De-a lungul timpului, am tinut pasul cu preferintele in continua schimbare si solicitarile clientilor nostri, crescand resursele alocate cercetarii si design-ului din Europa pentru a fi siguri ca producem masinile pe care europenii isi doresc sa le conduca. De asemenea, ne-am straduit constant sa facem lucrurile mai bine: oferind masini din ce in ce mai bune, fiabilitate mai buna si servicii mai bune.
Am investit peste 9 miliarde EURO in Europa pentru a construi fabrici ce produc masini, motoare si transmisii, pentru a infiinta centre tehnice si un studio de design prosper dar si pentru a-i ajuta pe furnizorii nostri sa dezvolte pentru productie mii de piese ce sunt parte din vehiculele noastre. Toate acestea au creat mii de locuri de munca, nu doar pentru afacerea noastra dar si pentru reteaua de peste 400 de furnizori europeni. Avand toate aceste facilitati in Europa, am putut oferi clientilor nostri intervale mai scurte pana la livrare si reduce impactul asupra mediului inconjurator datorat activitatilor de transport.
Recunoscand faptul ca in Europa clientii sunt printre cei mai exigenti din lume, am putut sa folosim asteptarile lor ca etalon pentru a proiecta masini ce ating cele mai inalte standarde de performanta, design si atractivitate estetica, precum crossover-ul avangardist Toyota C-HR.
Am initiat cercetarea pentru productia unor masini "mai curate" si mai eficiente cu mult inainte ca aceasta sa devina o problema principala pentru industria auto, investind in tehnologia Electric Hybrid si Fuel Cell bazata pe hidrogen.
Am pus pe strazile Europei peste un milion de hibride la doar 16 ani de la lansarea Prius, pionierul nostru hibrid de aici. Si nu doar vindem hibride in Europa, ele sunt, de asemenea, produse aici - Corolla in Marea Britanie, Yaris in Franta si Toyota C-HR in Turcia.
Intr-o serie de tari din Europa am adus beneficiul tehnologiei noastre inovatoare bazate pe hidrogen, asa cum este ea disponibila pe Mirai, primul sedan cu pile de combustie pe hidrogen, produs in masa. Lansarea Mirai pe piata a fost un punct critic in rezolvarea problemei de tip "oul si gaina" cu privire la ce ar trebui sa existe mai intai - vehiculul sau infrastructura.
Am sustinut eforturile armonizate ale producatorilor de autovehicule, furnizorilor de energie, guvernelor si autoritatilor publice pentru a contribui la dezvoltarea infrastructurii nationale si europene de energie pe baza de hidrogen ce va alimenta Mirai si celelalte vehicule cu pile de combustie pe hidrogen.
Crearea de masini "mai curate" in Europa si pentru Europa este doar unul dintre aspectele activitatii noastre legate de protectia si intretinerea mediului inconjurator. Fabricile si birourile pe care le-am construit sunt inovatii globale in materie de metode noi si eficiente de a reduce deseurile, conserva resursele naturale, minimiza emisiile si conlucra armonios cu natura din jurul nostru.