Curse pe orice fel de suprafata

Pentru a face masini mai bune

De la circuite de curse până la etape de raliu, în întreaga lume există o serie întreagă de serii de motorsport care încântau fanii și acum am reunit toate activitățile de curse din întreaga lume ale Toyota sub un singur nume: TOYOTA GAZOO Racing.

Pushing the limits for Better

TOYOTA GAZOO Racing întruchipează Angajamentul TOYOTA
de a învinge fiecare limită pentru a face mașini "tot mai bune".
A crea noi tehnologii și soluții în condițiile extreme ale motorsporturilor,
nu vom înceta niciodată să inovăm. Ne conducem mașinile
pentru a ne împinge să învățăm din cele mai dificile provocări.
Concurează pe orice fel de drum, indiferent de ce provocare,
ne inspiră să construim mașini "tot mai bune". vInginerii viitorului ADN al TOYOTA.
Vom continua să concuram pentru a aduce libertatea,
aventura si bucuria de a conduce toata lumea.

Un nume nou, aceeași dorință feroce

Începând cu anii 1950, fondatorul nostru, Kiichiro Toyoda, a fost atât de convins de meritele pe care le aduce motorsportul companiei sale incat a spus ca:
 
"Motorsportul este mai mult decât divertisment, este esențial pentru dezvoltarea industriei auto japoneze.

La fel cum atleții își testează capabilitățile prin competiția cu toată puterea lor la Jocurile Olimpice, producătorii de automobile folosesc sportul pentru motociclete ca o oportunitate de a împinge performanța unui vehicul la limite și concurează pentru supremație, permițându-le să descopere noi modalități de avansare a tehnologiei auto.
 
Nu este vorba doar de cercetarea autoturismelor - mașinile trebuie să lucreze în armonie cu oamenii pentru a-și scoate la iveală capabilitățile adevărate. La fel ca și roțile unei mașini, motorsportul și industria de automobile din Japonia, nu pot decât să avanseze împreună. "

 
/

Astăzi, "GAZOO" se referă la cuvântul "garaj": un loc foarte intim în care oamenii lucrează împreună pentru a îmbunătăți detaliile cele mai mici, cu scopul de a oferi mașini și servicii tot mai bune pentru fiecare client, în fiecare garaj.

Ca atare, numele intruchipeaza spiritul care conduce TOYOTA GAZOO Racing.
 
Sub motto-ul TOYOTA GAZOO Racing, activitățile Toyota în domeniul motorsportului includ: Campionatul mondial de rezistență WEC; prestigiosul Campionat Mondial de Raliuri WRC; "cea mai dură cursa din lume" - Cursa de 24 de ore Nürburgring; solicitantul Raliul Dakar; și provocarea Proiectului Five Continents Drive.

Învățând din cele mai dificile provocări

Constructia de mașini din lumea întreagă ne provoacă să creăm vehicule care pot fi împinse până la limită la o urmărire de mare viteză prin toate tipurile de drumuri imaginabile din lume.

În urma unui sabbatic de 17 ani, TOYOTA GAZOO Racing a făcut o revenire interesantă la Campionatul Mondial de Raliuri (WRC) în 2017 și cu ea, perspectiva fascinantă de a vedea vehiculele pe care le veți recunoaște, precum Yaris, fiind supuse celor mai exigente condiții de pe planetă!

Sub corpul modelului Yaris WRC este un motor de 1,6 litri turbo-încărcat, cu injecție directă, care produce aproximativ 380 CP și un șasiu reglat prin tehnici avansate de simulare și producție.

/

Condus de timp de patru campion mondial de raliuri Tommi Mäkinen în ateliere de lucru în Finlanda, TOYOTA Gazoo Racing WRC cuprinde o echipă de specialiști dedicați și iubitori de raliu pasionale.

După luni de teste intensive, toate nou Yaris WRC se rostogolea pe rampa de start a cel mai vechi raliu din lume, Raliul Monte-Carlo, gata pentru un calendar istovitor.

Depășind toate așteptările, perechea experimentată dintre Jari-Matti Latvala și Miika Anttilla a obținut locul secund la Rally Monte-Carlo și o victorie senzațională la Raliul Suediei.
 
Pentru ceea ce sa crezut ca un an de dezvoltare, echipa nu ar fi dorit un start mai bun la campionat - aici este un succes continuu în sezonul de debut al echipei!

/
Engineering Toyota’s future DNA

Incitant, captivant si entuziast, Campionatul Mondial de Rezistenta (WEC) reprezinta punctul culminant al inovatiei, fiabilitatii si al muncii in echipa.

Intinzandu-se pe nouă curse din întreaga lume - inclusiv celebra cursa 24 Hours of Le Mans - TOYOTA GAZOO Racing a intrat în campionat în 2012 și a participat la cursa istorică Le Mans inca din 1985.

Cursa 24 Hours of Le Mans  din 2016 a reprezentat a 18-a intrare Toyota in cursa, iar victoria a scapat echipei la doar cateva minute de la steagul in carouri, dar TOYOTA GAZOO Racing promite sa continue sa impinga catre un succes si mai mare.

/

Facand fata pedeapsei extremă a curselor care se întind de la șase la douăzeci și patru de ore sunt cele două mașini de curse de rezistență TS050 HYBRID de ultimă oră care oferă o putere de aproape 1000 CP.

Folosind puterea hibridă pentru accelerația explozivă, eficiența și atingând viteze mai mari de 330 km / h, aceste mașini hibride sofisticate (cum ar fi automobilele Toyota) recuperează energia la frânare, stocată într-o baterie gata de utilizare mai târziu.

 
/

Între prima noastră cursă WEC din 2012 și câștigarea campionatului în 2014, experiența pe care am câștigat-o a dus la progrese semnificative si dezvoltarea tehnologiei hibride în mașinile noastre de strada - în domenii cum ar fi reducerea și răcirea.

Cea mai dificila cursa din lume

GAZOO Racing a intrat pentru prima dată în cursa de anduranță de 24 de ore de la Nürburgring în 2007. Cunoscut ca "cea mai dificilă cursă din lume", echipele din întreaga lume s-au intrecut pe circuitul de 25 km din Germania - cunoscută sub numele de Iadul Verde.

/

În 2016, cea de-a zecea cursa a noastra și cea de-a 44-a editie a cursei, TOYOTA GAZOO Racing a intrat cu trei mașini: noul Toyota C-HR Racing, Lexus RC și Lexus RC F. Toyota C-HR Racing - versiune a viitoarei crossover-uri Toyota C-HR - a fost condusă de o echipă de patru șoferi.

După un exercițiu de 24 de ore, echipa a ocupat locul 84 în clasament și a ocupat locul trei în clasă.

 
/

Pe lângă faptul că oferim un feedback neprețuit pentru dezvoltarea mașinilor în curs de dezvoltare, cursa ne permite de asemenea să avem un personal din ce in ce mai bine instruit.

În fiecare an, inginerii și specialiștii noștri din industrie sunt implicați pe tot parcursul dezvoltării mașinii de curse din acel an - și în timpul cursei în sine - câștigând cunoștințe neprețuite pentru a fi împărtășite cu colegii în vederea îmbunătățirii mașinilor de producție ale viitorului.

Supravietuirea celui mai puternic

Raliul Dakar este cel mai solicitant eveniment motorsport din lume și este renumit pentru pedeapsa pe care o acordă zilnic fiecărei echipe și mașinilor.

În ultimii nouă ani, raidul de raliu a fost organizat în America de Sud, unde concurenții sunt forțați să găsească cea mai rapidă cale pe teritoriul dificil al continentului, inclusiv munții, deșerturile și râurile.

/

De la înființarea sa în 1979, Toyota a fost proeminentă în raliu.

Concurenți în ambele categorii ale categoriei cu patru roți, vehiculele Toyota sunt o alegere foarte populară printre concurenții cu mai multe echipe, printre care TOYOTA GAZOO Racing Africa de Sud și Toyota Auto Body, care concureaza cu Land Cruiser, Hilux și alte modele pentru robustețea și fiabilitatea acestora.

 
/

În 2017, rezultatele au fost foarte încurajatoare pentru Toyota, 28 dintre cele 57 de mașini ajunse la final fiind Toyota - inclusiv trei Toyota Hilux în top 10.

Team Land Cruiser Toyota Auto Body a câștigat pentru al patrulea an consecutiv în categoria Divizia de producție, în timp ce Hino Team Sugawara a venit pe primul loc pentru al optulea an consecutiv cu Hino Ranger în categoria Camioane.

Toyota va continua să folosească experiențele dobândite din raliul anual Dakar în căutarea de a face mașini din ce în ce mai bune.

Proiectul Five Continents Drive

Născut dintr-o pasiune împărtășită pentru îmbrățișarea provocărilor legate de motorsport, proiectul Toyota 5 Continents Drive provoacă angajații Toyota să conducă vehicule Toyota pe cinci continente până în 2020.

Un maraton nemaipomenit al culturilor și al climei oferă angajaților noștri printr-o experiență de primă mână esența "distracției-la-conducere" - experiențe pe care le putem folosi, acum și în viitor, pentru a ne asigura că construim mașini tot mai bune.
 
Cu o serie de obiective pe termen scurt pe care trebuie să le atingem - cum ar fi câștigarea celor 24 de ore de la Le Mans după ce au venit atât de aproape în cursa din acest an - și provocarea revenirii la WRC, este important să continuăm să transmitem spiritul GAZOO tot ceea ce facem.

Să împărtășim entuziasmul cursei cu clienții și fanii noștri - cei care împărtășesc pasiunea neclintită pentru motorsporturi.

Mai multe despre Toyota

Setarile dvs de cookie

Site-urile Toyota folosesc cookie-uri pentru a vă oferi o experiență mai sigură, pentru a îmbunătăți performanța, pentru a activa funcționalitatea site-ului și a personaliza conținutul.

Prin acceptarea politicii noastre de cookie-uri, sunteți de acord să ne permiteți să colectăm informații pe site-ul Toyota. Aflați mai multe sau schimbați preferințele în pagina Setări cookie.

OK