Treci la continutul principal (Press Enter)
Ai nevoie de informatii suplimentare?
Browser-ul nu este suportat
Din pacate, browser-ul folosit nu este compatibil cu website-ul nostru. Te rugam incearca sa accesezi website-ul dintr-un alt browser precum Edge, Chrome, Firefox sau Safari.

Tu stii ce inseamna sigla TOYOTA?

Un peste intr-un acvariu sau un japonez cu sombrero?

Sigla Toyota e o poveste in sine, un simbol al calitatii si increderii. Un angajament fata de clientii marcii Toyota din lumea intreaga. Iti multumim ca te numeri printre ei. Versiunea actuala a logo-ului Toyota a aparut in anul 1989 - la 50 de ani de la lansarea Toyota. Identitatea vizuala a celui mai valoros brand auto din lume a primit imbunatatiri si o noua caligrafie, in vara anului 2020, odata cu lansarea unui nou model Toyota Yaris.

 

Logo-ul Toyota, mai mult de o mie de cuvinte!

  • Iar primul cuvant ar fi excelenta. Apoi minimalism, experienta si modernitate. Daca o sa privesti cu atentie, vei descoperi, pe rand, in cele trei elipse care formeaza emblema usor de recunoscut, toate literele numelui TOYOTA. „T”-ul il vezi din prima! Iar ovalul care-l inghite reprezinta expansiunea globala a companiei nipone de mobilitate. Elipsele care se intrepatrund ascund si ele semnificatii – inseamna miscare, viteza si unitate. Se mai spune ca sigla reprezinta, de fapt, un soi de importanta treime la Toyota – client, masina, tehnologie. 
  • In noul logo exista trei ovale care sunt combinate intr-o configuratie simetrica pe orizontala. Cele doua ovale perpendiculare din interiorul ovalului mai mare reprezinta inima clientului si inima companiei. Acestea sunt suprapuse pentru a reprezenta o relatie reciproc avantajoasa si increderea dintre client si Toyota.

In numele TOYOTA

Pe afise, in reclame si in brosuri, in showroom, logo-ul Toyota pe care il cunosti atat de bine de pe botul masinilor, este insotit de numele TOYOTA, fireste, scris cu bold si, uneori, cu rosu – semn al pasiunii, energiei si entuziasmului companiei nipone de mobilitate. Numele TOYOTA se regaseste si in design-ul pick-up-ului Hilux GR SPORT sau pe grila noului Land Cruiser 250.
DESCOPERA LAND CRUISER

Toyota la vedere

Greii si uriasii Toyota au numele la vedere, in loc de logo, tocmai pentru a marca renumele si forta celor doua modele legendare. Off-roader-ul Toyota Land Cruiser a intrat in Cartea Recordurilor, iar pick-up-ul Toyota Hilux a cucerit Dakarul.
DESCOPERA HILUX

Detalii ce fac diferenta

Tot semn distinctiv este si aparitia numelui Toyota C-HR in bara de lumini spate. Descoperi  toate detaliile despre design-ul cool a noii generatii Toyota C-HR
DESCOPERA TOYOTA C-HR

Ne intoarcem si incheiem povestea cu sigla argintie care vorbeste despre eleganta masinilor Toyota, despre creativitate, rafinament si atentie la detalii. Regasesti toate atributele la sedanul elegant Toyota Camry Hybrid 2025

Asadar, logo-ul Toyota nu ascunde nicio palarie de mexican, niciun peste intr-un acvariu, asa cum ai putea sa crezi la prima vedere. Japonezii sunt mai subtili de atat.