Cu ajutorul aplicației MyToyota de pe smartphone, poți să comunici cu mașina ta, indiferent unde te afli. Planifică-ți călătoriile de acasă, găsește-ți mașina, optimizează-ți condusul, primește analiza cu privire la șofer și notificări cu privire la serviciile de întreținere.
Fii cel mai bun sofer de Hybrid si economiseste combustibil..
Prin aplicatia MyToyota, functia Hybrid coaching iti ofera sfaturi contextualizate pentru a-ti imbunatati stilul de condus, bazate pe cele mai recente calatorii. Astfel, poti profita la maxim de modul electric "EV" pentru a diminua consumul de combustibil si a minimiza impactul asupra mediului.
Afla mai multe despre cum functioneaza MyToyota.
Aceleași date de autentificare îți oferă acces la aplicația MyToyota și la Portalul pentru clienți MyToyota
Aplicația MyToyota îți permite să utilizezi următoarele Servicii conectate MyToyota:
• Gaseste masina mea
• Trimite la masina
• De la masina la acasa
• Hybrid Coaching
• Date Condus
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service
Portalul pentru clienți MyToyota îți oferă informații detaliate cu privire la autovehiculul tău și îți permite să achiziționezi și să gestionezi servicii. În portal sunt disponibile următoarele servicii:
• Istoricul de cumparare a masinii, detalii despre comanda sau detalii despre propietatea asupra masinii.
• Trimite la masina
• Rezervare Service
• Mementro-uri Service
• Istoric Service
• Informatii despre model
• Manualul utilizatorului
• Update harti
• Setari profil
Din ecranul de pornire, fă clic pe pictograma volan din colțul din dreapta sus. Mergi la „Setări” și alege fila „Mașină”.
Fă clic pe „Activare servicii conectate”.
• Dacă primești un mesaj care spune „se conectează”, vei putea să folosești serviciile conectate după ce efectuezi 2 călătorii cu mașina, la o viteză mai mare de 10 km/h.
• Dacă primești un mesaj care spune „te rugăm să contactezi dealerul Toyota ca să te poată ajuta să finalizezi procesul”, va trebui să faci o vizită la dealer pentru a verifica proprietatea mașinii.
Pentru informații suplimentare, consultă ghidul nostru de instrucțiuni.
Le poți accesa în orice moment. Datele cu privire la mașină sunt trimise către aplicație când motorul este oprit. Vei putea vizualiza detaliile referitoare la ultima călătorie după ce motorul este oprit. Este necesară acoperirea datelor mobile pentru a trimite date, așadar aceasta nu poate funcționa fără conectare.
Mergi la panoul „Servicii” și alege „Analiză de călătorie”. Selectează fila „Toate călătoriile” pentru a vizualiza călătoriile anterioare și apoi fă clic pe o călătorie pentru a accesa analiza de călătorie aferentă. De asemenea, poți găsi detaliile cu privire la ultima călătorie în panoul de bord „Pagină de pornire”.
Opțiunea Share to Car necesită un sistem de navigație pentru a funcționa.
Toate modelele Toyota aflate acum în vânzare includ serviciile de navigație online. Cu toate acestea, AYGO și Supra au propriul set de servicii conectate.
Integrarea smartphone este disponibilă pe anumite categorii din generația actuală Aygo, anumite categorii din generația actuală Yaris, noile modele Supra (funcționează doar cu Apple CarPlay) și C-HR începând cu producția din octombrie 2019 (localizare NMSC pentru compatibilitatea categoriei). Verifică la retailer dacă integrarea smartphone este disponibilă."
Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei de 3 ani.
În e-Store, îți poți reînnoi pachetul Map Care pentru 1 sau 3 ani. La reînnoirea pachetului Service, poți alege între 1, 2 sau 3 ani. Verifică e-Store pentru tarife."
Nu toate modelele Toyota sunt compatibile cu wi-fi tethering, dar toate modelele noi sunt compatibile cu Bluetooth tethering.
Mergi la meniul sistemului multimedia și apasă „Setare”, apoi „wi-fi” și apoi „Pornire wi-fi”. Selectează rețeaua, introdu parola și selectează „OK”. Când procedura este finalizată cu succes, vei primi un mesaj care te va anunța că sistemul de navigație a fost conectat cu succes la hotspot.
Mai jos poți găsi un ghid detaliat.
Mergi la meniul sistemului multimedia și selectează „Setare”. Apoi selectează „Conexiune Bluetooth” și urmează pașii pentru a seta conexiunea la rețea. După aceea, pe smartphone, va trebui să activezi Bluetooth tethering. Mai jos poți găsi un ghid detaliat.
Apple CarPlay poate fi activat prin introducerea dispozitivului iOS în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Car Play”.
Android Auto poate fi activat prin descărcarea aplicației Android Auto. După aceea, introdu dispozitivul Android în portul USB al mașinii. În unitatea infotainment, fă clic pe butonul „Meniu”, apoi clic pe „Android Auto".
Da, cu condiția să dispui de conexiune online prin smartphone. Vei avea nevoie și de un cablu pentru a conecta smartphone-ul la mașină. Dacă ai un telefon cu android, va trebui să instalezi aplicați Android Auto. Aplicația va fi apoi disponibilă prin meniul „Android Auto/ Apple Car Play” din ecranul infotainment.
Noua Toyota C-HR, generația actuală de Yaris (anumite categorii), generația actuală de AYGO (anumite categorii) și Supra (oferă doar Apple car play) oferă integrare smartphone.
Vei primi o notificare pe ecranul sistemului multimedia integrat al mașinii cu 30 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani. Cu 15 de zile înainte de încheierea perioadei gratuite de 3 ani vei primi același mesaj zilnic. După încheierea perioadei de 3 ani, va apărea un mesaj de fiecare dată când încerci să utilizezi aplicația.
Aceste autovehicule sunt echipate cu dispozitive speciale (cum ar fi TAS600, MM21) care permit conectarea unuia sau mai multor servicii inteligente (cum ar fi navigație cu tehnologie cloud, asistent vocal etc.) la vehicul și la utilizator.
Vă puteți bucura de aceste servicii pentru autovehiculele cu conectare inteligentă prin intermediul aplicației MyToyota, prin intermediul contului personal, accesându-l de pe website. Cu MyToyota scanați cu ușurință codul QR generat pe unitatea centrală sau îl puteți introduce manual în aplicație.
Serviciile inteligente ale aplicației MyToyota vor funcționa timp de 4 ani. Toyota va acoperi costul serviciilor de date utilizate pentru furnizarea de servicii inteligente timp de 4 ani. Aplicația MyToyota va funcționa chiar și fără servicii inteligente sau servicii de conectivitate.
Serviciile inteligente MyToyota cuprind aplicațiile MyToyota și MyToyota Multimedia. Fiecare suită găzduiește propriul set de caracteristici, ceea ce sporește siguranța conducătorului auto și sosirea în timp util la destinație.
Aplicația MyToyota vă permite să comunicați cu mașina dvs., indiferent unde v-ați afla. În funcție de autovehiculul cu conectare inteligentă pe care îl aveți, vă puteți bucura de una sau de mai multe dintre aceste caracteristici: căutare parcare stradală sau în spații special amenajate, identificare stație de alimentare, navigare în timp ce sunteți informat(ă) în timp real privind evenimentele care au loc pe drum sau comenzi vocale către autovehiculul dvs.
Aceste autovehicule sunt echipate cu dispozitive speciale (cum ar fi TAS600, MM21) care permit conectarea unuia sau mai multor servicii inteligente (cum ar fi navigație cu tehnologie cloud, asistent vocal etc.) la vehicul și la utilizator.