Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

KAIZEN IN CONSTRUCTIE

La prima vedere este destul de usor de observi diferentele dintre primul Yaris pe care l-am construit in 2001 si modelul cu numarul trei milioane care a iesit pe portile fabricii noastre din Valenciennes din nordul Frantei, in vara anului 2016. Trecand peste simplele aparente, s-au schimbat foarte multe sub caroserie.

Toyota Yaris din ziua de astazi are un impact minim asupra mediului, cu sistemul de propulsie hibrid care reduce la jumatate emisiile de CO2 si reduce consumul de combustibil cu 50%, comparat cu originalul Yaris cu motor de 1,0 litru.

Asta in ciuda faptului ca masina este mai puternica si mai grea decat inainte, fiind echipata cu mai multe sisteme de siguranta si de protectie la impact. Lasand la o parte versiunea Hybrid, chiar si motorizarea 1.0 pe benzina produce mai putin de 100 g/km de CO2.

Au fost schimbari importante si in modul in care fabricam Toyota Yaris. Astazi, folosim cu 90% mai putina apa in fabrica de la Valenciennes decat foloseam in 2001 si cea mai mare parte din ea este din apa de ploaie pe care o colectam in locatie sau apa menajera reciclata.

De asemenea, ne-am asigurat ca toate resturile aparute in procesul de fabricatie sunt reciclate, refolosite sau recuperate - nimic nu este depozitat ca deseu.

Toyota Yaris are acum o forma mai aerodinamica si "taie" mai usor aerul, ceea ce contribuie la performante obtinute eficient.