1. Despre Toyota
  2. Aceasta este Toyota
  3. Experienta angajatilor Toyota
  4. Instruirea la Toyota
Actiuni rapide
Actiuni rapide

Cum abordam formarea in cadrul Toyota?

Imbunatatire continua

Apreciem imbunatatirea continua – kaizen – ca mod de a gandi si de a lucra. Toti angajatii sunt incurajati sa se gandeasca la modul in care isi pot imbunatati stilul in care lucreaza, atat pentru a ajuta afacerea, cat si pentru propria dezvoltare personala. Acest lucru ii inspira pe oameni sa rezolve probleme si sa gaseasca modalitati mai bune de a face lucrurile, la nivel de individ si de echipa.

Formare si dezvoltare

Consideram ca este important ca angajatii nostri sa aiba sansa de a-si dezvolta abilitatile si cunostintele. Oferim programe de formare pentru a-i ajuta sa-si dezvolte abilitatile generale si abilitatile specifice de munca, la inceputul angajarii si pe tot parcursul carierei in compania noastra. Cursurile sunt deschise oamenilor din fiecare domeniu al operatiunilor noastre si includ instruire in principiile si teoria noastra de afaceri, precum si subiecte profesionale. Cea mai mare parte a invatarii se realizeaza prin dezvoltarea la locul de munca, unde angajatii „invata prin practica”, managerii lor preluand rolul de profesori. Am considerat ca este cea mai eficienta modalitate de a dezvolta abilitati individuale de rezolvare a problemelor si de colaborare stransa in echipa.