Recuperarea energiei

Maximizarea potențialului procesului de casare

Energia provenită din deșeuri poate juca un rol important în mixul de energie de care avem nevoie pentru a asigura necesarul in economia moderna. Dar noi, la Toyota, considerăm că aceasta reprezinta o ultima opțiune. Ne străduim să ne asigurăm că, atât din operațiunile noastre, cât și din produsele noastre, fiecare resursă este recuperată înainte de a lua în considerare această opțiune.

Importanța ierarhizarii deșeurilor

Recunoaștem valoarea sistemului de ierarhizare a deșeurilor pentru înțelegerea valorii relative a diferitelor metode pe care le utilizăm pentru a realiza operațiuni responsabile de mediu. Acest lucru plasează prevenirea - evitând utilizarea energiei și a resurselor naturale - ca cea mai bună opțiune, progresând prin minimizarea, reutilizarea, reciclarea și recuperarea de energie până la eliminare ca fiind opțiunea cea mai puțin favorizată.

Dacă am făcut o treabă bună în reducerea, reutilizarea și reciclarea materialelor și resurselor, atunci ar trebui să avem doar o nevoie limitată de a face față la tot ceea ce rămâne prin recuperarea sau eliminarea energiei.

„Cum te poți aștepta să-ți faci treaba fără să îți murdărești mâinile!"

Kiichiro Toyoda, Fondatorul Toyota Motor Corporation

Recuperarea energiei din resturile rămase ale unei mașini reciclate este opțiunea finală înainte de deșeurile finale.

Recuperarea energiei dupa casarea vehiculelor, la sfârșitul ciclului de viata.

După ce materiale poluante au fost eliminate din autovehicule și toate piesele ce pot fi refolosite sau reciclate au fost demontate, caroseriile sunt zdrobite și mărunțite. Metalele și materialele plastice sunt separate de materia mărunțită, lăsând o substanță numită ASR - Automotive Shredder Residue (reziduuri ce rămân după tocat și post-mărunțire).

Desi acesta este format din fragmente de sticlă, cauciuc, materiale plastice și murdărie, acesta poate fi totuși folosit. Utilizand tehnologia inovatoare "Post Shredder", putem recupera chiar și fracțiuni mici de material. Numai după această sortare amănunțită, orice material rămas care nu poate fi salvat este folosit pentru recuperarea de energie sau, ca ultimă soluție, pentru incinerare.

/
ASR – Automotive Shredder Residue: reziduuri ce rămân după tocat și post-mărunțire.
Recuperarea în operațiunile noastre.

Procesele noastre de producție creează în mod evident unele surplusuri și materiale reziduale, de aceea este important să le păstrăm la minimum și să le recuperăm pe cât posibil pentru reciclare sau reutilizare.

Când fabricăm piese sau vehicule, există deseori surplus sau deșeuri rămase, fie că este vorba de metale, materiale plastice, vopsele sau apă. Trebuie să fim siguri că recuperăm tot ce putem, astfel încât să poată fi reutilizate, reciclate sau indepartate în mod responsabil, fără niciun risc pentru mediu.

Avem grijă de deseuri pentru a reutiliza și recicla materialele acolo unde este posibil, în fiecare etapă a proceselor noastre de producție. Ne asigurăm că, în final, orice deșeuri sau surplus de materiale sunt utilizate pentru recuperarea energiei.

Mai multe despre

Toyota prezinta: Driven - Povestea Energy Observer Toyota prezinta: Driven - Povestea Energy Observer Urmarim echipa Energy Observer care face urmatorul popas in Venetia, un oras care a devenit un simbol in lupta impotriva schimbarilor climatice. Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Toyota sustine Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020 Misiunea Toyota: ne dorim ca oamenii să își împlinească visele, susținându-i pe cei care vor sa participe la Jocurile Olimpice și Paralimpice Robotii Toyota faciliteaza participarea oamenilor la Jocurile Olimpice si Paralimpice de la Tokyo (2020) Robotii Toyota faciliteaza participarea oamenilor la Jocurile Olimpice si Paralimpice de la Tokyo (2020) Robotii Toyota faciliteaza participarea oamenilor la Jocurile Olimpice si Paralimpice de la Tokyo (2020) O fabrica Toyota din Polonia va produce a doua transmisie hibrida in 2021 O fabrica Toyota din Polonia va produce a doua transmisie hibrida in 2021 O fabrica Toyota din Polonia va produce a doua transmisie hibrida in 2021
Setarile tale de cookie-uri

Cookie-urile sunt folosite:

• Pentru a-ti oferi cea mai buna experienta de navigare pe site,
• Pentru a-ti inlesni accesul la servicii si instrumente ale partenerilor nostri,
• Sa ne ajute sa intelegem si sa imbunatatim functionarea site-ului,
• Sa promovam masinile Toyota.

Iti recomandam sa permiti toate cookie-urile, insa daca doresti poti sa iti schimbi preferintele cu usurinta, prin click pe butonul de mai jos.

Gasesti detalii complete despre politica de cookie-uri in site in pagina Politica cookie-uri.