SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL CAMPANIEI
1.1. Organizatorul campaniei „IN FOCUS II: Toyota C-HR” („Campania"), este societatea Toyota Romania S.R.L. cu sediul in Bulevardul Pipera nr. 1-6A, Voluntari, judetul Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/2402/2008, CUI 12723443 („Organizatorul”).
1.2. Campania se va desfasura prin intermediul societatilor
OPTIMUS PERFORMANCE MARKETING S.R.L cu sediul in str. Emanoil Porumbaru, nr. 13, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/4310/2014, CUI 33031470;
THE SOCIETY PR & EVENTS SRL , cu sediul in str. Anton Pavlovici Cehov nr. 6, etaj 2, Sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/5457 /2018, CUI 39224402;
GONEWS & STUFF SRL, cu sediul in Bicazu-Ardelean, Neamt, inregistrata la Registrul Comertului sub J27/582/2011, CUI 28965060 si
WHITE IMAGE LOYALTY SRL, cu sediul in str. Ion Brezoianu, nr. 4, etaj 2, ap. 3 Sector 5, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub J40/926/2013, CUI 31146120 („Agentiile”).
1.3. Prin inscrierea si participarea la aceasta Campanie se prezuma cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului regulament al Campaniei („Regulamentul”).
1.4. Regulamentul poate fi vizualizat pe website-ul https://www.toyota.ro/infocus („Website-ul Toyota”) si este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant care transmite o cerere scrisa la adresa Organizatorului mentionata mai sus.
1.5. Prezenta Campanie se desfasoara in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata.
SECTIUNEA 2. OBIECTUL CAMPANIEI
2.1. Campania consta in desfasurarea a zece concursuri („Concursurile Campaniei” sau, individual, „Concursul Campaniei”), care au ca obiect publicarea de comentarii la postarile Campaniei incarcate pe paginile de Facebook si Instagram indicate in sectiunea 3 din Regulament („Postarile Campaniei” sau, individual, „Postarea Campaniei”). Comentariile vor consta in raspunsul Participantilor, astfel cum sunt definiti in sectiunea 5 din Regulament, la intrebarile aferente fiecaruia dintre Concursurile Campaniei. Intrebarile vor fi detaliate in Postarile Campaniei.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
3.1. Campania este organizata pe paginile de Facebook si Instagram Toyota Romania disponibile la adresele: https://www.facebook.com/ToyotaRomania (Opens in new window) („Pagina de Facebook Toyota Romania”), si https://www.instagram.com/toyota.romania?igsh=ZGl6eHo0Nm1sYTY5 (Opens in new window) („Pagina de Instagram Toyota Romania”) precum si pe orice canale de comunicare stabilite de catre Organizator, in conditiile Regulamentului.
3.2. Facebook si Instagram nu au nicio responsabilitate pentru prezenta Campanie, nefiind implicate in niciun mod in elaborarea, implementarea si finalizarea acesteia.
SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
4.1. Campania se va desfasura in intervalul 17 septembrie 2025, ora 00:00 – 21 octombrie 2025, ora 23:59 („Perioada Campaniei”).
4.2. Campania este compusa din 10 concursuri saptamanale care se vor desfasura conform urmatorului calendar:
a. In fiecare dintre saptamanile 17 septembrie 2025 – 23 septembrie 2025, 24 septembrie 2025 – 30 septembrie 2025, 01 octombrie 2025 – 07 octombrie 2025, 08 octombrie 2025 – 14 octombrie 2025, 15 octombrie 2025 – 21 octombrie 2025 va avea loc cate un concurs pe Pagina de Instagram Toyota Romania si cate un concurs pe Pagina de Facebook Toyota Romania, in conditiile Regulamentului.
4.3. Concursurile Campaniei incep la ora 00:00 a datei indicate drept data de inceput a concursului si se incheie la ora 23:59 a datei indicate drept data de sfarsit a concursului.
4.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data de inceput sau de incheiere a fiecaruia dintre Concursurile Campaniei. Orice modificare va fi comunicata si va intra in vigoare de la data publicarii pe Website-ul Toyota.
4.5. Dupa data incheierii fiecaruia dintre Concursurile Campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Concursului Campaniei.
4.6. Orice inscriere inainte de data si ora de incepere sau dupa data si ora de incheiere a fiecaruia dintre Concursurile Campaniei nu va fi luata in considerare, cu exceptia cazului in care se va decide modificarea Perioadei Campaniei, conform prevederilor art. 4.4. de mai sus.
SECTIUNEA 5. CONDITII DE ELIGIBILITATE LA CAMPANIE
5.1. Poate participa la Campanie orice persoana fizica ce indeplineste urmatoarele conditii, la data inscrierii la oricare dintre Concursurile Campaniei („Participant”):
a. are varsta de minimum 18 ani impliniti;
b. are domiciliul sau resedinta in Romania;
c. detine un cont (profil personal) pe reteaua de socializare in cadrul careia se desfasoara Concursul Campaniei. In scopul evitarii fraudelor, contul trebuie sa fie creat cu cel putin 30 de zile calendaristice anterior inceperii Campaniei si sa prezinte o activitate minima vizibila, precum, dar fara a se limita la, postari, comentarii, aprecieri sau urmariri.
5.2. Nu sunt eligibile a participa la Campanie urmatoarele categorii de persoane, si nici membrii familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie):
a. angajatii Organizatorului;
b. angajatii Agentiilor;
c. angajatii persoanelor juridice partenere ale Organizatorului, ce au calitatea de dealer sau service autorizat pentru produsele Toyota;
d. angajatii oricaror entitati implicate in elaborarea Campaniei.
5.3. Verificarea indeplinirii conditiilor prezentului Regulament se va face de catre Organizator la momentul desemnarii Castigatorilor, respectiv la momentul validarii acestora, conform sectiunilor 7 si 8 din Regulament. Participantul castigator isi asuma raspunderea pentru toate informatiile pe care le furnizeaza Organizatorului si garanteaza cu privire la autenticitatea acestora. Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula inscrierea oricarui Participant care nu respecta Regulamentul sau care este suspectat de frauda comisa in vederea participarii la Campanie.
5.4. Conditiile de la pct. 5.1. de mai sus trebuie indeplinite pe toata perioada desfasurarii Concursului Campaniei la care s-a inscris Participantul, cel putin pana la momentul validarii Participantului castigator conform sectiunii 8 din Regulament.
SECTIUNEA 6. INSCRIEREA IN CAMPANIE
6.1. Pentru a participa in cadrul oricaruia dintre Concursurile Campaniei, Participantul trebuie ca, pe perioada Concursului Campaniei, sa realizeze, in mod cumulativ, urmatoarele:
a. Sa acceseze Pagina de Facebook Toyota Romania sau, dupa caz, Pagina de Instagram Toyota Romania;
b. Sa acceseze Postarea Campaniei care corespunde Concursului Campaniei aflat in desfasurare;
c. Sa publice in rubrica de comentarii a Postarii Campaniei un comentariu care sa cuprinda raspunsul Participantului la intrebarea detaliata in Postarea Campaniei. Raspunsul trebuie sa fie relevant pentru intrebarea adresata. Pentru claritate, nu vor fi considerate valabile comentariile care:
- contin exclusiv simboluri, emoji-uri, cifre sau combinatii de litere/cifre aleatorii;
- contin raspunsuri care nu au legatura cu intrebarea formulata in Postarea Campaniei;
- nu respecta cerintele minime de continut inteligibil sau nu pot fi interpretate in mod rezonabil ca un raspuns la intrebarea formulata in Postarea Campaniei.
d. Sa se asigure ca nu publica comentarii care contin vreun tip de date cu caracter personal precum, dar fara a se limita la: nume, adrese de domiciliu sau numere de telefon.
e. Sa se asigure ca nu publica comentarii care contin marci, denumiri comerciale sau elemente de identitate vizuala, altele decat cele asociate marcii Toyota;
f. Sa se asigure ca nu publica comentarii care utilizeaza limbaj sau continut jignitor, nepotrivit, licentios, injurios, obscen, instigator la discriminare, violenta sau activitati ilegale;
g. Sa nu publice comentarii identice cu alte comentarii anterior publicate la Postarea Campaniei.
6.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida orice comentariu si/sau Participant care nu respecta conditiile de la pct. 6.1. de mai sus, fara obligatia de a anunta sau motiva decizia.
6.3. Un Participant poate castiga un singur premiu in cadrul unui singur Concurs al Campaniei, indiferent de numarul comentariilor inscrise (inclusiv utilizand conturi multiple) la Concursurile Campaniei.
SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
7.1. In ziua urmatoare incheierii fiecarui Concurs al Campaniei, Participantii eligibili care au inscris comentarii conform sectiunii 6 din Regulament vor fi desemnati Castigatori, in conditiile prezentei sectiuni.
7.2. Pentru fiecare Concurs al Campaniei va fi desemnat un singur Castigator. Castigatorul va fi selectat prin tragere la sorti din randul Participantilor eligibili inscrisi valabil in Campanie. Prin tragerea la sorti va si extras un numar de 3 Participanti de rezerva.
7.3. Ulterior selectarii Castigatorului prin tragere la sorti, Organizatorul il desemneaza in aceasta calitate prin verificarea indeplinirii conditiilor de la 5.1. lit. c. si sectiunea 6 din Regulament. In cazul in care Castigatorul selectat initial prin tragerea la sorti nu poate fi desemnat Castigator din motive independente de Organizator, va fi selectat un nou Castigator din randul Participantilor de rezerva extrasi prin tragerea la sorti.
SECTIUNEA 8. VALIDAREA CASTIGATORILOR
8.1. In termen de 3 zile calendaristice de la desemnarea Castigatorilor, Organizatorul ii va contacta printr-un mesaj transmis in mesageria contului cu care a participat la Concursul Campaniei. Castigatorii sunt obligati sa comunice Organizatorului, in termenul indicat de catre Organizator, urmatoarele date, in mod complet si corect: nume, prenume, data nasterii (pentru a verifica faptul ca au 18 ani impliniti la data inscrierii la Concursul Campaniei), codul numeric personal (pentru indeplinirea obligatiilor legale ale Organizatorului), numar de telefon si adresa la care sa fie livrat premiul.
8.2. In cazul in care se constata ca oricare dintre Castigatorii contactati in conditiile de mai sus nu respecta: a) cerintele de la pct. 8.1. de mai sus sau b) oricare dintre cerintele prezentului Regulament, premiul va fi atribuit unui alt Participant identificat ca rezerva conform Regulamentului, sau se anuleaza, conform deciziei Organizatorului.
8.3. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a acordat initial un premiu, dar care nu au indeplinit in termen procedura de validare sau care se constata ulterior ca nu respecta intocmai cerintele Regulamentului.
8.4. Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au dreptul de a transfera, ceda premiul unei alte persoane, anterior intrarii in posesia premiului.
SECTIUNEA 9. PREMIILE CAMPANIEI
9.1. Organizatorul ofera drept premiu, pentru fiecare Concurs al Campaniei, cate un smartphone model iPhone. Organizatorul va incerca, cu prioritate, sa ofere modelul iPhone 17, fara a-si asuma vreo obligatie in acest sens, rezervandu-si dreptul de a alege modelul de iPhone oferit.
9.2. Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 9678 euro.
9.3. Suma specificata la pct. 9.1. de mai sus include TVA.
9.4. Intrarea in posesia premiilor se va efectua pe cheltuiala Organizatorului, prin livrare la adresa specificata de catre Castigatori. Organizatorul va depune eforturi rezonabile pentru a asigura livrarea premiilor in termen de maximum 20 de zile lucratoare de la data validarii Castigatorilor, fara a isi asuma o obligatie in acest sens. Livrarea este posibila doar pe teritoriul Romaniei. Odata cu intrarea in posesia premiului, Organizatorul este eliberat fata de Castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, altele decat cele necesare pentru intrarea in posesia premiilor.
9.5. Castigatorii premiilor oferite in cadrul acestei Campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea in bani a premiului sau de a-l schimba cu alte bunuri ori servicii si nici sa solicite schimbarea parametrilor sau caracteristicilor premiului.
SECTIUNEA 10. ANUNTAREA CASTIGATORILOR
10.1. In baza obligatiei legale a Organizatorului, numele si prenumele Castigatorilor, precum si premiile castigate in Cadrul Campaniei vor fi facute publice pe Website-ul Toyota, precum si pe Pagina de Facebook Toyota Romania si Pagina de Instagram Toyota Romania si pe alte canale de comunicare desemnate de Organizator, in conditiile prezentului Regulament. Refuzul unui Castigator ca datele mentionate in prezentul articol sa fie anuntate public au drept consecinta invalidarea Castigatorului. Intr-un asemenea caz, premiul se reporteaza unui alt Participant sau se anuleaza, conform deciziei Organizatorului.
SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1. Intrucat Organizatorul solicita Participantilor la Campanie anumite date ce au caracter personal, Organizatorul asigura si protejeaza drepturile persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date („Regulamentul general privind protectia datelor” sau „RGPD”).
11.2. Informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pe care Participantii le furnizeaza Organizatorului se gasesc detaliate in Nota de informare din Anexa 1, parte integranta a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 12. TAXE
12.1. Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre Castigatori in conformitate cu prevederile Codului Fiscal in vigoare.
SECTIUNEA 13. INCETAREA SAU INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
13.1. Campania si orice Concurs al Campaniei pot inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei sau a oricarui Concurs al Campaniei. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
13.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
13.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora (fara ca enumerarea sa fie limitativa, ci doar utilizata in scop exemplificativ) urmatoarele evenimente:
- Tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
- Orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
13.4. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor prezentului Regulament.