Noi nu doar construim masini in Europa, le si stilizam aici.
Centrul nostru de design european, ED2, este localizat in Nisa, pe Coasta de Azur si este unul dintre cele doar patru pe care le avem la nivel mondial.

Designul unei masini este primul lucru pe care oamenii il observa, asa ca este important sa facem masinile sa arate bine, cu o calitate ridicata la interior si sa raspunda gusturilor clientilor. Centrul nostru european de design, ED2, ne ajuta sa exploram noi idei pentru a atinge aceste scopuri.
Noi nu doar construim masini in Europa, le si stilizam aici.
Centrul nostru de design european, ED2, este localizat in Nisa, pe Coasta de Azur si este unul dintre cele doar patru pe care le avem la nivel mondial.
ED2 - prescurtarea de la Centrul pentru dezvoltarea designului european - a fost deschis in anul 2000 si este responsabil pentru multe aspecte, incluzand designul exterior, interior, culorile, productia de modele si studii de design. Echipa sa multi-nationala interpreteaza trendurile globale ale designului si le transforma in idei care vor prinde cel mai bine la clientii din Europa.
Studioul a contribuit la multe modele de serie notabile, incluzand originalul Yaris, Verso si Avensis si are responsabilitati specifice in ceea ce priveste actualul Yaris si noul crossover Toyota C-HR.
Centrul nostru european de design a preluat un rol de conducere in definirea modului in care arata versiunea intens actualizata a lui Yaris, lansata in 2014, ca parte a a unor sarcini coordonate care au implicat si partea de cercetare si dezvoltare din Europa.
Viziunea echipei ED2 a fost sa faca masina sa arate mai distinctiv, la interior si la exterior, oferindu-i un puternic impact emotional. In acelasi timp, ei s-au asigurat ca nu se pierde nimic din calitatile deja dobandite, precum spatiul interior, calitatea durabila si performanta eficienta. Este cert ca noua imagine a lui Yaris a avut mult impact, cu noua parte frontala redesenata si faruri cu LED subtiri. La interior accentul a fost pus pe noile materiale pentru tapiterie si ornamente, ambele fiind placute vizual si la atingere.
Elvio D'Aprile, care a condus programul de design pentru exterior a declarat: "Ne-am straduit sa realizam ceva ce iese imediat in evidenta, asa ca obiectivul nostru a fost sa evitam stereotipurile, sa armonizam imaginea generala pentru toate versiunile de propulsie si sa indraznim sa fim diferiti fata de competitie. Faptul ca acest proiect a fost condus integral in Europa a ajutat designul final enorm. Am putut purta discutii zilnice cu inginerii si cu cei de la planificarea produsului, iar rezultatul a fost ca am reusit sa ducem la capat viziunea noastra de la prima propunere si pana la masina de serie.
Conceptul original care a deschis drumul catre spectaculosul crossover C-HR a fost creat in Europa, fidel cu filozofia Global Vision pe care am adoptat-o in 2011 cu scopul de a gasi cele mai bune solutii pentru a dezvolta diferite tipuri de automobile. Noi consideram ca Europa este cea mai provocatoare piata pentru automobilele de clasa mica si medie, asa ca o folosim ca punct de reper cand dezvoltam noi modele in aceste segmente.
In cazul conceptului Toyota C-HR - un crossover de clasa mica - a existat o cooperare intre centrele noastre din Japonia si Europa, pentru a putea intelege cat mai exact cele mai noi cerinte ale clientului european si evolutia din piata. Designul datoreaza foarte multe gusturilor din Europa, fiind dezvoltat de studioul nostru ED2 in cooperare cu alte centre de desing Toyota din lume.
Designerii nostri au putut sa urmeaze o abordare complet noua, cu scopul de a oferi un stil complet nou pentru Toyota C-HR - modern si senzual in acelasi timp. La fel de importanta a fost munca echipei responsabile pentru calitatea perceputa, care s-a asigurat ca liniile conceptului au fost realizate in cel mai mic detaliu. Cu suportul inginerilor, ei au lucrat la fiecare detaliu vizual pentru a reusi sa ofere ceea ce noi credem ca este cel mai bun interior pe care l-am livrat din punct de vedere al calitatii percepute.