Tu stii ce inseamna sigla TOYOTA?
Un peste intr-un acvariu sau un japonez cu sombrero?
Sigla Toyota e o poveste in sine, un simbol al calitatii si increderii. Un angajament fata de clientii marcii Toyota din lumea intreaga. Iti multumim ca te numeri printre ei. Versiunea actuala a logo-ului Toyota a aparut in anul 1989 - la 50 de ani de la lansarea Toyota. Identitatea vizuala a celui mai valoros brand auto din lume a primit imbunatatiri si o noua caligrafie, in vara anului 2020, odata cu lansarea unui nou model Toyota Yaris.
Logo-ul Toyota, mai mult de o mie de cuvinte!
-
Iar primul cuvant ar fi excelenta. Apoi minimalism, experienta si modernitate. Daca o sa privesti cu atentie, vei descoperi, pe rand, in cele trei elipse care formeaza emblema usor de recunoscut, toate literele numelui TOYOTA. „T”-ul il vezi din prima! Iar ovalul care-l inghite reprezinta expansiunea globala a companiei nipone de mobilitate. Elipsele care se intrepatrund ascund si ele semnificatii – inseamna miscare, viteza si unitate. Se mai spune ca sigla reprezinta, de fapt, un soi de importanta treime la Toyota – client, masina, tehnologie.
-
In noul logo exista trei ovale care sunt combinate intr-o configuratie simetrica pe orizontala. Cele doua ovale perpendiculare din interiorul ovalului mai mare reprezinta inima clientului si inima companiei. Acestea sunt suprapuse pentru a reprezenta o relatie reciproc avantajoasa si increderea dintre client si Toyota.
In numele TOYOTA
Toyota la vedere
Detalii ce fac diferenta
Ne intoarcem si incheiem povestea cu sigla argintie care vorbeste despre eleganta masinilor Toyota, despre creativitate, rafinament si atentie la detalii. Regasesti toate atributele la sedanul elegant Toyota Camry Hybrid 2025
Asadar, logo-ul Toyota nu ascunde nicio palarie de mexican, niciun peste intr-un acvariu, asa cum ai putea sa crezi la prima vedere. Japonezii sunt mai subtili de atat.