1. Despre Toyota
  2. News
  3. CaetanoBus primeste o comanda importanta de autobuze cu hidrogen
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

CaetanoBus primeste o comanda importanta de autobuze cu hidrogen

60 de autobuze pe hidrogen care utilizeaza pile de combustie Toyota vor fi livrate catre Deautsche Bahn din Germania
21/03/2023
CaetanoBus, parte a Toyota Caetano Portugalia, va furniza 60 de autobuze electrice alimentate cu hidrogen echipate cu celule de combustibil Toyota diviziei de autobuze Deutsche Bahn (DB) DB Regio Bus. Primele autobuze urbane H2.CityGold vor functiona in termen de un an.
 
  • Cea mai mare comanda de autobuze pe hidrogen din Europa

    Contractul semnat de CaetanoBus si Deutsche Bahn este cel mai mare contract semnat vreodata in Europa pentru autobuze electrice alimentate cu hidrogen. Comanda pentru 60 de autobuze urbane cu pile de combustie face parte din demersul Deutsche Bahn de a avansa in transformarea sa intr-o companie neutra din punct de vedere climatic, in conformitate cu obiectivele sale de a elimina treptat ultimul autobuz diesel pana in 2038. DB Regio Bus este cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autobuzul din Germania, transportand aproximativ 470 de milioane de pasageri pe an.   

  • Tehnologia pilelor de combustie de a doua generatie Toyota

    Autobuzul H2.City Gold, produs in colaborare, este un autobuz usor, cu podea joasa, pe baza de hidrogen, cu o caroserie din aluminiu; 120 de autobuze au fost deja comandate pentru a fi puse in functiune in intreaga Europa. Din 2024, acestea vor fi echipate cu a doua generatie a modulului Toyota Fuel Cell. Aceasta ultima generatie este mai compacta, mai usoara, si mai eficienta si ofera o densitate de energie mai mare decat cea anterioara. Inginerii de la CaetanoBus si Toyota Motor Europe au permis, de asemenea, ca caldura degajata de stiva de pile de combustie sa incalzeasca mai repede autobuzul si sa ofere mai mult confort soferului si pasagerilor. 

  • Un autobuz pentru viitor

    Autobuzele H2.CityGold au o lungime de 12 metri, cu 34 de locuri pe scaune si 47 de locuri in picioare. Compartimentul pentru pasageri nu are trepte si ofera un spatiu de 2 metri latime pentru scaune cu rotile. Sunt integrate numeroase sisteme electronice de siguranta, de exemplu pentru a avertiza in cazul unei posibile coliziuni cu autovehicule, pietoni sau biciclisti. Cu o singura alimentare cu hidrogen, autovehiculele pot parcurge intre 350 (iarna) si 550 de kilometri (vara), fiind astfel un inlocuitor ideal pentru autobuzele diesel care sa functioneze pe rute urbane si interurbane. In plus, in timp ce un autobuz pur electric are un timp de nefunctionare de 4-6 ore pentru a fi incarcat complet, un autobuz pe hidrogen are nevoie doar de aproximativ 10 minute pentru a fi alimentat complet cu hidrogen.

  • Accelerarea ecosistemelor locale de hidrogen

    Toyota si-a consolidat alianta strategica cu CaetanoBus in decembrie 2020, cand Toyota Caetano Portugal a devenit actionar direct al CaetanoBus pentru a-si extinde in continuare solutiile de mobilitate durabila. Atat CaetanoBus, cat si TME coopereaza cu numerosi parteneri cu aceeasi viziune din intreaga Europa, cu scopul de a dezvolta infrastructura si flotele de autovehicule pentru a accelera extinderea mobilitatii pe baza de hidrogen. Astfel de parteneriate sunt necesare pentru a realiza ambitiile comune de decarbonizare a transporturilor si o varietate de aplicatii ale mobilitatii pe baza de hidrogen. 

Te-ar putea interesa si