1. Despre Toyota
  2. Calitatea Toyota
  3. Asigurarea calitatii
  4. Cum functioneaza politica „clientul pe primul loc”?
Actiuni rapide
Actiuni rapide
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Cum functioneaza politica „clientul pe primul loc”?

Politica noastra „clientul pe primul loc”

In fiecare aspect al activitatii noastre, inclusiv in reprezentantele noastre de vehicule, depunem toate eforturile pentru a construi si mentine relatii bune cu clientii nostri, iar toti angajatii nostri respecta politica „clientul pe primul loc” atunci cand isi indeplinesc munca.



Acest lucru contribuie la construirea increderii si a respectului reciproc si ne asigura ca ramanem constienti de opiniile si preferintele clientilor, ajutandu-ne sa proiectam si sa producem autovehicule din ce in ce mai bune.

Ascultand vocea clientului

Ascultand opiniile si reactiile clientilor nostri, putem afla care sunt asteptarile lor referitoare atat la compania noastra, cat si la autovehiculele noastre, asa ca este important sa incurajam feedback-ul.

Oferim o gama larga de ocazii pentru ca oamenii sa-si impartaseasca opiniile, inclusiv simple conversatii cu personalul din showroom-urile de autovehicule, participarea la focus grupuri sau sondaje, contactul cu departamentele noastre de relatii cu clientii si implicarea in canalele noastre de sociale. Desigur, acestea includ in egala masura atat aprecierile, cat si reclamatiile.

 

Feedback si date suplimentare sunt colectate de la dealerii si furnizorii nostri. De asemenea, monitorizam indeaproape opiniile clientilor colectate de terti, cum ar fi ziare, reviste si publicatii online, precum si cele mai importante sondaje independente de satisfactie, cum ar fi cele efectuate la nivel international.

Actionand pe baza feedback-ului dumneavoastra

Ne asiguram ca informatiile pe care le obtinem in urma ascultarii dumneavoastra sunt impartasite rapid cu toate partile relevante ale afacerii noastre. Aceasta colectare de informatii si analiza a feedback-ului ne ajuta sa planificam noi produse, sa ridicam standardele de calitate si sa imbunatatim modul in care lucram si serviciile pe care le oferim. In acest fel, „vocea clientului” ramane o parte fundamentala a afacerii noastre.