În 2017, obiectivul clar al echipei TOYOTA GAZOO Racing este de a câștiga prima victorie la Le Mans. Aceasta necesită optimizarea forțelor centrelor tehnologice Higashi-Fuj și Koln în toate aspectele legate de TS050 HYBRID.
Mașina din anul 2017 are un motor bi-turbo de 2.4 litri, cu sistem hibrid 8MJ. Noul motor, dezvoltat de Higashi-Fujin, optimizează eficiența energetică.
Sistemul hibrid al mașinii a fost, de asemenea, modernizat. Părțile electrice ale unității de putere ale motorului (MGU) sunt mai mici și mai ușoare în timp ce bateria de mare putere cu tehnologie litiu-ion a fost dezvoltată în continuare.
Aceste tehnologii hibride avansează de asemenea în mod direct în beneficiul mașinilor standard Toyota. Datorită informațiilor de la linia electrică, este posibil să se construiască mașini din ce în ce mai bune în viitor.

Specificatii tehnice
Tip | LMP1-H (Le Mans Prototype - Hybrid) |
Sasiu | Composit fibra de carbon |
Cutie de viteze | Secventiala in 6 trepte |
Tip suspensie | Duplicat cu multi-coloana |
Caseta de directie | Cu control hidraulic |
Frane | Frane ventilate din carbon |
Lungime | 4650 mm |
Latime | 1900 mm |
Inaltime | 1050mm |
Sistem hibrid | TOYOTA HYBRID SYSTEM - Racing (THS-R) |
Motor | V6 DI (injectie directa) bi-turbo |
Capacitate motor | 2.4 litri |
Putere motor | 368 kw / 500 PS |
Putere sistem hibrid | 368 kw / 500 PS (total) |
Putere totala | 735 kw / 1000 PS |