate, selecteaza mai intai autovehiculul corect din My Garage, apoi apasa pe Connected Services Center. Apoi vei vedea toate serviciile disponibile pentru autovehicul si starea lor de activare. Apoi urmeaza pasii pentru a activa Serviciile de Conectivitate disponibile pentru autovehiculul tau.

 

Pentru a activa Toyota Online, conecteaza-ti smartphone-ul la autovehicul folosind Bluetooth sau Wi Fi tethering, apoi apasa pe fila Setup. De acolo, apasa pe fila Online, apoi pe fila Toyota Online si selecteaza un cont existent. Apoi introdu datele tale de identificare MyToyota. 

Introducerea datelor tale va activa cei 3 ani de serviciu gratuit. Poti verifica data de expirare a abonamentului Multimedia prin Portalul pentru clienti.

 

Daca nu ai un cont existent, poti crea unul direct in masina, alegand optiunea New Account.

 

Pe autovehiculele echipate cu Toyota Smart Connect, poti scana usor codul QR generat pe unitatea centrala folosind aplicatia MyToyota sau il poti introduce manual in aplicatie. Apoi activeaza serviciile inteligente in centrul Servicii de Conectivitate din aplicatia MyToyota. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidurile noastre de instructiuni

Datele contului sunt aceleasi pentru aplicatia MyToyota si Portalul pentru clienti. Parola poate fi schimbata pe ambele platforme. 

 

Pentru a-ti schimba parola, mergi la ecranul de autentificare si selecteaza Forgot Password. 

Retailerul va trebui sa-ti confirme identitatea pentru a se asigura ca persoanele neautorizate nu pot accesa datele personale ale clientilor Toyota.

 

Ti se solicita sa vizitezi retailerul deoarece protejarea datelor personale ale clientilor este o prioritate pentru Toyota.

  • Anuleaza abonamentul la Servicii de Conectivitate si elimina masina din contul tau MyToyota din aplicatie
  • Elimina profilul de utilizator din unitatea centrala Multimedia
  • Nu iti sterge contul, deoarece masinile Toyota pe care le vei putea detine in viitor pot fi adaugate la cont. Nu uita sa informezi noul proprietar al masinii ca aceasta este prevazuta cu Servicii de Conectivitate.

Serviciile de Conectivitate se vor intrerupe daca seria de sasiu (VIN) este eliminata din contul tau.

Da si nu. O masina poate fi adaugata in mai multe conturi, dar numai un singur cont poate accesa simultan Serviciile de Conectivitate sau alte date personale.

Contul este partajat intre aplicatia MyToyota si Portalul pentru clienti. Pe ambele platforme poti crea un cont din ecranul de conectare. Dupa crearea unui cont, vei primi un e-mail de activare pe care trebuie sa il confirmi inainte de a-ti putea accesa contul si de a-ti adauga autovehiculul/autovehiculele.

Contul tau din aplicatia MyToyota si Portalul pentru clienti poate fi utilizat pe dispozitivul multimedia al autovehiculului. Daca nu ai un cont, iti recomandam sa descarci aplicatia MyToyota si sa creezi unul de acolo.

 

De asemenea, poti crea un cont prin Portalul online pentru clienti sau direct prin dispozitivul multimedia. In cazul ultimei optiuni, va trebui sa accepti Termenii de utilizare in termen de 14 zile in Portalul pentru clienti (optiunea este valabila doar pentru sistemele multimedia anterioare generatiei MM21)

In bara de navigare, fa click pe pictograma sectiunii Account, aflata in coltul din dreapta jos, pentru a edita setarile profilului.

Servicii de Conectivitate sunt incluse in achizitia oricarui autovehicul Toyota compatibil cu Serviciile de Conectivitate, pentru o perioada de zece ani.

 

Serviciile de Conectivitate pentru autovehiculele echipate cu Smart Connect sunt incluse pentru o perioada de 4 ani.

 Serviciile de Conectivitate ale aplicatiei MyToyota vor functiona timp de 10 ani. Toyota va acoperi costul datelor utilizate pentru furnizarea Serviciilor de Conectivitate timp de 10 ani, insa aplicatia MyToyota va functiona chiar si fara Serviciile de Conectivitate.

In ecranul My Garage poti face click pe butonul „Preferred Dealer” din sectiunea „Service and Maintenance”. Aici poti seta retailerul preferat. 

Hybrid Driving Coaching iti ofera recomandari personalizate despre cum sa iti imbunatatesti stilul de condus hibrid, pe baza calatoriilor tale anterioare, astfel incat sa profiti la maximum de modul EV pentru a reduce consumul de combustibil si impactul asupra mediului.

Da, pentru anumite modele. Pe tabloul de bord din pagina Home poti vedea nivelul actual de combustibil sub forma de indicator si autonomia.

Da, pe anumite modele poti vedea starea portierelor, geamurilor, portbagajului si farurilor autovehiculului. 

 

Pentru a verifica starea, acceseaza pagina Home. Fa click pe butonul Vehicle Status.

 

Pentru mai multe detalii despre disponibilitatea functiilor in functie de model, contacteaza un retailer autorizat sau verifica informatiile de pe site-ul local Toyota/Lexus.

 Da, pe anumite modele poti bloca sau debloca masina la distanta prin intermediul aplicatiei. In cardul Remote Control vei gasi butoanele de blocare/deblocare.

 

Retine ca nu vei putea:

- bloca masina daca oricare dintre portiere este deschisa si/sau daca cheia inteligenta se afla in masina 

- debloca masina daca alarma auto este activata sau daca masina a fost incuiata manual cu cheia fizica

 

Pentru mai multe detalii despre disponibilitatea functiilor in functie de model, contacteaza un retailer autorizat sau verifica informatiile de pe site-ul local Toyota/Lexus.

Da, anumite modele pot fi localizate intr-o parcare aglomerata prin activarea la distanta a luminilor de avarie ale autovehiculului. 

 

In aplicatia MyToyota, acceseaza cardul Remote Control. Facand click pe Hazard Lights, poti activa luminile de avarie ale autovehiculului, ceea ce te ajuta sa iti gasesti usor masina.

 

Luminile de avarie raman activate timp de 60 de secunde. Dupa 60 de secunde, poti activa din nou functia Hazard Lights. 

 

Pentru mai multe detalii despre disponibilitatea functiilor in functie de model, contacteaza un Dealer Autorizat sau verifica informatiile de pe site-ul local Toyota/Lexus.

Multimedia (numit Servicii Toyota Online pe dispozitivul multimedia al autovehiculului) include mai multe servicii de navigatie online, oferind informatii utile in timp real, cum ar fi informatii despre trafic si alerte radar.

 

Aceste functii necesita o conexiune la internet pentru a functiona. Daca nu ai un dispozitiv conectat, va trebui sa iti conectezi dispozitivul mobil – prin partajarea conexiunii Wi Fi sau Bluetooth tethering – la orice dispozitiv/retea Wi Fi din masina.  

 

Orice Toyota noua este furnizata cu 3 ani* de actualizari gratuite ale hartilor (abonament Map Care) pentru sistemul de navigatie, precum si cu alte servicii, inclusiv:

• Trafic in timp real

• Coyote (daca este disponibil) sau alerta radar Cyclops

• Google Street View (daca este disponibil)

• Puncte de interes

• Combustibil

• Parcare

• Meteo

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidurile noastre de instructiuni. 

*Daca masina ta este echipata cu MM21, se aplica o perioada de 4 ani

Sistemele de navigatie integrate primesc date de la un semnal de satelit GPS. Multimedia necesita o conexiune online pentru a primi datele necesare pentru Trafic in timp real, Coyote (daca este disponibil), Google Streetview (daca este disponibil), Meteo, Combustibil, Parcare si POI online.

Majoritatea modelelor Toyota aflate acum in vanzare includ servicii de navigatie online precum:

 

• Trafic in timp real

• Alerta radar

• Google Street View (daca este disponibil)

• Puncte de interes

• Preturile la combustibil 

• Parcare

• Meteo

 

(Disponibilitatea acestor servicii depinde de model si de linia de echipare. Roaga-ti retailerul sa confirme care dintre acestea sunt disponibile pentru autovehiculul tau.)

Primii 3 ani* (perioada poate varia in functie de tara) de servicii de navigatie online Multimedia sunt gratuiti. Dupa aceea, poti achizitiona un abonament. Pachetul nostru Map Care include toate actualizarile hartilor si serviciile online aferente, iar pachetul nostru Service include optiunile de servicii online. Poti achizitiona un abonament in e-Store. Verifica e-Store pentru ultimele tarife.

 

*Daca masina ta este echipata cu MM21, se aplica o perioada de 4 ani

Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al masinii cu 30 de zile inainte de incheierea perioadei gratuite de 3 ani.

 

In e-Store, iti poti reinnoi pachetul Map Care pentru 1 sau 3 ani. La reinnoirea pachetului Service, poti alege intre 1, 2 sau 3 ani*. Verifica e-Store pentru ultimele tarife.

 

*Pentru MM21 si Toyota Smart Connect se ofera 7 ani de actualizari gratuite ale hartilor

Poti accesa e-Store prin sistemul multimedia al masinii sau in Portalul pentru clienti.

 

In e-Store, accesat din Portalul pentru clienti, poti achizitiona serviciile oferite de Multimedia. De asemenea, poti verifica starea abonamentelor tale actuale in e-Store cu ajutorul filei „Purchased”. Aici poti vedea ce abonamente sunt active si perioada ramasa din acestea.

 

Daca accesezi aplicatia e-Store din sistemul multimedia al masinii, poti descarca servicii precum Coyote. Poti gasi e-Store daca mergi la sectiunea „Menu”, apoi la aplicatii si selectezi „In Car”.

Poti achizitiona servicii prin platforma web e-Store, disponibila in Portalul pentru clienti. Pentru a afla ce servicii ai deja si perioada ramasa din acestea, fa click pe fila „Purchased”.

 

Clientii beneficiaza de 3 ani de servicii gratuite pentru Map Care (2 actualizari ale hartilor/an) si e-Services (Meteo, Parcare, Trafic, Preturile la combustibil). Dupa aceasta perioada gratuita, poti achizitiona sau reinnoi abonamentele dupa caz.

Il poti utiliza imediat daca contul proprietarului anterior este inca activ in unitatea multimedia si il poti folosi in continuare pe durata perioadei gratuite a abonamentului. DAR recomandam intotdeauna clientilor sa se deconecteze si sa isi creeze propriul cont, pentru a avea control deplin asupra abonamentelor. Acest lucru se poate realiza prin:

 

1. aplicatia MyToyota de pe dispozitivul tau mobil - mai intai inregistreaza-te, apoi conecteaza-te la autovehiculul tau

 

2. meniul Online din sistemul multimedia al autovehiculului - va trebui sa accepti Termenii de utilizare in termen de 14 zile prin Portalul pentru clienti/site-ul personal (optiunea este valabila doar pentru sistemele multimedia anterioare generatiei MM21)

 

3. Portalul pentru clienti - dupa ce contul tau a fost creat prin portalul web, te poti conecta la multimedia folosind datele tale de autentificare

In aplicatia MyToyota, selecteaza mai intai masina ta din My Garage, apoi fa click pe Connected Services Center. Urmeaza apoi pasii pentru a activa Serviciile Smart disponibile pentru autovehiculul tau. Odata conectat, vor incepe cei 4 ani gratuiti de servicii de navigatie online. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni. 

Acceseaza meniul sistemului multimedia si acceseaza sectiunea In Car din e-Store (ai nevoie de conexiune online si trebuie sa fii autentificat). Selecteaza aplicatia Coyote si alege „Install”. Va aparea o fereastra tip pop-up cand Coyote este instalat. Cand o deschizi, selecteaza „OK” pentru a porni automat. Acum Coyote va aparea intotdeauna in sectiunea Apps.

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni. 

 

Retine ca:

 

• Coyote nu este disponibil pentru autovehiculele echipate cu Smart Connect

• Coyote poate fi utilizat doar dupa ce ai parcurs 200 km cu masina

• Utilizatorii din Franta, Belgia si Luxembourg primesc Coyote gratuit in cadrul perioadei Map Care (primii 3 ani dupa parcurgerea a 200 km) 

• In toate celelalte tari, clientii pot achizitiona un abonament Coyote prin e-Store, accesat de pe Portalul pentru clienti

Da, majoritatea modelelor noastre care au fost lansate dupa 2019 sunt dotate cu integrare smartphone (Apple CarPlay si Android Auto). Daca dispui de conexiune online prin smartphone, trebuie doar sa-ti conectezi dispozitivul in portul USB al autovehiculului. Aplicatiile vor fi apoi disponibile prin meniul Android Auto/Apple CarPlay din ecranul infotainment. 

 

Consulta linkul de mai jos pentru autovehiculele care accepta Apple CarPlay:

https://www.apple.com/ios/carplay/available-models/

 

*Daca dispozitivul tau Android ruleaza o versiune mai veche decat Android 10, va trebui mai intai sa instalezi aplicatia Android Auto.

 

*Wireless Android Auto este acceptat incepand cu Android 11

Cu ajutorul functiei My Destinations, te poti pregati din timp pentru calatorie, cautand directiile pe telefonul mobil si apoi transmitandu-le la masina. Retine ca ai nevoie de o masina echipata cu optiuni de navigatie integrate si de un cont MyToyota cu masina inregistrata in contul tau. 

 

My Destinations este un serviciu disponibil implicit pentru autovehiculele echipate cu navigatie integrata, insa utilizatorul trebuie sa activeze Servicii Smart pentru a beneficia de aceasta functie. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni. 

Poti utiliza functia My Destinations din aplicatia MyToyota pentru a-ti planifica ruta. Retine ca, pentru a activa aceasta functie, trebuie mai intai sa asociezi masina la contul tau MyToyota.  

 

Dupa ce ai facut acest lucru, acceseaza Home Screen in aplicatia MyToyota si selecteaza cardul de serviciu My Destinations. Apasa pe „Where To” si introdu adresa de destinatie. Apoi apasa „Send to Car”.

 

Odata ajuns in masina, asigura-te ca dispui de conexiune Wi Fi (cea mai simpla metoda este sa conectezi Bluetooth la smartphone-ul tau). Dupa ce conexiunea la internet este stabilita in masina, poti descarca calatoria. 

 

Calatoria planificata va fi disponibila in sectiunea Favourites/Favourite Destinations din unitatea multimedia. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidurile noastre de instructiuni. 

Perioada de 3 ani* incepe din momentul in care introduci datele tale de autentificare MyToyota in unitatea infotainment.

 

*In cazul in care masina ta este echipata cu MM21, se aplica o perioada de 4 ani

Cu 30 de zile inainte de incheierea perioadei gratuite de 3 ani*, vei primi o notificare saptamanala pe ecranul sistemului multimedia integrat al masinii. Cu 15 zile inainte de incheierea perioadei gratuite de 3 ani*, vei primi zilnic acelasi mesaj. Dupa incheierea perioadei de 3 ani*, va aparea un mesaj de fiecare data cand incerci sa utilizezi aplicatia.

*Daca masina ta este echipata cu MM21, se aplica o perioada de 4 ani

Disponibila pentru modelele selectate, functia Remote Climate poate fi activata la distanta prin aplicatia MyToyota pentru racirea/incalzirea interiorului autovehiculului pana la un nivel confortabil. 

 

Din cardul Remote Control/ vei putea porni Remote Climate pentru o perioada de 10 minute. Cand Remote Climate este activata, aplicatia MyToyota indica timpul ramas pana la finalizarea operatiunii. Remote Climate poate fi reinnoita de doua ori (2x10 min).

 

La unele autovehicule, retine ca atunci cand activezi Basic Remote Climate, va porni si motorul masinii. Astfel, toate setarile auxiliare utilizate in ultima calatorie (inainte de oprirea motorului) vor fi activate (de ex., setarea temperaturii, incalzirea scaunelor, radio etc.).  

 

Pe autovehicule selectate, Remote Climate va avea functionalitati mai avansate.

Cum ar fi:

- Controlul la distanta al ventilatiei scaunelor, incalzirii scaunelor, incalzirii volanului si dezghetarii

 

- Programarea Remote Climate: poti decide convenabil in avans cand interiorul masinii sa fie racit sau incalzit.

 

Retine ca functia Basic Remote Climate pentru motoarele cu combustie si hibride nu este disponibila in Austria din cauza restrictiilor legale. Autovehiculele electrice cu baterie si autovehiculele electrice Plug-In dispun de Remote Climate in Austria.

 

Autovehiculele electrice cu baterie si autovehiculele electrice Plug-In necesita un nivel al bateriei de cel putin 20% sau 30% pentru a putea utiliza aerul conditionat.

 

La temperaturi exterioare sub -10°C, Remote Climate nu va functiona pe autovehiculele electrice Plug-In.

 

Pentru mai multe detalii despre disponibilitatea functiilor in functie de model, contacteaza un Dealer autorizat sau verifica informatiile de pe site-ul local Toyota/Lexus.

Aceasta optiune este disponibila pentru modelele selectate. Daca ai aplicatia MyToyota instalata pe smartphone si ai activat notificarile push, vei fi anuntat (la 5-10 min* dupa incheierea calatoriei) despre: 

 

  • geam(uri) deschis(e)
  • portiera(e) descuiata(e)
  • portiera(e) deschisa(e)
  • portbagaj deschis
  • lumini de avarie aprinse
  • capota deschisa
  • trapa deschisa  
  • faruri aprinse
  • martori de avertizare
  • memento scaun spate

 

Nu toate autovehiculele pot trimite aceste notificari push. Verifica capacitatile autovehiculului tau cu retailerul.

 

Notificarile push vor fi afisate permanent si in fila Notification din partea de jos a ecranului aplicatiei.

Mergi la panoul Servicii si alege Hybrid Driving Coach (pentru autovehicule hibride), EV Coaching (pentru autovehicule electrice cu baterie) sau Driving Analytics (pentru autovehicule non-electrice). Selecteaza fila „All Trips” pentru a vedea calatoriile anterioare si apoi fa click pe o calatorie pentru a accesa analiza de calatorie aferenta. Poti gasi detaliile ultimei tale calatorii si in panoul de bord Home Screen.

Aplicatia MyToyota este compatibila cu: 

- dispozitive iOS cu versiunea 15.0 sau mai recenta

- dispozitive Android cu versiunea 7.0 sau mai recenta, cu exceptia celor ale marcii Huawei (Huawei a lansat propriul sistem de operare HarmonyOS in iunie 2021)

Poti gasi versiunea aplicatiei in partea de jos a sectiunii „Account”.

Trebuie sa introduci datele tale de autentificare in unitatea multimedia a masinii. Apoi, trebuie sa conectezi unitatea multimedia la seria de sasiu (VIN). Dupa aceea, trebuie sa conectezi Bluetooth pentru a conecta masina la internet. Functia My Destinations va functiona acum. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidurile noastre de instructiuni. 

Energia electrica stocata in baterie se descarca treptat chiar si atunci cand autovehiculul nu este utilizat, din cauza descarcarii naturale si a consumului anumitor dispozitive electrice.

 

Daca autovehiculul este lasat neutilizat o perioada lunga, bateria se poate descarca, iar motorul poate sa nu mai porneasca. (Bateria se reincarca automat in timpul condusului.)

Pentru autovehiculele hibride, iti recomandam sa treci masina in modul Ready o data pe saptamana, timp de cel putin 20 de minute. In acest timp, asigura-te ca lasi intotdeauna masina in modul „P” - parcare si nu folosesti modul „N” - neutru, deoarece acesta nu va incarca bateria hibrida.

 

Pentru autovehiculele conventionale, iti recomandam sa pornesti motorul timp de 20-30 de minute cel putin o data pe saptamana.

Daca autovehiculul tau nu are sistem Smart Entry, poti bloca sau debloca manual masina (consulta manualul proprietarului pentru procedura).

 

Daca autovehiculul tau are sistem Smart Entry, urmeaza procedura alternativa mentionata in manualul proprietarului pentru a-l bloca sau debloca.

Daca ai un set de cabluri de pornire si un alt autovehicul, poti porni autovehiculul tau urmand procedura din manualul proprietarului.

Acceseaza meniul sistemului multimedia si selecteaza „Settings”. Apoi selecteaza „Bluetooth Connection” si urmeaza pasii pentru a seta conexiunea la retea. Dupa aceea, pe smartphone, va trebui sa activezi Bluetooth tethering. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni. 

Apple CarPlay sau Android Auto pot fi activate prin conectarea dispozitivului mobil la portul USB al masinii. Pe ecranul multimedia al autovehiculului, fa click pe butonul Menu, apoi pe CarPlay sau Android Auto.

 

Daca dispozitivul tau Android ruleaza o versiune mai veche decat Android 10, va trebui mai intai sa instalezi aplicatia Android Auto.

 

Wireless Android Auto este acceptat incepand cu Android 11. 

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni. 

Actualizarile hartilor pe cale aeriana sunt posibile cu ajutorul sistemelor multimedia recente, activate in e-Store pentru cele mai recente modele compatibile. 

 

De asemenea, iti poti actualiza manual sistemul descarcand actualizarile din e-Store din My Toyota, punandu-le pe un stick USB si conectandu-l la masina.

 

Pentru informatii suplimentare, consulta ghidul nostru de instructiuni. 

Aceste autovehicule sunt echipate cu Toyota Smart Connect, cel mai modern sistem multimedia si de conectivitate avansata. Acest dispozitiv accepta functii de conectivitate suplimentare, care ofera niveluri superioare de confort si control (de ex. blocarea/deblocarea portierelor, pornirea luminilor de avarie, controlul climei la distanta,...).

 

In acest moment, Toyota Smart Connect este disponibil doar pe Noul Yaris si Yaris Cross.

Serviciile Smart includ aplicatia MyToyota si Multimedia. Fiecare suita ofera propriul set de functionalitati care sporesc siguranta soferului si asigura sosirea in timp util la destinatie.

 

Aplicatia MyToyota iti permite sa comunici cu autovehiculul tau, oriunde te-ai afla. In functie de autovehiculul cu Smart Connect pe care il detii, te poti bucura de una sau de mai multe dintre aceste caracteristici: cautare parcare stradala sau in spatii special amenajate, identificare statie de alimentare, navigare in timp ce esti informat(a) in timp real privind evenimentele care au loc pe drum sau comenzi vocale catre autovehiculul tau.

In acest moment, Serviciile Smart sunt disponibile doar pe noul Yaris si Yaris Cross.

Serviciile Smart ale aplicatiei MyToyota sunt active timp de 4 ani. Toyota va acoperi costul datelor utilizate pentru furnizarea Serviciilor Smart timp de 4 ani. Aplicatia MyToyota va functiona chiar si dupa ce Serviciile Smart nu mai sunt active.

Puteti folosi aplicatia MyToyota pentru a scana cu usurinta codul QR generat pe unitatea multimedia a masinii sau il poti introduce manual in aplicatie.

Nu este posibil daca autovehiculul tau este echipat cu o unitate centrala care nu este compatibila cu Toyota Smart Connect.

Ecranul de 9", de inalta rezolutie al Toyota Smart Connect are o utilizare mai intuitiva si, datorita navigatiei conectate, calatoriile sunt mai fara probleme, cu actualizari ale traficului in timp real si avertismente privind radarele. Iar datorita integrarii smartphone wireless, conectarea telefonului si ascultarea playlisturilor preferate se realizeaza mai usor ca niciodata.

Toyota Smart Connect accepta functii de conectivitate suplimentare, care ofera niveluri superioare de confort si control (de exemplu, blocarea/deblocarea portierelor, pornirea luminilor de avarie, controlul climei la distanta,...).

 

In acest moment, Toyota Smart Connect este disponibil doar pe Noul Yaris si Yaris Cross.

Nu, poti folosi datele de conectare si parola existente, utilizate pentru conectarea la aplicatia anterioara.

Da, istoricul calatoriilor va fi vizibil pentru acelasi cont dupa activarea Serviciilor de Conectivitate.

Da, istoricul de service va fi vizibil pentru acelasi cont dupa activarea Serviciilor de Conectivitate. 

Contacteaza un retailer autorizat sau verifica informatiile de pe site-ul local Toyota/Lexus.

Pentru a utiliza Serviciile de Conectivitate: inregistreaza un cont, adauga autovehiculul tau in aplicatie, selecteaza serviciile pe care vrei sa le activezi si accepta Termenii de utilizare.

Suntem in procesul de lansare a noii aplicatii MyToyota, acoperind treptat toate modelele din gama noastra. Te vom notifica cand noua aplicatie MyToyota va fi disponibila pentru autovehiculul tau.

Suntem in procesul de lansare a noii aplicatii MyToyota, acoperind treptat toate modelele din gama noastra. Te vom notifica cand noua aplicatie MyToyota va fi disponibila pentru autovehiculul tau. Daca ai primit notificarea si tot nu poti adauga autovehiculul in contul din noua aplicatie, contacteaza retailerul tau sau ia legatura cu noi prin sectiunea de asistenta din aplicatie.

Da, acum poti folosi aplicatia MyToyota pentru a urmari autovehiculele comandate. 

Dupa ce un autovehicul este adaugat in cont, nu mai este posibil sa folosesti versiunea veche a aplicatiei MyToyota pentru acel autovehicul. Totusi, daca detii mai mult de un autovehicul Toyota, poti folosi in continuare aplicatia veche pentru modelele care nu au fost inca transferate in noua versiune a aplicatiei.

Suntem in procesul de lansare a noii aplicatii MyToyota, acoperind treptat toate modelele din gama noastra.  Daca ai primit o notificare de migrare pentru unul sau toate autovehiculele tale, le poti adauga in noua aplicatie. In caz contrar, vei continua sa folosesti aplicatia actuala pentru autovehiculul pe care nu l-ai transferat in noua aplicatie.

La un moment dat, aplicatia actuala MyToyota va fi intrerupta. Pentru a continua sa beneficiezi de Servicii de Conectivitate, iti recomandam sa treci la noua aplicatie MyToyota. Pentru a evita intreruperea serviciului, te rugam sa faci acest lucru intr-un moment potrivit pentru tine.

 

Trecerea la noua aplicatie MyToyota este rapida si simpla. Vei regasi toate serviciile excelente cu care esti obisnuit si chiar mai multe in viitor.  

Textul termenilor de utilizare din noua aplicatie MyToyota a fost usor actualizat, de aceea ti se cere sa il accepti din nou. Durata abonamentului tau este legata de perioada de garantie, deci nu este afectata de acest proces de migrare.

Suntem in procesul de lansare a noii aplicatii MyToyota, acoperind treptat toti clientii, tara cu tara si model cu model. Daca nu ai primit inca notificarea, dar doresti deja sa treci la noua aplicatie MyToyota, o poti descarca din magazinul de aplicatii si poti incepe noua experienta.

Modelele PROACE EV nu sunt momentan compatibile cu noua aplicatie MyToyota. Suntem in procesul de lansare a noii aplicatii MyToyota, acoperind treptat toate modelele din gama noastra. Te vom notifica cand noua aplicatie MyToyota va fi disponibila pentru autovehiculul tau.

Noua functie este o completare a sistemului nostru Cloud Navigation, care ofera soferilor modelelor Toyota eligibile continut dinamic si in timp real despre punctele de interes (POI) din apropiere. Aceasta functie afiseaza informatii in timp real despre restaurante, benzinarii, supermarketuri si altele, asigurandu-te ca ai cele mai actualizate detalii pentru calatoria ta.

Cu informatii dinamice si actualizate in timp real despre punctele de interes, poti lua decizii mai bine informate pe parcursul calatoriei tale. Indiferent daca vrei sa gasesti un loc unde sa mananci, sa alimentezi sau sa explorezi, sistemul de navigatie te tine la curent cu informatii si oferte actuale. Astfel, experienta ta generala la volan devine mai placuta, ajutandu-te sa descoperi locuri noi si sa fii mereu informat despre cele mai recente oferte si schimbari din apropierea ta.

Functia Oferte si opriri inteligente este disponibila pentru urmatoarele modele echipate cu sistemul multimedia Toyota Smart Connect:

 

  • AYGO X
  • Yaris
  • Yaris Cross

Pentru a afla daca autovehiculul tau este echipat cu sistemul multimedia Toyota Smart Connect, verifica data de productie a autovehiculului. Tabelul de mai jos te ajuta sa identifici modelele eligibile in functie de data lor de productie.

 

OPTIUNEA 1

 

Nume Model Data de productie a sistemului multimedia Toyota Smart Connect
AYGO X Din Martie 2022 pana in Noiembrie 2023
Yaris Din Aprilie 2022 pana in Decembrie 2023
Yaris Cross Din Iulie 2021 pana in Martie 2024

 

OPTIUNEA 2

 

Pentru referinta, aici este pagina principala a sistemului multimedia Toyota Smart Connect. 

 

Pentru a beneficia complet de noua functie, trebuie instalata cea mai recenta versiune de navigatie [6.1.2]. Instalarile software-ului de navigatie se realizeaza automat atunci cand pornesti masina.

 

Apoi, cand pornesti masina, trebuie sa accepti Termenii si conditiile si Notificarea privind confidentialitate pentru a putea folosi navigatia si Serviciile Smart.

 

In final, accepta si activeaza consimtamantul pentru Oferte si opriri inteligente in setarile navigatiei.

 

Totul este configurat - afiseaza pur si simplu functia sistemului de navigatie atunci cand calatoresti cu Toyota ta pentru a o utiliza.

Pe ecranul multimedia, acceseaza „Navigation”, apoi la setarile din coltul din dreapta sus al ecranului. Selecteaza fila „Navigation” din setari si deruleaza in jos pana la „Map data”. Aici poti vedea numarul versiunii Navigation in partea de sus a ecranului. Acest numar trebuie sa fie egal sau mai mare decat [6.1.2] ([7.1.1,…]).

In meniul de setari al sistemului de navigatie, sub „Services”, vei gasi optiunea de a activa sau dezactiva Oferte si opriri inteligente. Poti dezactiva fie Smart Stops pentru a nu mai vedea deloc Opriri inteligente, fie Offers (Oferte), caz in care nu vei mai vedea Branded Pin, Search sau Recommendations. Astfel ai control asupra continutului afisat si iti poti personaliza experienta de navigatie in functie de preferintele tale. Poti modifica setarile in orice moment.

Functia Offers include Branded Pins: afisarea logourilor brandurilor pe harta, facilitand explorarea imprejurimilor in timpul condusului; Search imbunatatit, care iti ofera cele mai relevante rezultate ale cautarii; Smart Stops - recomandari de puncte de interes din apropiere, folosind datele senzorilor masinii pentru a identifica nevoile tale sau ale masinii tale Toyota.

Branded Pins sunt logouri ale brandurilor afisate direct pe harta, indicand locatiile punctelor de interes si facilitand gasirea si navigarea catre locatiile tale preferate. Dupa ce parchezi autovehiculul intr-un loc sigur, fa click pe un logo de pe ecran pentru a vedea ecranul Details - aici poti descoperi ofertele speciale disponibile la punctul de interes si poti afla cum sa beneficiezi de oferta in functie de tipul punctului de interes (poate fi un cod QR sau un cod de reducere care apare optional pe imagine sau in text).

Aceasta functionalitate asigura accesul rapid al soferilor la rezultate relevante, imbunatatind experienta generala de cautare. Cele mai relevante rezultate ale cautarii sunt afisate in partea de sus a listei, avand o panglica decorativa pe card si logoul brandului afisat. Fa click pe rezultatele de top ale cautarii pentru a vedea ecranul Details - aici poti descoperi ofertele speciale disponibile la punctul de interes si, dupa ce parchezi in siguranta, poti afla cum sa beneficiezi de oferta in functie de tipul punctului de interes (poate fi un cod QR sau un cod de reducere care apare optional pe imagine sau in text).

Functia Smart Stops analizeaza diversi factori, inclusiv datele senzorilor autovehiculului, pentru a recomanda puncte de interes atractive din apropiere, folosind aceste date pentru a identifica nevoile tale sau ale autovehiculului tau Toyota. Fa click pe cardul Smart Stops de pe ecran pentru a vedea ecranul Details - aici poti descoperi ofertele speciale disponibile la punctul de interes si, dupa ce parchezi in siguranta, poti afla cum sa beneficiezi de oferta in functie de tipul punctului de interes (poate fi un cod QR sau un cod de reducere care apare optional pe imagine sau in text).

Functia Smart Stops analizeaza diversi factori, inclusiv datele senzorilor autovehiculului, pentru a recomanda puncte de interes atractive din apropiere, folosind aceste date pentru a identifica nevoile tale sau ale autovehiculului tau Toyota. Fa click pe cardul Smart Stops de pe ecran pentru a vedea ecranul Details - aici poti descoperi ofertele speciale disponibile la punctul de interes si, dupa ce parchezi in siguranta, poti afla cum sa beneficiezi de oferta in functie de tipul punctului de interes (poate fi un cod QR sau un cod de reducere care apare optional pe imagine sau in text).

Functia Smart Stop pentru combustibil redus este conceputa pentru a oferi soferilor sugestii utile privind statiile de alimentare din apropiere atunci cand nivelul de combustibil este scazut. Sistemul de navigatie utilizeaza date in timp real despre nivelul de combustibil al autovehiculului tau, distanta parcursa si locatia statiilor de alimentare disponibile pentru a-ti sugera inteligent unde sa alimentezi. Cand sistemul detecteaza un nivel scazut de combustibil (autonomie ramasa de 140 km sau 70 km), iti ofera recomandari pentru statiile de alimentare din apropiere. Fa click pe cardul Smart Stops de pe ecran pentru a vedea ecranul Details - aici poti descoperi ofertele speciale disponibile la punctul de interes, dupa ce autovehiculul tau este parcat in siguranta.

Aceasta functie Smart Stop este conceputa sa iti sugereze un punct de interes dupa ce ai condus mai mult de doua ore. Sistemul de navigatie ia in considerare factori precum durata condusului, locatia actuala si preferintele tale pentru a recomanda locuri relevante si interesante unde sa te opresti si sa faci o pauza. Recomandarile sunt oferite de obicei la intervale regulate in timpul calatoriei tale, pentru a imbunatati experienta generala de condus. Fa click pe cardul Smart Stops de pe ecran pentru a ajunge la ecranul Details - aici poti descoperi ofertele speciale disponibile la punctul de interes, dupa ce autovehiculul tau este parcat intr-un loc sigur.

Functia POI in timp real este conceputa pentru a fi accesibila in toata Europa, insa disponibilitatea initiala poate varia in functie de regiune. Extindem continuu acoperirea pentru a asigura o experienta completa in cat mai multe regiuni. Nu exista costuri suplimentare asociate acestui serviciu.

 Da, ai optiunea sa dezactivezi functia din setarile sistemului de navigatie daca preferi sa nu primesti Oferte sau opriri inteligente. Poti sta linistit, sistemul este conceput sa acorde prioritate confidentialitatii si securitatii datelor tale personale. Functia acceseaza doar informatiile necesare, iar gestionarea datelor respecta politica noastra de confidentialitate, asigurand o experienta sigura si transparenta pentru utilizator. Pentru a afla mai multe despre practicile noastre privind confidentialitatea, viziteaza Politica de confidentialitate Toyota.

Portofel

Avand un portofel in aplicatie, poti stoca mai multe metode de plata pentru a cumpara produse si servicii Toyota si pentru a plati abonamente.

Metodele tale de plata sunt stocate in siguranta intr-un centru de date care asigura conformitate PCI, furnizat de unul dintre partenerii nostri. Aceste metode vor fi utilizate doar pentru plata produselor si abonamentelor pe care le-ai selectat.

In prezent sunt acceptate doar cardurile de credit Visa si Mastercard. In viitor se pot adauga si alte metode de plata.

Da, poti adauga mai multe metode de plata, insa doar metoda principala va fi utilizata pentru platile viitoare.

Desigur, poti sterge metodele de plata oricand, cu o singura exceptie. Daca ai un abonament platit activ, trebuie sa ai inregistrata cel putin o metoda de plata. Daca vrei sa stergi toate metodele de plata, trebuie mai intai sa iti anulezi abonamentul.

Dupa ce ai adaugat un card de credit, nu mai poti modifica alte date asociate acestuia. Daca ai nevoie sa faci modificari, cum ar fi actualizarea datei de expirare, va trebui sa adaugi un card nou cu informatiile corecte si apoi sa il stergi pe cel cu informatii incorecte.

Metodele de plata sunt stocate la furnizorul nostru de servicii de plata care asigura conformitate cu PCI.

Da, poti modifica oricand metoda de plata principala/implicita.

Este o validare securizata unica, necesara la adaugarea unui card nou.

Exista mai multe motive pentru care adaugarea unei metode de plata poate esua. Acestea includ un card blocat sau nerespectarea cerintelor de securitate 3DS. Daca nu reusesti dupa mai multe incercari, contacteaza centrul local Toyota de relatii cu clientii.

In situatii de acest tip, este esential sa iei legatura cu banca sau cu emitentul cardului. Pentru a evita orice probleme de plata cu aplicatia Toyota, adauga un card nou sau selecteaza o metoda principala de plata alternativa cat mai curand posibil.

Pentru a evita situatia in care platile nu pot fi efectuate, adauga un nou card de plata principal in portofel sau seteaza un alt card ca fiind principal. Iti recomandam sa stergi cardul expirat.

Cardul principal este utilizat intotdeauna in mod implicit. De exemplu, toate platile pentru abonamente vor fi debitate de pe cardul principal. Celelalte carduri pot fi salvate in portofel, dar nu vor fi utilizate decat daca setezi unul dintre ele drept card principal.

Vei vedea ecranul cu metoda de plata doar daca contul/autovehiculul tau sunt eligibile pentru plati din aplicatie. Eligibilitatea depinde de versiunea aplicatiei, modelul autovehiculului si locatia ta.

Cum te abonezi

Iti oferim o varietate de servicii pe baza de abonament, atat pentru vehiculul tau, cat si pentru aplicatie. Mai multe dintre aceste servicii sunt incluse in pachetul Standard Subscription. Totusi, anumite servicii Connected, cum ar fi Cloud Navigation, Remote Climate Control si Door Lock/Unlock, vor necesita sa te abonezi contra cost dupa ce perioada de proba se termina. Toyota iti pune la dispozitie mai multe optiuni si pachete de abonament, ca sa se potriveasca nevoilor tale.

Daca perioada de testare pentru Connected Services se apropie de final, poti continua sa te bucuri de ele cu unul dintre planurile noastre de abonament. Cu optiuni de facturare lunara, anuala sau o data la 4 ani, poti alege planul care ti se potriveste cel mai bine!

Pentru unele abonamente, da.

 

Mai multe functii si servicii oferite de Toyota necesita sa ai o metoda de plata valida adaugata in portofel si sa te inscrii intr-un plan care se potriveste cel mai bine nevoilor tale. In plus, anumite abonamente sunt oferite gratuit pentru o perioada limitata atunci cand achizitionezi vehiculul, dar vor necesita plata dupa ce perioada gratuita se incheie.

Poti plati cu una dintre metodele de plata adaugate in portofelul tau. In acest moment, sunt acceptate doar cardurile de credit Visa si Mastercard.

Te rog sa verifici durata perioadei de testare gratuita a abonamentului tau. Optiunile cu plata includ facturare lunara, anuala sau o data la patru ani.

Plata ta va depinde de serviciul sau functia pe care o doresti si de faptul daca alegi un tarif lunar, anual sau o data la fiecare 4 ani. Te rog sa verifici toate optiunile atunci cand analizezi fiecare abonament in parte.

 

Pretul poate varia si in functie de tara.

Atunci cand te inscrii la un abonament cu plata, vei beneficia de o perioada de testare gratuita de o luna, cu conditia sa introduci o metoda de plata. Aceasta oferta poate fi folosita o singura data pentru fiecare pachet de abonament. Daca folosesti perioada de testare si apoi anulezi abonamentul, la urmatoarea inscriere va trebui sa platesti incepand cu prima zi.

Abonamentul va ramane activ pana la finalul perioadei de testare si va fi anulat automat in acea zi. Nu vei fi taxat.

Perioada de testare de o luna poate fi folosita o singura data. Daca ai beneficiat deja de o perioada de testare, nu vei mai fi eligibil pentru alta. Daca nu te-ai abonat niciodata, dar nu vezi optiunea de testare, te rog sa contactezi centrul local de relatii cu clientii pentru asistenta.

Dreptul de retragere in termen de 14 zile se aplica si se calculeaza din ziua in care iti activezi abonamentul. Daca esti eligibil pentru perioada de testare, nu trebuie sa iti faci griji, deoarece ai o luna la dispozitie pentru a anula fara niciun cost.

 

Dupa ce perioada de testare se incheie si prima plata este procesata, dreptul de retragere de 14 zile nu mai este valabil si nu se mai poate oferi rambursare.

 

Daca nu esti eligibil pentru testare si faci prima plata, ai 14 zile la dispozitie pentru a anula si a primi o rambursare completa. Dreptul de retragere de 14 zile se aplica o singura data.

Daca esti eligibil pentru perioada de testare, prima plata va avea loc exact la o luna dupa data activarii.

 

Pentru abonamentul lunar, vei fi taxat in aceeasi zi a fiecarei luni. De exemplu, daca data activarii este 10 ianuarie, prima plata va fi pe 10 februarie, urmatoarea pe 10 martie si asa mai departe.

 

Pentru abonamentul anual, vei fi taxat in aceeasi zi in fiecare an. De exemplu, daca data activarii este 10 ianuarie 2024, prima plata va fi pe 10 februarie 2024, iar urmatoarea pe 10 februarie 2025.

 

Pentru abonamentul la fiecare patru ani, vei fi taxat in aceeasi zi o data la patru ani. De exemplu, daca data activarii este 10 ianuarie 2024, prima plata va fi pe 10 februarie 2024, iar urmatoarea pe 10 februarie 2028.

 

Daca alegi aceasta optiune, iti putem trimite notificari inainte de fiecare plata pentru abonamentele anuale si cele la patru ani.

Avem nevoie de o adresa de facturare pentru a-ti trimite factura dupa fiecare plata sau rambursare. Atunci cand adaugi un card nou, trebuie sa specifici adresa de facturare asociata acestuia. Aceasta adresa este folosita in scopuri de securitate (validare 3DS).

Da, iti poti anula abonamentele oricand.

Politica de rambursare variaza in functie de situatie. Pentru a afla mai multe despre rambursari, te rog sa consulti sectiunea Rambursari.

Nu, reinnoirea automata este intotdeauna setarea implicita.

Din pacate, abonamentul tau este valabil doar pentru vehiculul specific pentru care te-ai abonat.

Poti activa un abonament pentru un singur vehicul o data. Odata ce un serviciu este activat din Centrul Connected Services, acesta se va aplica vehiculului selectat in acel moment in sectiunea "My Garage".

Nu, poate exista un singur utilizator principal si, prin urmare, un singur abonat al serviciilor pentru fiecare vehicul. Abonamentele nu pot fi partajate cu alte persoane.

Proprietarul anterior trebuie sa elimine vehiculul din contul sau pentru ca noul proprietar sa poata activa servicii pentru acel vehicul. Daca acest lucru nu este posibil, noul proprietar poate contacta dealerul, care poate ajuta la anularea abonamentelor utilizatorului anterior.

Te rog sa contactezi centrul local de relatii cu clientii pentru asistenta.

Pentru a te abona la un serviciu Connected in aplicatia MyToyota, urmeaza pasii de mai jos:

 

  1. Acceseaza Centrul Connected Services si selecteaza serviciul care te intereseaza
  2. Alege planul de abonament – lunar, anual sau o data la 4 ani
  3. Mergi la finalizarea comenzii si introdu adresa de facturare si informatiile de plata. Vei avea nevoie de o adresa de facturare si o metoda de plata valida in portofel
  4. Revizuieste achizitia in sectiunea Rezumat si activeaza serviciul daca esti pregatit
  5. Daca esti eligibil pentru o perioada de testare, nu vei fi taxat imediat, dar vei putea vedea data scadenta a primei plati. Daca ai folosit deja o perioada de testare, vei fi taxat in acest moment si vei primi factura pe email.

Nu, nu poti face asta fara sa anulezi mai intai un plan existent. Dupa ce inchei abonamentul curent, poti selecta un alt tip de inscriere.

Poti actualiza metoda de plata adaugand un nou card de credit in portofel si setandu-l ca fiind cardul principal. In acest fel, abonamentele tale vor fi taxate pe noul card.

Da, metoda ta de plata poate fi folosita pentru a plati mai multe abonamente pentru mai multe vehicule.

Eligibilitatea vehiculului depinde de mai multi factori, cum ar fi modelul vehiculului, dispozitivul multimedia, contul, tara si data achizitiei.

Un email de reamintire iti este trimis cu cateva zile inainte de finalul perioadei de abonament, informandu-te sa iti actualizezi informatiile de plata pentru reinnoire. Daca doresti sa renunti la abonament, trebuie sa il anulezi inainte de data de incheiere a acestuia.

Poti anula abonamentul accesand Centrul Connected Services din aplicatia MyToyota si selectand serviciul pe care doresti sa il anulezi. In cazul in care intampini probleme cu aplicatia, ne poti contacta direct oricand pentru asistenta suplimentara.

Abonamentele pot fi vizualizate accesand Centrul Connected Services din aplicatia MyToyota.

Plati si Facturi

Nu, trebuie sa autorizezi platile pentru abonament o singura data, in momentul finalizarii comenzii. Ulterior, platile vor fi colectate automat.

Facturile tale se afla in emailul tau. Daca le-ai pierdut, te rog sa contactezi centrul local de relatii cu clientii pentru a solicita o copie noua.

Daca ti-ai pierdut facturile, te rog sa contactezi centrul local de relatii cu clientii pentru a obtine copii noi. De asemenea, poti gasi toate facturile tale in emailul tau.

In cazul in care o plata esueaza, te vom notifica imediat si vom face o a doua incercare in ziua urmatoare. Daca plata esueaza din nou, vom face o ultima incercare in ziua de dupa. Daca aceste incercari nu au succes, abonamentul va fi anulat automat, iar tu vei primi o notificare privind anularea.

Aplicatia MyToyota te va notifica atunci cand cardul tau curent va expira. Trebuie sa adaugi un card nou inainte ca cel principal sa expire, deoarece, in caz contrar, plata poate esua.

Plata facturii cardului tau de credit reprezinta un acord intre tine si emitentul cardului. Atata timp cat plata este autorizata, abonamentul tau va ramane activ.

Te rog sa verifici din nou pretul si suma abonamentului tau. Daca observi vreo neconcordanta, te rog sa contactezi centrul local de relatii cu clientii Toyota.

Vom incasa intotdeauna platile la data scadenta. Daca observi ca nu ti s-a retras suma, verifica mai intai daca nu exista vreo problema cu cardul tau. De asemenea, verifica daca ai primit vreun email sau vreo notificare de la noi privind esecul platii. Daca nu exista nicio problema din partea ta si nu ai primit nicio notificare de la noi, este posibil sa fie o intarziere in sistemele noastre, caz in care vom incerca din nou in curand. Totusi, daca plata nu se efectueaza deloc, te rugam sa contactezi centrul local de relatii cu clientii pentru asistenta suplimentara.

Te rog sa contactezi serviciul local de asistenta clienti.

Da, daca primesti o rambursare, vei primi si o factura care contine detaliile acesteia.

Da, o factura va fi trimisa dupa fiecare tranzactie la adresa de email asociata contului tau MyToyota.

Depinde de optiunile tale de inscriere. Te rog sa consulti sectiunea de intrebari frecvente despre abonament pentru mai multe informatii.

Rambursari

Te rugam sa tii cont de urmatoarele informatii privind politica noastra de inscriere si rambursare:

  • Pentru inscrierea lunara, nu se ofera rambursari in caz de anulare. Totusi, abonamentul tau nu va fi reinnoit automat la finalul perioadei.
  • Pentru inscrierea anuala sau pe 4 ani, esti eligibil pentru o rambursare proportionala, calculata in luni.
  • Indiferent de tipul de inscriere, vei primi o rambursare completa daca anulezi in termen de 14 zile de la activare (si nu beneficiezi de o perioada de proba).
  • Esti eligibil pentru rambursarea in termen de 14 zile o singura data.

Vei primi o rambursare proportionala.

 

· Exemplu pentru abonament anual:

 

Activarea perioadei de proba a inceput pe 10 ianuarie, prima plata a fost programata pentru 10 februarie, iar anularea a avut loc pana la 30 mai. Prin urmare, ai folosit serviciul mai mult de 3 luni, asa ca vom considera 4 luni. In consecinta, vei fi rambursat pentru cele 8 luni ramase.

 

· Exemplu pentru abonament pe 4 ani:

 

Activarea perioadei de proba a inceput pe 10 ianuarie 2024, prima plata a fost programata pentru 10 februarie 2024, iar anularea a avut loc pana la 30 mai 2025. Prin urmare, ai folosit serviciul mai mult de 15 luni, asa ca vom considera 16 luni. In consecinta, vei fi rambursat pentru cele 32 de luni ramase.

Nu. Din cauza reglementarilor europene (legi privind prevenirea spalarii banilor), rambursarea se poate face doar pe acelasi card pe care l-ai folosit pentru plata initiala. Vom trimite intotdeauna cererea de rambursare catre cardul original. In cazurile in care cardul este blocat, expirat sau a fost schimbat, emitentul cardului ar trebui sa iti poata returna banii fie pe un card nou, fie direct in contul tau bancar. Toyota nu este implicata in acest proces. In cazuri exceptionale in care rambursarea esueaza, banca emitenta ne va notifica, iar Toyota te va contacta pentru a solicita informatii suplimentare necesare procesarii rambursarii.

Rambursarile pot dura pana la o saptamana pentru a aparea pe extrasul cardului tau de credit sau in contul bancar. Daca nu primesti rambursarea dupa acest interval, te rugam sa contactezi centrul local de relatii cu clientii.

Te rog sa verifici cu atentie Termenii si Conditiile de Utilizare. Daca poti confirma ca exista o eroare, te rog sa contactezi centrul local de relatii cu clientii.

Vei primi o factura care contine detaliile rambursarilor tale.

Da. Vei primi o rambursare completa.

 

Perioada de retragere de 14 zile incepe din ziua in care abonamentul tau este activat, nu din ziua primei plati.

 

Aceasta regula se aplica doar in cazul in care nu esti eligibil pentru perioada de proba de 1 luna si trebuie sa platesti din prima zi. Te rugam sa retii ca poti beneficia de rambursarea in termen de 14 zile o singura data.

Daca esti eligibil pentru o rambursare, vom calcula automat suma in functie de utilizarea ta si iti vom trimite o factura care va include totalul rambursat si data la care vei primi banii.

Dupa ce iti anulezi abonamentul, vom solicita imediat procesarea rambursarii. Totusi, din cauza timpului de procesare al bancii sau al emitentului cardului, pot trece cateva zile pana cand suma va aparea pe extrasul cardului tau sau in contul bancar. Daca nu ai primit rambursarea dupa aproximativ o saptamana, te rugam sa contactezi centrul local de relatii cu clientii.

Nu, politica noastra de rambursare din Termenii si Conditiile de Utilizare prevede ca vei primi intreaga suma rambursabila (inclusiv taxele si comisioanele).

Securitate si Confidentialitate

Cand adaugi o noua metoda de plata in aplicatia MyToyota, informatiile sunt transmise direct catre partenerul nostru care respecta standardul PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). El va fi responsabil pentru stocarea in siguranta a datelor tale. Dupa ce sunt stocate, vei putea vedea doar anumite detalii ale metodei tale de plata, cum ar fi ultimele patru cifre. Sistemele Toyota si angajatii/agentiile sale nu au acces la informatiile complete ale metodei tale de plata si nu le pot citi.

Da, toate datele tale personale sunt stocate si gestionate in conformitate cu legislatia aplicabila privind confidentialitatea.

Bazele noastre de date sunt criptate si sigure, iar toate sistemele noastre au mecanisme de control al accesului pentru a asigura protectia datelor tale. In plus, transmiterea datelor intre sistemele noastre este criptata pentru a oferi un nivel suplimentar de securitate.

 

Procesam datele legate de plati in conformitate cu standardul PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), care este un set de reguli concepute pentru a proteja informatiile detinatorilor de carduri.

 

In ceea ce priveste datele personale, respectam principiile de securitate prevazute de Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR) al UE, pentru a-ti proteja informatiile personale si a-ti pastra confidentialitatea.

Desigur. Toyota respecta regulile stricte de conformitate PCI atunci cand gestioneaza informatii financiare.

Informatiile tale de plata sunt stocate in siguranta de partenerul nostru conform cu standardul PCI, Pay-D GmbH. Ei folosesc sub-procesatori de date pentru a procesa tranzactiile. Niciun alt partener sau entitate nu are acces la datele tale financiare. Pentru mai multe informatii, te rugam sa consulti Nota noastra de Confidentialitate.

Notificari

Pentru optiunile anuale si cele pe 4 ani, vei primi o notificare prin email inainte de reinnoirea automata.

Unele notificari pot fi personalizate, in timp ce altele sunt obligatorii (cum ar fi cele pentru esecuri de plata). Notificarile push pot fi dezactivate oricand din setarile telefonului tau.

Da, vei primi notificari in aplicatie si prin email in caz de plati esuate.

Nu. In prezent, nu exista o modalitate de a dezactiva notificarile. Totusi, aceasta functionalitate ar putea fi adaugata in viitor.

Toate tipurile, in functie de natura si importanta notificarii.

Compatibilitate si dispozitive

Cerinta pentru dispozitiv este aceeasi ca pentru aplicatie.

In prezent, nu poti transfera un abonament de la un vehicul la altul. Trebuie mai intai sa elimini orice abonament activ de pe un vehicul, ceea ce va anula si abonamentele asociate. Dupa eliminare, poti adauga un nou vehicul si activa un nou abonament pentru acesta.

Pur si simplu autentifica-te in contul tau Toyota pe noul telefon. Vei putea apoi sa vezi si sa gestionezi abonamentele existente in mod normal.

Daca decizi sa anulezi abonamentul platit, va fi stabilita o data pentru dezactivarea serviciului, in functie de pachetul de abonament. In functie de pachetul ales si de momentul anularii, este posibil sa ai dreptul la o rambursare. Pentru mai multe informatii, te rugam sa consulti Termenii de Utilizare.

Toate abonamentele, inclusiv cele platite, vor fi anulate atunci cand vehiculul este eliminat din aplicatie.

Depanare

Da. Te rugam sa verifici informatiile pe care le-ai primit de la dealerul tau. Canalele locale ale centrului de relatii cu clientii ar trebui sa fie mentionate acolo.

Exista multe motive posibile pentru aceasta situatie. Iti recomandam sa verifici mai intai daca cardul tau este valabil si are suficient sold. Daca eroarea persista, contacteaza centrul local de relatii cu clientii.

Pot exista diverse motive pentru care intampini probleme cu serviciul. Este posibil sa fie din cauza unei intarzieri in activarea abonamentului sau serviciul pe care incerci sa il accesezi sa fie temporar indisponibil sau in mentenanta. Daca te confrunti cu orice problema, iti recomandam sa iei legatura cu centrul local de relatii cu clientii.

Diferite situatii pot face ca serviciile tale de la distanta sa nu functioneze. Hai sa enumeram cele mai frecvente:

 

  • Vehiculul tau s-ar putea sa nu suporte unele sau toate serviciile de la distanta. Te rugam sa contactezi dealerul pentru a afla mai multe.
  • Este posibil sa nu fi activat un abonament pentru serviciile de la distanta.
  • Daca nu ai folosit masina mai mult de 9 zile, aceasta ar putea fi intrat in modul de repaus pentru a proteja bateria. Te rugam sa mergi la masina si sa pornesti motorul.
  • Verifica daca toate conditiile sunt indeplinite: toate usile inchise, capota inchisa, cheia inteligenta nu este in interiorul vehiculului.
  • Ai un vehicul plug-in hybrid sau electric si functia de climatizare de la distanta nu porneste? Bateria EV ar putea fi sub 30% sau 20% (in functie de model). In acest caz, incarca bateria.
  • Ai un vehicul plug-in hybrid si functia de climatizare de la distanta nu porneste? Daca temperatura exterioara este sub -10°C, climatizarea de la distanta nu va functiona.

Deoarece continui cu un serviciu existent, vei avea aceeasi perioada ramasa ca in aplicatia veche. De exemplu, daca in aplicatia veche serviciul tau era activ pentru un an si mai aveai inca cinci ani disponibili, aceiasi cinci ani vor fi disponibili si in noua aplicatie.

Serviciile de Conectivitate si Servicii de conectivitate pentru navigatie sunt disponibile pentru o perioada de sase ani de la activarea initiala.

Pentru a activa serviciile, asigura-te ca: 

1) conduci autovehiculul in cateva calatorii, fiecare de cate 20 de minute

2) ai dezactivat modul de confidentialitate pe ecranul multimedia al autovehiculului

3) autovehiculul tau se afla intr-o zona cu acoperire mobila buna. 

Retine ca activarea poate dura uneori pana la 24 de ore.

Legea UE privind datele (Regulamentul (UE) 2023/2854) este un regulament care asigura accesul echitabil la datele generate de produsele conectate si serviciile conexe, precum si utilizarea acestora. In contextul auto, aceasta include:

  • Autovehicule conectate (autoturisme, furgonete, camioane cu capabilitati telematice)
  • Incarcatoare inteligente la domiciliu (statii de incarcare pentru autovehicule electrice)
  • Servicii conexe, precum aplicatiile mobile pentru controlul de la distanta al autovehiculului sau pentru gestionarea incarcarii

- Datele autovehiculului:

  • Date generate prin utilizarea si performanta autovehiculului, enumerate in categoriile de mai jos.

- Date privind localizarea:

  • Informatiile privind geolocatia [de exemplu, geolocatia autovehiculului (longitudinea si latitudinea), destinatia planificata, calatoriile, directia de deplasare] la momente specifice;
  • Informatii despre calatorii (de exemplu, destinatii recente, destinatii favorite).

- Date telematice:

  • Comportamentul la condus (de exemplu, jurnale de conducere, viteza de conducere, acceleratie si viteza de franare);
  • Date tehnice ale autovehiculului (de exemplu, kilometraj, consum de combustibil, avertismente) si date de diagnosticare (de exemplu, erori de sistem si lumini de avertizare);

- Date incarcator la domiciliu:

  • Date generate prin utilizarea incarcatoarelor la domiciliu, enumerate in categoriile de mai jos.
  • Date despre sesiunea de incarcare:
    • Informatii despre fiecare sesiune de incarcare, inclusiv orele de inceput si de sfarsit, durata si energia consumata.
  • Date privind consumul de energie:
    • Inregistrari detaliate ale cantitatii de energie electrica utilizata in timpul incarcarii, deseori defalcate pe intervale de timp.
  • Eficienta incarcarii:
    • Date despre eficienta procesului de incarcare, inclusiv eventualele pierderi care apar in timpul incarcarii.
  • Starea dispozitivului:
    • Actualizari in timp real privind starea incarcatorului la domiciliu, cum ar fi starea de functionare, coduri de eroare si alerte de revizie.

- Date privind servicii conexe:

  • Date care reflecta interactiunile tale cu serviciile noastre, inclusiv istoricul de navigatie, controlul autovehiculului si/sau al incarcatorului la domiciliu.

- Metadate:

  • Date necesare pentru interpretarea categoriilor de mai sus, cum ar fi descrieri, marcaje temporale, locatie si unitati de masura.

Legea UE privind datele acorda utilizatorilor de produse conectate drepturi semnificative. Aceste drepturi sunt concepute pentru a-ti oferi mai mult control, transparenta si flexibilitate in ceea ce priveste modul in care datele tale sunt accesate si utilizate.

Mai exact:

1. Dreptul de a vizualiza si de a primi date

Ai dreptul de a accesa si primi datele generate de produsul tau conectat si de serviciile digitale asociate. Acestea includ:

  • Date in timp real si istorice, precum localizare, consum de combustibil, presiunea anvelopelor, diagnoza motor si comportament la volan.
  • Atat date personale, cat si nepersonale, in functie de contextul utilizarii (de exemplu, sofer individual vs. operator de parc auto).Datele trebuie furnizate intr-un format structurat, utilizat pe scara larga si lizibil automat, gratuit.
  • Acest drept garanteaza ca poti intelege ce date sunt colectate si cum sunt utilizate si le poti prelua pentru propriile scopuri - cum ar fi analiza, revanzare sau schimbarea furnizorului de servicii.

2. Dreptul de a partaja date cu terti

Ai si dreptul de a solicita producatorului autovehiculului (sau altor detinatori de date) sa partajeze datele tale cu un tert la alegere. Aceasta ar putea fi:

  • Ateliere independente de reparatii sau furnizori de servicii pentru diagnoza si revizie.
  • Companii de asigurari pentru polite bazate pe utilizare.
  • Platforme de gestionare parc auto pentru optimizarea logisticii.
  • Furnizori de servicii digitale care ofera aplicatii sau instrumente ce imbunatatesc experienta de condus.

Producatorii sunt obligati prin lege sa puna aceste date la dispozitia tertului desemnat, in conditii echitabile, rezonabile si nediscriminatorii. Acest lucru promoveaza concurenta si inovatia si previne blocarea la un singur furnizor de servicii.

3. Transparenta si acces prin proiectare

Producatorii trebuie sa se asigure ca:

  • Esti informat clar despre ce date sunt colectate, cum sunt utilizate si care sunt drepturile tale.
  • Autovehiculele, statiile de incarcare la domiciliu si serviciile sunt concepute cu principiul „acces prin proiectare”, ceea ce inseamna ca datele trebuie sa fie usor si sigur accesibile pentru tine si pentru tertii alesi.

Exemple:

Exemplul 1: Revizie independenta: Vrei sa folosesti un atelier local in locul centrului de service Toyota. Poti solicita ca datele de diagnoza si revizie ale autovehiculului sa fie partajate direct cu atelierul, permitandu-le sa efectueze reparatii fara a avea nevoie de instrumente sau date proprietare.

Exemplul 2: Asigurare: Optezi pentru o polita de asigurare bazata pe utilizare. Poti autoriza asiguratorul sa primeasca direct din autovehicul date despre comportamentul la volan (de exemplu, viteza, tipare de franare) pentru a calcula o prima personalizata.

Exemplul 3: Gestionare parc auto: Ca operator de parc auto, poti accesa date in timp real de la toate autovehiculele din flota ta si le poti partaja cu o platforma logistica terta pentru a optimiza rutele, a monitoriza eficienta consumului de combustibil si a programa revizia. 

Exemplul 4: Optimizarea consumului de energie. O companie terta de management energetic poate combina datele provenite de la un incarcator de uz casnic conectat cu cele de la alte dispozitive consumatoare de energie conectate si poate furniza rapoarte si sugestii pentru a optimiza momentele de incarcare, a reduce costurile cu electricitatea si a imbunatati eficienta energetica, pe baza conditiilor retelei in timp real si a preferintelor utilizatorului.

1. Portalul pentru clienti Toyota (Data Sharing Platform)

Prin intermediul Portalului pentru clienti Toyota poti:

  • vizualiza si descarca date despre autovehicul si incarcatorul la domiciliu, cum ar fi istoricul calatoriilor, consumul de combustibil, inregistrarile de revizie, sesiunile de incarcare si alertele de sistem;
  • oferi acces unor terti, precum asiguratori, service-uri sau administratori de parcuri auto;
  • monitoriza performanta autovehiculului si primi notificari proactive de service.
  • Retine ca pentru a folosi Platforma de Partajare a Datelor este necesar sa ai un cont in Portalul pentru clienti.

Aceasta platforma este conceputa pentru a asigura transparenta, usurinta in utilizare si respectarea cerintelor de „acces prin proiectare” prevazute de Legea UE privind datele.

2. Interfata autovehiculului si portul de diagnoza la bord (On-Board Diagnostics/OBD)

Autovehiculul tau este echipat cu un port OBD, care permite:

  • acces direct la date de diagnosticare in timp real (de ex., performanta motorului, coduri de eroare);
  • utilizarea de instrumente si aplicatii OBD terte pentru a prelua si analiza datele independent;
  • asistenta furnizorilor de servicii independenti pentru a efectua diagnosticari si reparatii fara a depinde de sisteme proprietare.

Astfel, tu - sau un furnizor de servicii ales de tine - poti accesa date esentiale ale autovehiculului fara restrictii.

3. Aplicatia MyToyota (Aplicatia mobila companion)

Aplicatia MyToyota iti ofera o modalitate accesibila pe mobil pentru a:

  • accesa datele autovehiculului si ale incarcatorului la domiciliu oricand si oriunde;
  • primi alerte in timp real, urmari comportamentul la volan si monitoriza starea autovehiculului.

Aplicatia completeaza Portalul pentru clienti si interfata OBD, oferindu-ti control deplin asupra datelor tale intr-un format convenabil si prietenos cu utilizatorul.

Prin intermediul Platformei de Partajare a Datelor din Portalul pentru clienti Toyota, poti oferi acces unor terti, precum asiguratori, service-uri sau administratori de parcuri auto.

 

Aceasta platforma este conceputa pentru a asigura transparenta, usurinta in utilizare si respectarea cerintelor de „acces prin proiectare” prevazute de Legea UE privind datele.

Nu exista nicio taxa pentru accesul personal. Poate fi perceput un tarif rezonabil tertilor care primesc acces la datele tale.

Pentru a sprijini transparenta si respectarea Legii UE privind datele, Toyota pune la dispozitie un catalog complet de date care descrie tipurile de date generate de autovehiculele conectate si disponibile pentru acces sau partajare.

Poti gasi lista completa a datelor disponibile - inclusiv date tehnice, de utilizare si de diagnoza - prin intermediul Platformei de partajare a datelor Toyota, accesibila la: https://eda.toyota-europe.com/

Catalogul contine:

  • Descrieri ale fiecarui tip de date, inclusiv format, frecventa si sursa (de ex.: GPS, senzori, ECU-uri). 

Categorii de date, precum:

  • stare si diagnoza autovehicul
  • comportament la volan si utilizare
  • date de localizare si calatorie
  • date de mediu si de la senzori
  • date incarcator la domiciliu

Acest catalog ii ajuta pe utilizatori si pe furnizorii de servicii terti sa inteleaga ce date sunt disponibile - asigurand o utilizare corecta, informata si sigura a datelor.

Poti accesa datele autovehiculului sau ale incarcatorului la domiciliu (in numele utilizatorului produsului):

Exemple orientative:

  • efectuarea de diagnoza la distanta inainte de o programare la service
  • oferirea de revizie predictiva (de ex.: avertizarea privind uzura componentelor autovehiculului)
  • furnizarea de asistenta pentru incarcare (de ex.: programarea incarcatorului de acasa sa initieze incarcarea atunci cand tarifele sunt scazute)    

Responsabilitatile tale sunt definite in Termenii de utilizare relevanti, furnizati in momentul inregistrarii unui cont si al transmiterii unei solicitari de integrare.

Da, cu conditia ca utilizatorul produsului sa fi facut o solicitare.

Exemple:

  • Un asigurator acceseaza date despre comportamentul la volan pentru a oferi o polita „platesti cum conduci” (pay-how-you-drive)
  • Un administrator de parc auto preia jurnalele de incarcare de la incarcatoarele la domiciliu pentru a optimiza consumul de energie
  • O aplicatie de mobilitate utilizeaza date despre locatia autovehiculului si starea blocarii pentru a permite car sharing

Prin:

  • API-uri (de ex. API-uri RESTful pentru telemetrie autovehicul in timp real)
  • Platforma de partajare a datelor. Platforma poate fi accesata la https://eda.toyota-europe.com/
  • Formate standard (de ex. JSON, CSV)

Toyota Motor Europe (TME) asigura protectia datelor prin masuri tehnice si organizationale solide, in conformitate cu cerintele legale si de reglementare.

  • Guvernanta in materie de securitate: politici la nivel de companie si echipe dedicate care gestioneaza securitatea informatiilor si confidentialitatea.
  • Managementul vulnerabilitatilor si a instructiunilor de corectie: actualizari regulate si evaluari externe pentru identificarea si remedierea punctelor slabe.
  • Securitatea sistemelor si a retelei: utilizarea criptarii, antivirusului, controalelor de acces si monitorizarii pentru protejarea infrastructurii IT.
  • Securitatea cloud si a autovehiculelor: controale specializate pentru mediile cloud si sistemele autovehiculelor, aliniate la standarde internationale (de ex. ISO 21434, UNR155).
  • Raspuns la incidente: procese structurate pentru detectarea, raportarea si gestionarea incidentelor de securitate si confidentialitate.
  • Conformitatea confidentialitatii datelor: conformitate cu RGPD, inclusiv drepturile persoanelor vizate si verificarea conformitatii furnizorilor.
  • Instruire si constientizare: formare continua pentru angajati privind responsabilitatile legate de protectia datelor.
  • Confidentialitate si control al accesului: reguli stricte pentru gestionarea informatiilor sensibile si limitarea accesului pe baza rolurilor.
  • Managementul riscurilor: evaluari regulate si planuri de atenuare pentru riscurile privind protectia datelor.

Daca cerintele din Termeni si Conditii nu sunt respectate, Toyota poate refuza accesul la date. In acest caz, poti depune o reclamatie prin dealerul tau sau prin aplicatia MyToyota ori site-ul web, iar un reprezentant autorizat iti va raspunde solicitarii.