Treci la continutul principal (Press Enter)
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

"IN FOCUS I: Toyota C-HR”

17 septembrie 2025 – 31 octombrie 2025

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

1.1. Organizatorul campaniei „IN FOCUS I: Toyota C-HR („Campania"), este societatea Toyota Romania S.R.L. cu sediul in Bulevardul Pipera nr. 1-6A, Voluntari, judetul Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/2402/2008, CUI 12723443 („Organizatorul”).

1.2. Campania se va desfasura prin intermediul societatilor societatilor OPTIMUS PERFORMANCE MARKETING S.R.L cu sediul in str. Emanoil Porumbaru, nr. 13, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/4310/2014, CUI 33031470; THE SOCIETY PR & EVENTS SRL , cu sediul in str. Anton Pavlovici Cehov nr. 6, etaj 2, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/5457 /2018, CUI 39224402;

GONEWS & STUFF SRL, cu sediul in Bicazu-Ardelean, Neamt, inregistrata la Registrul Comertului sub J27/582/2011, CUI 28965060 si WHITE IMAGE LOYALTY SRL, cu sediul in str. Ion Brezoianu, nr. 4, etaj 2, ap. 3 Sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub J40/926/2013,, CUI 31146120 („Agentiile”).

1.3. Prin inscrierea si participarea la aceasta Campanie se prezuma cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului regulament al Campaniei („Regulamentul”).

1.4. Regulamentul poate fi vizualizat pe website-ul https://www.toyota.ro/infocus („Pagina Campaniei”) si este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant care transmite o cerere scrisa la adresa Organizatorului mentionata mai sus.

1.5. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.

SECTIUNEA 2. OBIECTUL CAMPANIEI

 

2.1. Campania consta intr-un concurs de fotografie, care ca obiect inscrierea in Campanie de catre Participanti, astfel cum sunt definiti in cadrul sectiunii 5 din Regulament, a unui numar maxim de 3 fotografii realizate personal de catre acestia, care sa surprinda un autoturism marca Toyota C-HR (model 2025) in orice locatie in care este inspirata creativitatea Participantului („Fotografiile”), urmata de selectarea si premierea unor Fotografii, in conditiile prezentului Regulament;

2.2. Pentru facilitarea posibilitatii de inscriere in Campanie, Organizatorul va amplasa in spatii accesibile publicului o serie de autoturisme marca Toyota C-HR (model 2025), pe care Participantii le pot fotografia. Lista completa a locatiilor in care sunt amplasate autoturismele va fi facuta publica pe Pagina Campaniei.

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

3.1. Campania este organizata pe Pagina Campaniei, precum si pe orice canale de comunicare stabilite de catre Organizator, in conditiile prezentului Regulament.

3.2. Organizatorul, in baza unui parteneriat cu Bucharest Photofest, isi rezerva dreptul de a expune o parte dintre Fotografii, in baza unei selectii prealabile, in cadrul expozitiilor fizice din cadrul celei de a 10-a editii a acestui festival international, ce va avea loc in municipiul Bucuresti in perioada 10 octombrie-19 octombrie 2025.

SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

 

4.1. Campania se va desfasura in intervalul 17 septembrie 2025, ora 00:00 – 31 octombrie 2025, ora 23:59 („Perioada Campaniei”), urmand ca desemnarea Castigatorilor sa aiba loc la doua date diferite, in functie de categoria premiilor oferite:

  • a. pentru premiul cel mare, detaliat in sectiunea 10 din Regulament, inscrierea     in Campanie se va realiza in perioada 17 septembrie 2025, ora 00:00 – 31 octombrie 2025, ora 23:59, castigatorii fiind desemnati pe data de 3 noiembrie 2025.
  • b. pentru premiile secundare, detaliate la sectiunea 10 din Regulament, inscrierea in Campanie se va realiza in perioada 17 septembrie 2025, ora 00:00 – 7 octombrie 2025, ora 23:59, castigatorii fiind desemnati pe data de 8 octombrie 2025.

4.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei, inclusiv perioadele de inscriere de la art. 4.1. lit. a. si b. de mai sus. Orice modificare va fi comunicata si va intra in vigoare de la data publicarii pe Pagina Campaniei.

4.3. Dupa incheierea Perioadei Campaniei, respectiv a perioadelor de inscriere de la art. 4.1. lit. a. si b. de mai sus, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Campaniei.

4.4. Orice inscriere in afara Perioadei Campaniei, respectiv a perioadelor de inscriere de la art. 4.1. lit. a. si b. de mai sus, nu va fi luata in considerare, cu exceptia cazului in care se va decide modificarea lor, conform prevederilor art. 4.2. de mai sus.

SECTIUNEA 5. CONDITII DE ELIGIBILITATE LA CAMPANIE

 

5.1. Poate participa la Campanie orice persoana fizica cu varsta de minimum 18 ani impliniti la data inscrierii in Campanie, cu domiciliul sau resedinta in Romania. („Participant”).

5.2. Nu sunt eligibile a participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane, si nici membrii familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie):

  • a. angajatii Organizatorului;
  • b. angajatii Agentiilor;
  • c. angajatii persoanelor juridice partenere ale Organizatorului, ce au calitatea de dealer sau service autorizat pentru produsele Toyota;
  • d. angajatii oricaror entitati implicate in elaborarea Campaniei.  

5.3. Verificarea indeplinirii conditiilor prezentului Regulament se va face de catre Organizator in momentul validarii Participantului castigator. Participantul castigator isi asuma raspunderea pentru toate informatiile pe care le furnizeaza Organizatorului si garanteaza cu privire la autenticitatea acestora. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula inscrierea oricarui Participant care nu respecta Regulamentul sau care este suspectat de frauda comisa in vederea participarii la Campanie.

SECTIUNEA 6. INSCRIEREA IN CAMPANIE

 

6.1. Pentru a participa in cadrul Campaniei, Participantul trebuie ca, pe parcursul Perioadei Campaniei, sa realizeze, in mod cumulativ, urmatoarele:

  • a. Sa acceseze Pagina Campaniei, https://www.toyota.ro/infocus;
  • b. Sa completeze formularul electronic de inscriere, afisat in Pagina Campaniei („Formularul de inscriere”), cu respectarea urmatoarelor conditii:
    • b.i. Sa introduca datele cu caracter personal necesare participarii la Campanie, respectiv date de identificare si date de contact constand in nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail si orasul de resedinta;
    • b.ii. Sa incarce maximum 3 Fotografii. Pentru claritate, cele 3 Fotografii pot fi incarcate pe rand, consecutiv sau la momente diferite in timp, prin cel mult trei completari separate ale Formularului de inscriere;
    • b.iii. Sa se asigure ca Fotografiile incarcate nu contin niciun tip de date cu caracter personal precum, dar fara a se limita la: fete ale persoanelor, numere de inmatriculare, adrese de domiciliu sau numere de telefon. Organizatorul isi rezerva dreptul, fara a isi asuma nicio obligatie, de a valida inscrierea Fotografiilor prin utilizarea unor mijloace tehnice de eliminare a datelor ce pot duce la identificare;
    • b.iv. Sa se asigure ca Fotografiile incarcate nu contin marci, denumiri comerciale sau elemente de identitate vizuala, altele decat cele asociate marcii Toyota C-HR (modelul 2025);
    • b.v. Sa isi exprime acordul pentru participarea la Campanie, prin apasarea butonului aferent din cadrul Formularului de inscriere. Prin apasarea acestui buton, Participantul isi exprima in mod implicit acordul pentru a primi comunicari din partea Organizatorului cu privire la desfasurarea Campaniei;

Optional, Participantul poate sa isi exprime in cadrul Formularului de inscriere acordul in ceea ce priveste includerea adresei sale de e-mail in baza de date a Organizatorului, in scopul transmiterii de comunicari comerciale privind marca Toyota („Newsletter-ul Toyota”). Pentru claritate, inscrierea la Newsletter-ul Toyota este optionala, iar Participantul care nu si-a exprimat acordul in acest sens ramane eligibil in prezenta Campanie.

Optional, Participantul poate sa specifice in cadrul Formularului de inscriere daca este detinator actual al unui model Toyota C-HR. Pentru claritate, lipsa completarii acestui camp nu afecteaza eligibilitatea Participantului.

6.2. Un Participant cu inscrieri multiple (inclusiv cu fotografii multiple) poate castiga un singur premiu in cadrul Campaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica, la momentul validarii Castigatorului, daca acesta a mai fost desemnat castigator pe baza unei alte adrese de e-mail inscrise in Campanie.

6.3.Fiecare Participant declara si garanteaza ca este autorul exclusiv al tuturor Fotografiilor pe care le-a incarcat in Pagina Campaniei in vederea participarii la oricare dintre Sectiunile Campaniei, in conditiile prezentului Regulament. Organizatorul nu va fi tinut raspunzator si va chema Participantul in garantie pentru eventuale litigii, pretentii sau dispute referitoare la drepturile de proprietate intelectuala asociate Fotografiilor inscrise in Campanie.

SECTIUNEA 7. VALIDAREA INSCRIERII IN CAMPANIE

 

7.1. Validarea inscrierii. Pentru toate Fotografiile inscrise conform sectiunii 6, Organizatorul isi rezerva dreptul de a valida inscrierea acestora in Campanie, verificand:

  • a. autenticitatea Fotografiilor inscrise, pentru asigurarea faptului ca acestea nu fac obiectul plagiatului;
  • b. conformitatea Fotografiilor fata de cerintele Campaniei, in special cele de la art. 6.1.b.;
  • c. relevanta Fotografiilor in raport cu tema Campaniei, respectiv cu promovarea vizuala a unui autovehicul marca Toyota C-HR (model 2025);
  • d. faptul ca Fotografiile nu redau continut jignitor, nepotrivit, licentios, injurios, obscen, instigator la discriminare, violenta sau activitati ilegale;
  • e. faptul ca Participantul nu a inscris Fotografiile altor Participanti, asupra carora nu detine drepturi de autor.

7.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu valida inscrierea Participantului in Campanie cu privire la Fotografiile care nu respecta art. 7.1. In urma validarii inscrierii Participantului, Organizatorul va transmite un mesaj de confirmare a inscrierii catre adresa de e-mail desemnata de catre Participant prin intermediul Formularului de inscriere. Pentru claritate, in cazul in care Participantul a inscris in Campanie mai multe Fotografii, iar cel putin una dintre ele nu respecta Regulamentul, inscrierea Participantului in baza celorlalte Fotografii validate ramane valabila.

7.3. In cazul in care exista suspiciuni cu privire la inscrierea in Campanie a Fotografiilor incarcate de alti Participanti, Organizatorul isi rezerva dreptul de a realiza verificari in vederea identificarii adevaratului autor al Fotografiei. Acest proces poate implica contactarea Participantilor care au inscris Imaginile supuse verificarilor.

7.4. Toate Imaginile inscrise in mod valabil in Campanie vor fi publicate pe Pagina Campaniei.

SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR

 

8.1. Ulterior incheierii Perioadei Campaniei, Participantii eligibili care, in Perioada Campaniei, au inscris Fotografii validate pentru inscrierea in Campanie, vor intra in etapa de selectie a Fotografiilor Castigatoare si vor fi desemnati Castigatori, in conditiile prezentei sectiuni.

8.2. Castigatorul premiului cel mare precum si Castigatorii premiilor secundare vor fi selectati prin tragere la sorti, din randul Participantilor eligibili inscrisi valabil in Campanie. De asemenea, va fi extras un numar de 10 Participanti de rezerva, din randul carora va fi selectat un nou Castigator, in cazul in care Participantul extras initial nu poate fi validat din motive independente de Organizator.

8.3. Desemnarea Castigatorilor va avea loc pe 1 noiembrie 2025, pentru premiul cel mare si pe 8 octombrie 2025, pentru premiile secundare.

SECTIUNEA 9. VALIDAREA CASTIGATORILOR

 

9.1. Ulterior desemnarii Castigatorilor, Organizatorul va contacta telefonic si/sau prin e-mail Castigatorii, pe baza datelor furnizate de catre acestia la momentul inscrierii in Campanie. Castigatorii sunt obligati sa comunice Organizatorului, in termenul indicat de catre Organizator, urmatoarele date, in mod complet si corect: nume, prenume, data nasterii (pentru a verifica faptul ca au 18 ani impliniti la data inscrierii in Campanie), codul numeric personal (pentru indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului) si adresa la care sa fie livrat premiul.

9.2. In cazul in care se constata ca oricare dintre Castigatorii contactati in conditiile de mai sus:

  • a. nu respecta cerintele de la art. 9.1.;
  • b. a incarcat o Imagine care incalca oricare dintre cerintele de inscriere in Campanie; sau
  • c. a fost deja declarat Castigator al unui premiu oferit in cadrul Campaniei.

premiul va fi atribuit urmatorului Participant identificat ca rezerva conform Regulamentului, sau se anuleaza, conform deciziei Organizatorului.

9.3. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a acordat initial un premiu, dar care nu au indeplinit in termen procedura de validare sau care se constata ulterior ca nu respecta intocmai cerintele Regulamentului.

9.4. Fara a aduce atingere art. 10.4., validarea Castigatorului premiului cel mare se va realiza si in baza disponibilitatii Castigatorului de a se deplasa la locatia indicata de Organizator in vederea realizarii unei sesiuni foto si a inmanarii premiului.

SECTIUNEA 10. PREMIILE CAMPANIEI

 

10.1. Organizatorul ofera un numar total de 21 premii Castigatorilor, dupa cum urmeaza:

  • Premiul cel mare consta intr-un autovehicul marca Toyota C-HR (model 2025), in valoare de 32.875 euro;
  • 20 premii secundare, fiecare premiu constand in acordarea unui bilet individual care permite accesul pentru o persoana la festivalul Bucharest Photofest editia 2025 pentru toate zilele festivalului, proiectii de film, expozitii si concerte, artist talks, cu exceptia workshop-urilor si master class-urilor.

10.2. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 35.875 euro.

10.3. Toate sumele specificate in prevederile art. 10.1. includ TVA.

10.4. Intrarea in posesia premiilor se va efectua pe cheltuiala Organizatorului, dupa cum urmeaza:

  • Pentru premiul cel mare, prin prezentarea Castigatorului la sediul Organizatorului sau la o locatie indicata de Organizator, in vederea realizarii unei sesiuni foto si a inmanarii premiului, la o data si ora comunicate de Organizator, in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la data validarii Castigatorului;
  • Pentru premiile secundare, prin livrare la adresa specificata de catre Castigatori, in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data validarii Castigatorului.

Cheltuielile pentru deplasarea la locatia indicata de Organizator nu sunt incluse in cheltuielile necesare pentru intrarea in posesia premiului.

10.5. Livrarea este posibila doar pe teritoriul Romaniei. Odata cu intrarea in posesia premiului, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, altele decat cele necesare pentru intrarea in posesia premiilor.

10.6. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiului sau de a-l schimba cu alte bunuri ori servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor sau caracteristicilor premiului.

SECTIUNEA 11. ANUNTAREA CASTIGATORILOR

 

11.1. In baza obligatiei legale a Organizatorului, numele si prenumele Castigatorilor, precum si premiile castigate in Cadrul Campaniei vor fi facute publice pe Pagina Campaniei, precum si pe alte canale de comunicare desemnate de Organizator, precum, dar fara a se limita la, Facebook sau Instagram, in conditiile prezentului Regulament. Refuzul unui Castigator ca datele mentionate in prezentul articol sa fie anuntate public au drept consecinta invalidarea Castigatorului. Intr-un asemenea caz, premiul se reporteaza unui alt Participant sau se anuleaza, conform deciziei Organizatorului.

SECTIUNEA 12. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA

 

12.1. Inscrierea Fotografiei in Campanie reprezinta acordul Participantului la publicarea acesteia conform Regulamentului.

12.2. Fara a i se datora vreo remuneratie suplimentara, Participantul, prin inscrierea Fotografiei, consimte expres la transferul, pentru termenul maxim permis de legislatia aplicabila, in mod integral, neconditionat, exclusiv, gratuit, irevocabil si nelimitat teritorial, catre Organizator, al tuturor drepturilor patrimoniale de autor asupra Fotografiilor inscrise in Campanie inclusiv, dar fara a se limita la drepturile de reproducere, distribuire, punere la dispozitie a publicului prin internet, adaptare, modificare, transformare, inclusiv realizarea de opere derivate, in limitele permise de legislatia aplicabila.

SECTIUNEA 13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

13.1. Intrucat Organizatorul solicita Participantilor la Campanie anumite date ce au caracter personal, Organizatorul asigura si protejeaza drepturile persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date („Regulamentul general privind protectia datelor” sau „RGPD”).

13.2. Informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pe care Participantii le furnizeaza Organizatorului se gasesc detaliate in Nota de informare din Anexa 1, parte integranta a prezentului Regulament.

13.3. Prin inscrierea in Campanie, Participantii isi exprima in mod liber acordul expres ca, in cazul in care vor fi validati Castigatori ai Campaniei, imaginea si vocea lor sa fie facute publice si utilizate de Organizator in scopuri legitime. Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida Castigatorii care isi retrag acordul cu privire la publicarea datelor lor in conditiile prezentului articol.

SECTIUNEA 14. TAXE

 

14.1. Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre Castigatori in conformitate cu prevederile Codului Fiscal in vigoare.

SECTIUNEA 15. INCETAREA SAU INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

 

15.1. Campania poate inceta inainte de implinirea Perioadei Campaniei in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.

15.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

15.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora (fara ca enumerarea sa fie limitativa, ci doar utilizata in scop exemplificativ) urmatoarele evenimente:

  • Pierderea sau avarierea bazelor de date referitoare la inscrierile in Campanie;
  • Tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  • Orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.

15.4. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor prezentului Regulament.

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Campaniei

„IN FOCUS I: Toyota C-HR”

Nota de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal („Nota de informare”)

1. Domeniul de aplicare & definitii

 

Aceasta Nota de informare face parte din Regulamentul Campaniei „ In Focus: Toyota C-HR”, alaturi de care trebuie citita si inteleasa. Daca in cuprinsul acestei Note de informare apar termeni scrisi cu majuscula, acestia vor fi definiti potrivit Regulamentului, daca nu este in mod clar mentionat altfel.

2. Date privind operatorul de date cu caracter personal

 

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi prelucrate de catre Toyota Romania S.R.L. cu sediul in Bulevardul Pipera nr. 1-6A, Voluntari, judetul Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/2402/2008, CUI 12723443 (denumita in continuare „Operatorul").

3. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei

 

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la Participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  • (i) Nume;
  • (ii) Prenume;
  • (iii)  Imagine si voce (pentru Castigatori);
  • (iv) Numar de telefon;
  • (v) Adresa de email;
  • (vi) Data nasterii;
  • (vii) Daca exista suspiciuni cu privire la data nasterii, Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita o copie a cartii de identitate pentru verificarea acesteia, in care Castigatorul va lasa vizibile doar numele si prenumele si data nasterii, urmand a acoperi, inainte de a trimite copia cartii de identitate catre Organizator, toate celelalte date cu caracter personal;
  • (viii) Codul numeric personal (pentru indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului);
  • (ix) Adresa de livrare.

Va informam ca refuzul de a furniza datele personale atrage imposibilitatea de inscriere in Campanie sau, in cazul datelor necesare pentru validarea Castigatorilor, in conditiile Regulamentului Campaniei, atrage chiar invalidarea (i.e. pierderea calitatii de Castigator).

Organizatorul nu solicita si nu intentioneaza sa prelucreze, in nicio etapa a Campaniei, alte categorii de date cu caracter personal decat cele enumerate mai sus, necesare organizarii Campaniei si conformarii cu prevederile legale aplicabile.

Cu toate acestea, Organizatorul poate prelucra, in mod fortuit si subsidiar, date precum fete ale persoanelor sau numere de inmatriculare, in situatia in care, contrar indicatiilor Organizatorului, un Participant inscrie in Campanie o Fotografie care contine astfel de date. In acest caz, Organizatorul poate prelucra aceste date, exclusiv cu scopul eliminarii automatizate („blur”) a acestor date cu caracter personal si strict pe durata necesara acestei operatiuni.

Astfel, Organizatorul depune toate diligentele, fara a isi asuma nicio obligatie, ca din Fotografiile inscrise in Campanie sa fie eliminate elementele care, in mod direct, ar putea duce la identificarea unei persoane vizate. Raspunderea cu privire la Fotografiile transmise ramane, in integralitate, a Participantului.

4. Scopurile prelucrarii

 

Datele cu caracter personal ale Participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator exclusiv in urmatoarele scopuri, in conditiile Regulamentului:

  • (i) pentru organizarea si desfasurarea Campaniei;
  • (ii) desemnarea si validarea Castigatorilor;
  • (iii) atribuirea premiului si indeplinirea obligatiilor fiscale si contabile aferente organizatorilor de campanii promotionale;
  • (iv) prevenirea si combaterea fraudarii Campaniei.

5. Temeiul juridic al prelucrarii

 

Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se realizeaza ca urmare a exprimarii optiunii voluntare de a participa la Campanie. Exprimarea acestei optiuni echivaleaza cu incheierea unui contract cu Operatorul, in conformitate cu Regulamentul Campaniei. Va rugam sa aveti in vedere ca ulterior acestui moment, prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se realizeaza in scopul executarii acestui contract, precum si al indeplinirii obligatiilor fiscale si contabile aferente organizarii Campaniei.

Astfel, participarea dvs. la Campanie implica intelegerea dvs. cu privire la faptul ca, in vederea executarii contractului (i.e. desfasurarea Campaniei), veti primi comunicari cu privire la Campanie. Astfel de comunicari pot privi informatii cu privire la progresul Campaniei, validarea actiunilor dvs. in cadrul Campaniei sau formalitati necesare revendicarii premiului, in cazul in care sunteti desemnat Castigator.

Suplimentar, va rugam sa aveti in vedere ca prelucrarea datelor dvs. se poate realiza de catre Operator pentru indeplinirea oricaror obligatii legale aplicabile sau pentru satisfacerea interesului legitim al Operatorului de prevenire si combatere a fraudarii Campaniei precum si de a prelucra Fotografii eligibile, cu respectarea conditiilor stabilite de lege.

Va aducem in vedere faptul ca anuntarea premiilor poate constitui un eveniment public. Prin inscrierea in Campanie, va exprimati in mod liber acordul expres ca, in cazul in care veti fi validat Castigator al Campaniei, numele, prenumele, imaginea  si vocea dvs. sa fie facute publice si utilizate de Organizator in scopuri legitime. Retragerea consimtamantului dvs. in privinta acestor prelucrari are drept consecinta pierderea calitatii de Castigator.

6. Destinatarii datelor cu caracter personal

 

Operatorul poate comunica datele personale ale Participantilor unor terte parti in urmatoarele situatii:

  • (i) Furnizori de servicii: Operatorul poate contracta furnizori de servicii care sa il asiste in desfasurarea Campaniei precum furnizori de servicii IT, furnizori de servicii de blur-are, furnizori de servicii de marketing etc. Operatorul solicita acestor terte parti sa respecte toate legile aplicabile privind protectia datelor si cerintele de securitate referitoare la datele personale ale Participantilor;
  • (ii) Consultanti care ofera asistenta societatii precum avocati externi, auditori, experti;
  • (iii) Autoritati publice, in cazul in care i se impune acest lucru prin lege sau in cazul in care considera, de buna credinta, ca respectiva divulgare este necesara in mod rezonabil pentru derularea corespunzatoare a obligatiilor fiscale, proceselor juridice, investigatiilor sau pentru a raspunde la orice reclamatii;
  • (iv) Partenerii organizatorului in desfasurarea Campaniei: Datele dvs. (e.g., nume si prenume etc.) pot fi facute publice in cadrul Bucharest Photofest, festival in cadrul caruia o serie de Fotografii inscrise in Campanie vor fi publicate in cadrul expozitiei organizate;
  • (v) Retelele de socializare: Datele dvs. cu caracter personal (e.g., nume si prenume) pot fi publicate pe paginile Operatorului de pe retelele de socializare (e.g., Facebook, Instagram etc.) in vederea promovarii Campaniei.

7. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

 

Ca regula generala, va pastram datele cu caracter personal atata timp cat este necesar (a) pentru indeplinirea scopurilor prelucrarii mentionate in sectiunea 4, (b) pentru a respecta legea, (c) in contextul unei actiuni in instanta sau a unei investigatii in care Operatorul este implicat sau a va furniza informatii sau acces la produsele si la serviciile noastre.

In mod specific, in cadrul prezentei Campanii datele dvs. vor fi pastrate pe intreaga durata a campaniei si suplimentar, in cazul oricaror obligatii de natura fiscala, pentru o durata de cinci (5) ani, reprezentand termenul legal de prescriptie de la momentul incheierii Campaniei.

8. Drepturile persoanelor vizate

 

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura Participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

  • (i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare datelor sale cu caracter personal;
  • (ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

In conformitate cu principiul minimizarii datelor, Organizatorul nu stocheaza acele Fotografii care, la momentul inscrierii in Campanie, contineau date cu caracter personal (e.g., fete ale persoanelor sau numere de inmatriculare), intrucat acestea sunt sterse automat ulterior finalizarii procesului de eliminare a datelor cu caracter personal. Astfel, dreptul de acces al Participantilor nu poate fi oferit cu privire la Fotografiile inscrise care contineau date cu caracter personal.

  • (iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  • (iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
  • (v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • (vi)  dreptul de a se opune prelucrarii;
  • (vii) dreptul la portabilitate a datelor;
  • (viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal – website: www.dataprotection.ro; e-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Pentru mai multe detalii cu privire la drepturile dvs., pentru orice intrebari legate de activitatea de prelucrare precum si pentru a va exercita drepturile legale, va rugam sa utilizati modalitatile de contact mentionate in Politica de confidentialitate Toyota, disponibila aici.

9. Securitatea datelor cu caracter personal

 

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand Participantilor la Campanie. La evaluarea nivelului adecvat de securitate, se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

10. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

 

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost instiintati cu privire la Regulament.